بازدید 4722

مهاجم فجر سپاسی به استقلال تهران پیوست

کد خبر: ۳۲۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰ 05 June 2013
پس از مذاکراتی که بین علی امیری معاون باشگاه استقلال و محمد مهدی نظری مهاجم فصل پیش فجر سپاسی شیراز انجام شد در نهایت وی با استقلال به توافق رسید و قرارداد یک‌ساله با این تیم امضا کرد.
 
محمدمهدی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: حضور امیر قلعه نویی و هواداران پرشور و دوست‌داشتنی استقلال باعث شد تا پیشنهادهای بسیار سنگین سایر تیم‌ها را رد کنم و در استقلال حضور یابم.

وی افزود: تیم استقلال مهاجمان باتجربه و خوبی دارد و من نیز می‌خواهم در کنار آنها قابلیت‌های خود را بیش از پیش به نمایش بگذارم.

مهاجم گلزن فجر سپاسی در لیگ سال پیش تصریح کرد: تمام تلاشم را می‌کنم تا در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی بدرخشم و با استقلال قهرمانی آسیا را جشن بگیریم.

نظری در مورد تیم فجر شهید سپاسی شیراز خاطرنشان کرد: من تیم فجر و تمام عوامل و به ویژه هوادارانش را دوست دارم و دین خود را به این تیم ادا کرده‌ام.

وی عنوان کرد: برای پیشرفت فوتبالم از این تیم جدا شدم و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای مردم خوب شیراز و استان فارس در سطح نخست فوتبال کشور باشم و برای تیم فجر آرزوی موفقیت دارم.

مهاجم جدید و 23 ساله استقلال در پایان گفت: من از کودکی یک استقلالی بوده‌ام و آرزو داشتم روزی در این تیم بزرگ و محبوب پایتخت بازی کنم و اکنون با حمایت خانواده و پشتکار خودم به آروزیم رسیده‌ام.

به گزارش فارس، از فصل پیش زمزمه حضور محمدمهدی نظری در تیم فوتبال استقلال تهران شنیده می‌شد و اکنون این زمزمه رنگ واقعیت به خود گرفت.

نظری در لیگ 12، هفت‌بار موفق به گلزنی برای فجر سپاسی شیراز شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس