بازدید 20885

3 شرط نقدی برای مذاکره ایران با آمریکا‌

کد خبر: ۳۲۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۸ 30 May 2013
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌گفت: ‌با آمریکا هرگز رابطه برقرار نمی‌کنیم مگر ‌‌پایگاه‌هایش را از خلیج فارس و منطقه خارج کند، دست از حمایت رژیم غاصب صهیونیسم بردارد و از جنایت‌هایی که در حق بشریت انجام می‌دهد، توبه کند‌.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در نشست با جمعی از دانشگاهیان در اردبیل اظهار داشت: آنهایی که امروز جاهلانه دم از سازش و ارتباط با آمریکا می‌زنند خودشان به ماهیت آمریکا واقف هستند که چگونه این رژیم استبدادی خون انسان‌ها را به شیشه کرده و بشریت را به نقطه افول اندیشه‌های انسانی و آرمانی سوق داده است.

وی تصریح کرد: سازش با کشوری که چنگال‌های آن به خون هزاران انسان آلوده شده است واقعاً تفکر غلط و اندیشه‌ای زاید است و مردم ما در ۲۴ خرداد جواب دندان‌شکنی را به نظام‌های مستکبر روزگار می‌دهند و به برخی فریب‌خوردگان داخلی گوشزد می‌کنند که رابطه با آمریکا جز ننگ و عار چیز دیگری به دنبال ندارد.

نقدی به رویارویی تمام عیار نظام سلطه با ایران اسلامی در تمام صحنه‌ها و جبهه‌های فرهنگی، ‌سیاسی، اقتصادی و... اشاره کرد و افزود: امروز آمریکا در جبهه امنیتی در داخل کشورش با چالش‌های متعددی روبه‌رو است که حل این مشکلات حکام کاخ سفید را به تزلزل واقعی کشانده است.

این مسئول با یادآوری اینکه مخالفت دولت‌ها، ملت‌های همجوار و همسایه با آمریکا از چالش‌های امنیتی این کشور می‌باشد، خاطر نشان کرد: دیگر نقطه‌ای امن برای سیاست‌های فریبکارانه آمریکا وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به نقض حریم خصوصی شهروندان آمریکایی به عنوان یک کشور مدعی حقوق بشر اشاره کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت برتر منطقه تزلزل جدی برای جبهه استکبار و هیمنه توخالی آنها به وجود آورده و آنها به یقین از ماهیت ارزشی انقلاب ما در هراس و نگرانی هستند.

نقدی الگوی جمهوری اسلامی ایران را الگویی بی‌بدیل در تمام صحنه‌ها و عرصه‌ها توصیف کرد و ادامه داد: دشمنان ما امروز تلاش می‌کنند تا تمدن اسلامی و تاریخ‌ساز این ملت را به هر نحوه ممکن بی‌هویت و فاقد اعتبار جلو دهند در حالی که ملت ایران همچنان در صحنه مقابله با دشمنان حضوری گسترده دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه اضافه کرد: ما در یک پیچ تاریخی باید رسالت خودمان را به شایستگی انجام دهیم تا دنیا بفهمد که نظام‌های غرب و شرق و ایسم‌های منحط شیطانی جز تفکر باطل چیز دیگری نیست و در این میدان باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن تفکرات خود را القا کند.

وی گفت: ما با آمریکا هرگز رابطه برقرار نمی‌کنیم مگر آن که پایگاه‌هایش را از خلیج فارس و منطقه خارج کند و دست از حمایت رژیم غاصب صهیونیسم بردارد و از جنایت‌هایی که در حق بشریت انجام می‌دهد، توبه کرده و به راه حقیقی باز گردد.

نقدی افزود: اگر قرار بود با مذاکره اقتصاد ما قوی شود در دوران ستمشاهی این کار انجام می‌شد در حالی که آنها هدفشان از دست دراز کردن به سوی ایران ایجاد یک رابطه یکسویه است تا افکار و اندیشه‌های فاسد خود را تداوم بخشد.

این مسئول تصریح کرد: با وجود خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در حفظ آرمان این سرزمین تلاش کردند ما حق دم زدن از سازش با آمریکا را نداریم و آنها بدانند که ما هرگز به خاطر منافع اقتصادی خودمان دست سازش و دوستی ذلت‌بار را به سوی آنها دراز نمی‌کنیم.

نقدی به اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: در انتخابات پیش رو مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی به رئیس جمهوری بله می‌گویند که ولایت‌پذیرتر از دیگران باشد.

احداث ۴۷ سالن صالحین و ۹ دی در اردبیل

‌رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌همچنین در سفر به اردبیل و در بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌های در حال احداث بسیج سازندگی گفت: در این سفر شاهد حضور پرشور بسیجیان در عرصه سازندگی بودیم و ما معتقدیم در تداوم خلق حماسه سیاسی، خلق حماسه اقتصادی بزرگ‌تر در پیش است.

وی از احداث ۴۷ سالن صالحین و همچنین ۹ دی در استان اردبیل خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا آخر امسال ۲۶ سالن افتتاح کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

نقدی در ادامه تصریح کرد:‌ بسیجیان ما تابستان امسال نیز همچون تابستان‌های گذشته در قالب طرح‌های اردوی هجرت بسیجیان در صحنه حاضر شده و توانمندی خودشان را به رخ می‌کشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل