بازدید 3618
محسن رضایی در جمع مردم رباط کریم:

مسئله آدمها نیستند باید ریل مدیریتی اصلاح شود

آدم‌ها سر جای خودشان نیستند زمانی می‌توانیم به یک ملت متعهد باشیم که با هیچ گروهی عقد اخوت نبسته باشیم باید آزادگی خود را حفظ کنیم هر کس باید سر جای خودش قرار گیرد و به آرمان‌های ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار بماند.
کد خبر: ۳۲۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶ 24 May 2013
محسن رضایی گفت: حلقه مفقوده ما این است که محور اقتصادی را در اختیار مردم قرار دهند؛ مردم به طور واقعی باید وارد عرصه اقتصاد شوند یعنی در گوشه‌ای از مملکت اگر یک نو‌آوری و اختراعی پیدا شد باید سریعا در صنعت کشور بکارگیری شود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم محسن رضایی در جمع مردم رباط کریم اظهار داشت: شرایط امروز کشور ما به یک گشایش و فتح جدیدی نیاز دارد.

مشکلاتی که امروز در کشور ما وجود دارد مشکلات اقتصادی و سنگینی گرانی است که برداشتن گرانی یک پیروزی محسوب می‌شود.

رضایی افزود: اگر گرانی نبود و فقط مشکل بیکاری در کشور وجود داشت بار سنگینی بر دوش مردم تحمیل می‌شد اما از سویی دولت بدهی زیادی دارد ذخایر ارزی چندانی وجود ندارد و از نظر هزینه‌های کشور، دولت با مشکل مواجه است.

وی گفت: اقتصاد ملی کشور دچار عقب‌ماندگی شده است و در کنار مسائل اقتصادی در جامعه؛ مسائل فرهنگی زیادی وجود دارد، افزایش میزان طلاق، اعتیاد، نزاع و مسائل دیگر کشور را تهدید می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: خرمشهر با دست مردم آزاد شد اقتصادی که کار مردم است چرا دولت ما به مردم و جوانان کشور اجازه ورود نمی‌دهد گرانی‌ها را کنار بگذاریم؛ چطور با بیرون کردن مردم از صحنه اقتصاد می‌خواهیم کشور را درست کنیم.

وی بیان داشت: چرا نمی‌توانند گرانی را حل کنند نیروی انسانی، منابع معدنی، نفت و گاز داریم همه آن‌چیزهایی که برای رفع مشکلات اقتصادی نیاز است داریم، حلقه مفقوده‌ای وجود دارد.

رضایی افزود: حلقه مفقوده ما این است که محور اقتصادی را در اختیار مردم قرار دهند؛ مردم به طور واقعی باید وارد عرصه اقتصاد شوند یعنی در گوشه‌ای از مملکت اگر یک نو‌آوری و اختراعی پیدا شد باید سریعا در صنعت کشور بکارگیری شود.

وی افزود: الآن نوآوری‌های جوانان ایرانی به ژاپن فرستاده می‌شود و کالاهای تولید ژاپن براساس اختراعات و نوآوری‌های جوانان ما تولید می‌شود.

اختراعات و نوآوری در بین مردم هست ولی اجازه و فرصت تولید به آن‌ها داده نمی‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما نیاز به مدیریت و برنامه‌ریزی اقتصادی داریم مدیریتی که عملیاتی باشد مدیریت و برنامه‌ریزی می‌خواهیم که مردم محور آن باشند مدیریتی که براساس صداقت و راستگویی و تواضع عمل کند. مدیریت کشور نیاز به یک نوآوری و بازسازی دارد.

رضایی افزود: مشکل ما، آدم‌ها نیستند همه دولت‌های گذشته آدم‌های شریف و دلسوز کشور بوده‌اند و می‌خواستند که کار کنند مسئله اصلی اصلاح ریل مدیریت کشور است باید راه اداره کشور اصلاح شود.

وی ادامه داد: آدم‌ها سر جای خودشان نیستند زمانی می‌توانیم به یک ملت متعهد باشیم که با هیچ گروهی عقد اخوت نبسته باشیم باید آزادگی خود را حفظ کنیم هر کس باید سر جای خودش قرار گیرد و به آرمان‌های ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار بماند.

وی بیان داشت: بنده فعالیت‌های خود را در سه محور سامان دادن اقتصاد کشور، مسئله فرهنگ و سیاست خارجی پیگیری خواهم نمود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: ممکن است صدها اتوبان و سد در کشور ساخته شود اما درآمد مردم افزایش نمی‌یابد ما کارهای عمرانی را باید به گونه‌ای انجام دهیم که درآمد مدیریت شهری و مردم افزایش یابد.

آرامش باید به مردم برگردد، باید جلوی مشکلات اجتماعی و طلاق را گرفت، در بحث سیاست خارجی نیز نباید افراط و تفریط شود و در بحث فرهنگ نیز باید با گسترش اقتصاد؛ فرهنگ را ترویج کنیم باید کشور را با برنامه اداره کرد؛ با شعار نمی‌توان کشورداری کرد؛ با قول و قرارهای بدون پشتوانه نمی‌شود کشوری را اداره کرد؛ زمان شعار تمام شده باید عمل کرد، من برای برنامه‌های خود طی 15 سال برنامه‌ریزی کرده‌ام.

محسن رضایی افزود: من یک رزمنده‌ام و به شرافت رزمنده‌گیم قسم می‌خورم که به حرف‌هایی که در مقابل شما می‌زنم عمل کنم، قول می‌دهم زندگی شما را از فقر و گرانی و بیکاری نجات دهم. 

همزمان با شب آزادی خرمشهر فعالیت رسمی ستادهای انتخاباتی محسن رضایی در سراسر کشور با رمز یا حضرت ابوالفضل (ع) در ستاد مرکزی محسن رضایی آغاز شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل