بازدید 70759
وقتی صدا و سیما فقط سه نامزد انتخابات را می‌بیند!

خودکشی صدا و سیما برای این نامزدها، اعتماد مردم را می‌کشد

مهندس ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما، بهتر از هر کسی می‌داند که بزرگترین سرمایه هر رسانه‌ای اعتماد مخاطبان است؛ سرمایه‌ای که اگر از دست برود و سازمان در مسیر اهداف همه مردم ایران نباشد، آن گاه نام سازمان نزد مردم تغییر خواهد کرد. یک تصویر نشان‌دهنده میزان انحراف یکی از زیر مجموعه‌های صدا و سیماست که از مسیر عدالت و انصاف خیلی دور شده است.
کد خبر: ۳۲۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴ 29 May 2013
خودکشی صدا و سیما برای یک نامزد، اعتماد مردم را می‌کشد

مهندس ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما، بهتر از هر کسی می‌داند که اعتماد مخاطبان بزرگترین سرمایه هر رسانه‌ای است؛ سرمایه‌ای که اگر از دست برود و سازمان در مسیر اهداف همه مردم ایران نباشد، آن گاه نام سازمان نزد مردم تغییر خواهد کرد. یک تصویر نشان‌دهنده میزان انحراف یکی از زیر مجموعه‌های صدا و سیماست که از مسیر عدالت و انصاف خیلی دور شده است.

در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آزادی بیان و نشر افکار با رعایت موازین اسلامی و مصالح کشور باید تأمین شود. این را قانون اساسی می‌گوید. شورایی مرکب از نمایندگان رییس جمهور و رییس قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی (هر کدام دو نفر) نظارت بر این سازمان را بر عهده دارند تا خط مشی و ترتیب اداره سازمان و نظارت بر آن بر پایه قانون باشد.

اکنون بيژن نوباوه و سيد رمضان شجاعي كياسري به عنوان نمايندگان قوه مققنه، رئيسي و محمد جواد لاريجاني به عنوان نمايندگان قوه قضائيه و غلامحسين الهام و حميد بقايي نمايندگان قوه مجريه در شوراي نظارت هستند. حجت الاسلام و المسلمين رئيسي به عنوان رئيس شورا و آقايان بيژن نوباوه و سيد رمضان شجاعي كياسري به ترتيب به عنوان دبير و نايب رئيس شورا از سوي اعضا برگزیده شده‌اند.

اگر خطایی در رفتار انتخاباتی صدا و سیما هست، قاعدتا این جمع اکنون باید وظیفه قانونی خود بدانند که از آن جلوگیری کنند. خطاهایی که اگر چه چند سال است علیه آن موضع‌گیری می‌شود، انگار نه انگار که چه خسارات بسیاری به اعتماد مردم می‌زند.

ضرغامی در نشست خبری خود پس از مراسم قرعه کشی پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه یکی از شایبه‌های انتخابات 88 این بود که صداوسیما از نامزد خاصی حمایت می‌کند و حتی در روزهای آخر انتخابات وقت بیشتری به یکی از نامزدها داد، گفت: روال کنونی ما همان روال دوره گذشته انتخابات است. همان گونه که در آن هنگام موضع بی طرف داشتیم، این دوره هم همان روال بی طرفی را خواهیم داشت.

ضرغامی، بی طرفی رسانه ملی را نگاه مدیریت سازمان و رهبری معظم انقلاب دانسته بود که کاملا باید رعایت شود که بزرگترین ناظر آن، مردم هستند و اگر کوچکترین حرکتی در طرفداری از نامزدی ببینند، کاملا مشخص خواهد شد.

انتخابات ریاست جمهوری با هشت نامزد برگزار می‌شود؛ اما تصویر زیر نشان می‌دهد که بخشی از صدا و سیما، تنها وجود سه نامزد انتخابات را به رسمیت می‌شناسد و لابد انتظار دارد مردم رئیس جمهور خود را از بین آنها برگزینند.

برای دیدن تصویر بزرگتر روی آن کلیک کنید

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی