بازدید 2114

مناظره اخیر مردم را اقناع نکرد

کد خبر: ۳۲۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳ 02 June 2013
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس معتقد است که برگزاری مناظره‌ها به شکلی که اخیرا شاهد ان بودیم هیچ فایده‌ای ندارد و نمی‌تواند مردم را اقناع کند.

سیدمرتضی حسینی گفت: برگزاری مناظره برای این است که مشخص شود چه کسی برنامه‌ دارد و چه کسی برنامه‌ ندارد اما مناظره به شکلی که اجرا شد نتوانست مردم را اقناع کند و مردم قانع نشدند.

وی ادامه داد: مناظره باید دو به دو و حداقل در سه یا چهار ساعت برگزار شود که مسائل مختلف درحیطه اقتصاد به چالش کشیده شود و مردم اقناع شوند و به این نتیجه برسند که به چه کسی رای بدهند.

این نماینده مجلس درباره سوالات چند گزینه‌ای هم گفت: گرچه بعضی از کاندیدا‌ها اعتراض داشتند که سوال تستی خوب نیست اما صدا و سیما با این کار خود می‌خواست دیدگاه‌های آنها را بسنجد.

حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: در این مناظره نشان داده نشد چه کسی برتر از دیگری است فقط اگر کسی زبان و بیانش برتر بود ولی درکل مناظره نمی‌توانست به سوالات مردم جواب دهد، چون مناظره باید بین دو یا سه نفر برگزار شود و یک مساله را به چالش بکشد و مشخص شود چه کسانی برنامه دارند و چه کسانی برنامه ندارند.

به گزارش ایسنا،سیدمرتضی حسینی با بیان اینکه مناظره به این نحو هیچ فایده‌ای ندارد، توصیه کرد:‌ در مناظره بعدی که به مسائل سیاسی برمی‌گردد کاندیدا‌ها به طور صریح نظراتشان را در مورد مبارزه با گروهک‌ها و فتنه تبیین کنند، چرا که بعضی از آنها قبول ندارند فتنه اتفاق افتاده در صورتی که مقام معظم رهبری صریحا در مورد فتنه صحبت کرده‌اند؛ در مناظره سیاسی این مسائل باید مشخص شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر