بازدید 12892

بالاتر از مشایی از شورای نگهبان تمکین کرده‌

کد خبر: ۳۲۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴ 23 May 2013
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در واکنش به رفتارهای رییس جمهور در پی رد صلاحیت مشایی گفت:تکلیف معترضین به نظر شورای نگهبان در دیدگاه های امام راحل به طور کامل روشن است.

موسی الرضا ثروتی، عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت  در خصوص اظهارات و رفتارهای رییس جمهور در پی رد صلاحیت اسفندیار رحیم مشایی به مجلس نیوزگفت:اقای احمدی نژاد دیگر نباید این قضیه را ادامه دهد.

نماینده مردم بجنورد،جاجرم،سملقان و مانه در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: اگر آقای احمدی نژاد حتی حقی برای مشایی قائل است، نباید اعتراضی به نظر شورای نگهبان داشته باشد.

ثروتی هم چنین تصریح کرد: رای شورای نگهبان باید پذیرفته شود و  چه بسا امکان دارد در دوره های  بعد آقای مشایی تایید صلاحیت شود اما نظر شورای نگهبان در این زمان، این بوده است که در شرایط حاضر آقای مشایی رجل سیاسی و مذهبی نیست و نمی توان وی را به عنوان مدیر و مدبر قلمداد کرد.

وی تاکید کرد: این مسئله رجل سیاسی و مدیر و مدبر بودن مسئله ای نیست که شخصیت افراد را خدشه دار کند و نباید رفتارهای نامعقول در برابر این رای نشان داد.

ثروتی هم چنین یاداور شد: تکلیف معترضین به نظر شورای نگهبان در دیدگاه های امام راحل به طور کامل روشن است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: بالاتر از آقای مشایی از رای شورای نگهبان تمکین کرده اند  و  رییس جمهور نباید خود را در این دست از مسائل درگیر کند./
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل