بازدید 19352
حمایت سلیم مؤذن زاده از رضایی؛

موج حمایت جمعی از ذاکران و شاعران اهل بیت(ع) از رضایی + بیانیه

ما به عنوان جمعی از مداحان و شاعران جوان ولایی سراسر کشور، با بررسی تحقیقات گسترده و موشکافانه و کارشناسی شده و ‌مشورت گرفتن از بزرگان سیاسی ـ مذهبی و با در نظر گرفتن تمامی جوانب اعم از ولایی بودن، اخلاق مداری، با برنامه بودن، کارآمد بودن و اجرایی بودن، ارتباطات گسترده داشتن با تمامی احزاب، گروه‌ها و مقبولیت عام داشتن که از شاخصه‌های اصلی یک کاندیدای ریاست جمهوری است...
کد خبر: ۳۲۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵ 08 June 2013
موج حمایت جمعی از ذاکران و شاعران اهل بیت(ع) از رضایی + بیانیهجمعی از ذاکرین و شاعران ولایی اهل بیت (ع) با انتشار اطلاعییه‌ای به صف مدافعان دکتر محسن رضایی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیوستند.

به گزارش «تابناک»، به فاصله شش روز تا یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعی از مداحان اهل بیت(ع)، ذاکرین و شاعران ولایی بیانیه‌ای در حمایت از دکتر محسن رضایی منتشر کردند.

متن این اطلاعیه که به امضای مداحان نامداری همچون موذن زاده رسیده، به شرح زیر است:

بسم الله المادح الممدوح

با سلام به محضر حضرت حجت، بقیه الله الاعظم (عج) و روحی و ارواحنا لتراب مقدمه الفداه و درود بی کران به روان پاک شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل و آرزوی شفای عاجل جانبازان سرافراز و بیماران با قلبی آکنده از تأثر و تألم به مناسب فرا رسیدن ایام ارتحال جانسوز پیر فرزانه جمارانی و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حال که پیرو مراد ما مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای ـ حفظه الله ـ هنگام تحویل سال نو، امسال را نظر به حساسیت‌های داخلی، بین‌المللی و منطقه ای به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری فرمودند، ما مداحان و شعرای آیینی جوان ولایی سراسر کشور به خاطر رضای الهی و جلب رحمت ذات اقدس احدیت خوشنودی قلب نازنین امام زمان شادی دل رهبری عزیز و ملت شریف، بر خود واجب و لازم می‌دانیم که در راستای تحقق منویات مولایمان همانند سایر اقشار و آحاد ملت در راستای خلق حماسه ای بزرگ در عرصه سیاسی گامی برداریم.

ما به عنوان جمعی از مداحان و شاعران جوان ولایی سراسر کشور با بررسی تحقیقات گسترده و موشکافانه و کارشناسی شده و  مشورت گرفتن از بزرگان سیاسی ـ مذهبی و با در نظر گرفتن تمامی جوانب اعم از ولایی بودن، اخلاق مداری، با برنامه بودن، کارآمد بودن و اجرایی بودن، ارتباطات گسترده داشتن با تمامی احزاب، گروهها و مقبولیت عام داشتن که از شاخصه‌های اصلی یک کاندیدای ریاست جمهوری میباشد، با احترام و اذعان به توانمند بودن هر هشت کاندیدا با عنایت به شناختی که از برادر عزیز، فدایی انقلاب و رهبر جناب آقای دکتر محسن رضایی داشتیم، وی را به عنوان کاندیدای اصلح یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی نموده و حمایت کامل خود را از ایشان اعلام می‌داریم.

بیانیه حمایت روح الله بهمنی از دکتر محسن رضایی


حمایت جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) از رضایی + متن بیانیه
نام امضا کنندگان:
سلیم موذن زاده، محسن طاهری، علی مشکینی، نریمان پناهی، ابوالفضل بختیاری، احمد نیک بختیان، مهدی مختاری، عباس طهماسب‌پور، امین مقدم، محمد صمیمی، یزدان ناصری، حسن لطفی، قاسم صرافان و ابراهیم رحیمی

همچنین جمعی از مداحان در شهرستان‌های مختلف حمایت رسمی خود را از آقا محسن رضایی، نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

نام آنها به شرح زیر است:


علی زمانیان (مشهد)، سید رضا تحویل دار (قم)، سید اکبر میری(اصفهان)، مهدی زراعتی (ساری)، مازیار طاولی(کرج)، جاوید قلی زاده(آمل)، سید رضا ناروئی(زاهدان)، ابوالفضل بیناییان(دامغان)، محمد فیروزی(نائین) و محمد مولا(تهران)

این اعلام حمایت در حالی بیان می‌شود که طی روزهای گذشته، برخی دیگر از مداحان اهل بیت مانند روح الله بهمنی با انتشار بیانیه‌هایی به صف حامیان رضایی پیوسته بودند.

روح الله بهمنی در تشریح دلایل خود برای اعلام حمایت از دکتر رضایی گفته بود:

باسمه تعالی

بیانیه حمایت روح الله بهمنی از دکتر محسن رضاییاصلی‌ترین موضوع مد نظر رهبری در بحث انتخابات، حضور حداکثری مردم در روز انتخابات است که ایشان مجددا بر این مهم در سخنرانی چهاردهم خرداد ماهشان در حرم امام راحل (ره) تأکید داشته و اشاره کردند، هر رأی که به صندوق ریخته می‌شود، رأی به اصل نظام است؛ لذا وظیفه اصلی و اولیه ما در عرصه انتخابات، برآورده کردن این فرمایش بوده و باید از تمام ظرفیت و توانمان برای تحقق این امر استفاده کنیم.

نکته بعدی، انتخاب اصلح و رأی دادن به اصلح است؛ برای شناخت کاندیدای اصلح باید از معیار و مشخصاتی که به طور کلی بزرگان، از جمله امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری ارائه نموده‌اند، استفاده کرد.

رهبر انقلاب فرموده‌اند که رئیس جمهور آینده باید خصوصیات و نقاط قوت رؤسای جمهور قبلی را داشته و نقاط ضعف ایشان را نداشته باشند. رئیس جمهور آینده باید توان مدیریت مسائل اقتصادی و همچنین حفظ منافع ملی و استقلال کشور را در عرصه‌های بین المللی داشته باشد.

برای انتخاب رئیس‌جمهور اصلح باید به سراغ فردی رفت که امتحان پس داده باشد؛ ما سرداری را می‌خواهیم که در برابر رهبری سرباز باشد؛ توانمند و مشرف به مشکلات اقتصادی بوده و برنامه جامع و کاملی برای رفع مشکلات اقتصادی داشته باشد تا بتواند روح شادابی و طراوت را در کالبد زندگی مردم بدمد.

ما صرفا نیازمند یک مدیر اجرایی نیستیم؛ باید در انتخاب فرد اصلح، همه جانبه نگریست. ما نیازمند رئیس جمهوری هستیم که به باورهای دینی و مذهبی مردم پایبند بوده و مجری آنها باشد.

با توجه به موارد فوق الذکر و فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «رفع مشکل اقتصادی، اصل است»، و با توجه به برنامه‌های اقتصادی و فرهنگی آقای دکتر محسن رضایی، برای برون رفت از وضعیت فعلی، ایشان را به عنوان کاندیدای اصلح انتخاب نموده و حمایت قاطع خویش را از ایشان اعلام می‌دارم.

یا اباالفضل العباس، ادرکنی
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار