بازدید 3960

آرزو به دل ماندیم!

کد خبر: ۳۲۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۹ 05 June 2013
رئیس فدراسیون فوتبال قطر از عملکرد این تیم در دیدار برابر ایران راضی نیست. او گفت که ایران با شکست قطر آرزوی این تیم برای صعود به جام‌جهانی را بر باد داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، تیم ملی فوتبال قطر نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و با یک گل برابر ایران در انتخابی جام جهانی تن به شکست داد.

شیخ حمد‌بن خلیفه رئیس فدراسیون فوتبال قطر که از نزدیک نظاره‌گر شکست تیمش برابر شاگردان کی‌روش بود، گفت: تیم قطر روز خوبی نداشت. امیدوارم که نسل بعدی رویای قطر برای صعود به جام جهانی را برآورده کند. تنها می‌توانم از هواداران به خاطر این ناکامی عذرخواهی کنم .

او افزود: انتظار بیشتری از بازیکنان داشتیم متاسفانه بازیکنان قطر نتوانستند بازی همیشگی خود را به نمایش گذارند. بازیکنان ایران از تک موقعیت مسلم خود نهایت استفاده را بردند اما بخت با ما یار نبود. به هر حال این فوتبال است و چنین چیزهایی وجود دارد. دنبال توجیه و بهانه‌تراشی نیستیم. امیدوار بودیم که با پیروزی برابر ایران دل‌هواداران را شاد کنیم اما متاسفانه نتوانستیم و آرزوی صعود به جام‌جهانی به دلمان ماند.

او افزود: در برابر کره جنوبی عملکرد خوبی داشتیم اما متاسفانه در بازی مقابل ایران خوب نبودیم. الان یک بازی دیگر برابر ازبکستان پیش‌رو داریم و باید بعد از آن بازی جمع‌بندی خود را ارائه دهیم. مطمئنا از این حذف شدن زودهنگام سرخورده و ناراحت هستیم. جواب روشنی برای این ناکامی نداریم. باید منطقی و آینده‌نگر باشیم تا کشتی فوتبال قطر در مکانی که همه آرزوی آن را دارند لنگر گیرد. به هر حال شاگردان فهد ثانی برای خدمت به کشور خود به میدان رفتند و هر آنچه را که در توان داشتند رو کردند. اما باید اعتراف کرد که نتوانستند بازی برابر کره جنوبی را تکرار کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان