بازدید 4353
۲

اعلام نتایج آزمون سمپاد، اول تا ۱۳خرداد

کد خبر: ۳۲۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰ 24 May 2013
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: نتایج آزمون مدارس به تدریج و طبق جدول زمانبندی از اول تا ۱۳ خرداد اعلام می‌شود که حدود ۷درصد از داوطلبان موفق به راهیابی به مدارس سمپاد می‌شوند.

به گزارش تسنیم، مهری سویزی با اشاره به اینکه نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان "سمپاد" بر اساس جدول زمان‌بندی شده ازابتدای خرداد تا 13 خرداد اعلام می‌شود، اظهار داشت: در مجموع حدود 700 هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس راهنمایی و متوسطه سمپاد و نمونه دولتی در تاریخ 19 و 20 اردیبهشت شرکت کردند.

وی افزود: از مجموع حدود 700 هزار دانش‌آموزی که در آزمون مدارس نمونه دولتی و سمپاد شرکت کردند شاید کمتر از 7 درصد داوطلبان در آزمون مدارس سمپاد پذیرفته می‌شوند که در حدود 46هزار نفر به مدارس سمپاد راه می‌یابند.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان بیان رکد: مهر امسال حدود 600 مدرسه تیزهوشان با حدود 150 هزار دانش آموز فعالیت درسی خود را آغاز می‌کنند.

در تاریخ 19 اردیبهشت آزمون دبیرستان‌های سمپاد و نمونه دولتی با رقابت 312 هزار و 522 داوطلب و آزمون مدارس راهنمایی سمپاد و نمونه دولتی نیز در تاریخ 20 اردیبهشت برگزار شد که در مجموع حدود 700 هزار دانش‌آموز در این آزمون‌ها شرکت کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
پس نتیایج استان اصفهان چی شد؟همه اومد جز اصفهان
نمیدونید نتایج فارس کی میاد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها