بازدید 26736

کدام کاندیداها، مانند رهبر انقلاب، اقتصاد را اصل می‌دانند؟+نمودار

سخنرانی چهاردهم خرداد رهبر انقلاب در حرم امام راحل، که درست ده روز پیش از انتخابات ایراد شد، از آنجا اهمیت دوچندانی می‌یابد که ایشان در این سخنرانی به مهمترین مسأله کشور در سال‌های آینده که اقتصاد است، اشاره مستقیم کردند؛ اما کدام کاندیداها در این باره با رهبر انقلاب هم‌نظرند؟
کد خبر: ۳۲۳۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴ 04 June 2013
سخنرانی چهاردهم خرداد رهبر انقلاب در حرم امام راحل، که درست ده روز پیش از انتخابات ایراد شد، از آنجا اهمیت دوچندانی می یابد که ایشان در این سخنرانی به مهمترین مسأله کشور در سال‌های آینده ـ که اقتصاد است ـ اشاره مستقیم کردند و اظهار داشتند‌:

«...امروز مسأله اصلی ما مسأله اقتصاد است‌، اگر اقتصاد درست شود، دشمن بی‌دفاع می‌ماند. باور به خدا، باور به مردم و باور به خود برای همه نامزدها و مردم باید سرلوحه باشد. ده روز دیگر عرصه‌ یک امتحان بزرگ است که امیدواریم به لطف خدا حماسه پربرکت و دارای نتایج خوب برای ملت رقم بخورد...».

رهبر انقلاب، پس از تعیین اقتصاد به عنوان مهمترین موضوع در سال‌های آینده، مشخص کردند که رئیس‌جمهور آینده برای حل مشکلات اقتصادی باید چه برنامه‌ای داشته باشد و چگونه عمل کند. ایشان در این زمینه هم اظهار داشتند:

«رییس‌جمهور قول دهد با عقل و درایت عمل کند، رییس‌جمهور قول دهد ‌با برنامه پیش‌ برود، رییس جمهور قول دهد با پشتکار پیش برود و از همه ظرفیت‌های قانون اساسی استفاده کند، رییس‌جمهور قول دهد به مدیریت اوضاع کشور بپردازد، رییس‌جمهور قول دهد‌ به موضوع اقتصاد که امروز در نوک پیکان دشمنی‌های غرب با ایران قرار دارد، بپردازد، رییس‌جمهور قول دهد حاشیه‌سازی نکند و دست اطرافیان خود را باز نگذارد، رییس‌جمهور قول دهد هیچ چشم‌داشتی به منابعی غیر از منابع ملی و داخلی نداشته باشد».

نکته اول : نمودارهای زیر برگرفته از سایت عیار آنلاین است که ‌تخصصی برنامه‌های همه کاندیداها را‌ بررسی ‌می‌کند. مدیران این سایت برنامه‌های اقتصادی در صدا و سیما تهیه و اجرا می‌کنند؛ صدا و سیمایی که در روزهای اخیر به سانسور محسن رضایی می‌پردازد.

نکته دوم : مثلا محسن رضایی به کرات برنامه های خود درباره حمایت از تولید داخل،ترانزیت و حمایت از صادرات غیر نفتی را مطرح کرده است، اما انگار مسئولان این سایت خود را به فراموشی زده اند.





تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل