بازدید 57959

دريافت الکترونیکی ريز مكالمه تلفن همراه

او درباره‌ هزينه‌ استفاده از اين سرويس يادآور شد: اين سرويس قرار است به صورت رايگان به مشتركان ارايه شود اما ممكن است هزينه‌اي براي آن درنظر بگيرند كه به صورت كاراكتري يا صفحه‌اي محاسبه شود.
کد خبر: ۳۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۱ 10 January 2009
معاون اداره كل مشتركان و متقاضيان شركت ارتباطات سيار ايران از ارايه سرويس دريافت ريز مكالمات تلفن همراه به صورت الكترونيكي به مشتركان سيم‌كارت‌هاي دايمي همراه اول خبر داد.

عليرضا اصغرنژاد در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: قرار است سرويس ريز مكالمه به سرويس‌هاي سيستم e-care شركت ارتباطات سيار اضافه و اين سرويس به مشتركان ارايه شود.

وي با بيان اين كه براي راه‌اندازي اين سرويس در حال انجام هماهنگي‌هاي لازم هستيم تصريح كرد: مشتركاني كه در اين سيستم عضو هستند مي‌توانند درخواست خود را به سيستم ارايه دهند و مدت زماني كه ريزمكالمه آن را مي‌خواهند مطرح كنند كه بعد از 24 ساعت بسته اطلاعاتي به ايميل مشترك ارسال مي‌شود.

او درباره‌ هزينه‌ استفاده از اين سرويس يادآور شد: اين سرويس قرار است به صورت رايگان به مشتركان ارايه شود اما ممكن است هزينه‌اي براي آن درنظر بگيرند كه به صورت كاراكتري يا صفحه‌اي محاسبه شود.

اصغرنژاد تصريح كرد: اين سرويس فعلا براي مشتركان دائمي همراه اول است و چون مشتركان اعتباري از سيستم شارژ استفاده مي‌كنند نمي‌توانند از اين سرويس استفاده كنند.

معاون اداره كل مشتركان و متقاضيان شركت ارتباطات سيار ايران در ادامه اظهار كرد: در حال حال حاضر مشتركان براي دريافت ريزمكالمات خود مي‌توانند با در دست داشتن كارت شناسايي به يكي از دفاتر هشت‌گانه‌ي دولتي مراجعه كرده و ريز مكالمات خود را دريافت كنند.

وي درباره‌ي هزينه اين كار گفت: هزينه براي دريافت ريزمكالمات براي هر صفحه 50 تومان محاسبه مي‌شود كه در قبض مشتركان آورده مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۰
دانستن ريز مكالمات حق هر مشتري است و اصولا صدور قبض بدون آن خلاف است. همچنين اين كار در همه جاي دنيا مجاني است مخصوصا اگر از طريق اينترنت انجام شود. و فرستادن ريز مكالمات از طريق اي ميل هم خلاف اصول ايمني است چرا كه اولا بسياري از ايميلها در خارج از كشور ميزباني مي شوند و اشكالات جدي امنيتي به وجود مي آورد و بهتر است كه فايل در سايت خود همراه اول به صورت سكيور قابل دانلود باشد.
ارائه ریز مکالمات در اینترنت فقط باید با اجازه مشترک صورت گیرد. اگر مشترکی تقاضای این سرویس را نکرد نباید اطلاعات او به هر نحو در اینترنت قابل دسترسی باشد. ارائه ریز مکالمه از طریق ایمیل می تواند از امنیت بیشتری نسبت به ارائه در سایت برخوردار باشد چونکه اطلاعات درون سایت ها معمولا در تیررس نفوذگران بیشتری است و تجربه نشان داده احتمال هک و نفوذ به سایت هایی مثل سایت همراه اول کم نبوده است. امنیت سرورهای ایمیل مانند یاهو بسیار بالاست و ایمیل هم توسط خود مشترک اعلام می شود و اطلاعات صرفا به آن ایمیل ارسال می شود. تنها اشکال این روش میزبانی توسط سرورهای خارج کشور است که این امر تنها در مورد تماسهای مسئولان حساسیت دارد که آنها نیز متقاضی چنین سرویسهایی نیستند و اگر سرویس فقط به درخواست مشترک عرضه شود از این بابت نیز مشکل چتدانی بروز نخواهد کرد. کاربری تقاضای سرویس را خواهد کرد که مخاطرات اینترنت را نیز پذیرفته است و اطلاعات مابقی کاربران محفوظ خواهد ماند.
این سرویس پرینت شده اش همه جای دنیا رایگان هست حالا چه برسه به صورت اینترنتی ... البته مخابرات ما با همه جا فرق دارد !!!!!
با سلام
اصولا زمانيكه مكالمه اي انجام مي پذيرد همراه اول هزينه مكالمه را تا ثانيه آخر دريافت مي دارد و بايد جهت رفاه مشتركين خود امكاناتي را فراهم آورد البته اگر دريافت ريز مكالمات را امكانات بشود فرض كرد.
نمی دانم چرا مخابرات باداشتن تمام امکانات ارتباطی وشبکه ای همیشه دنبال اینترنت وخدمات خارجیست در صورتی که هیچ هزینه اضافی به ان تحمیل نمیشود واز طرفی هم امنیت بالاتری برخوردار است.
فقط باید یک سایت برای همراه اول طراحی ویکی از هزاران امکاناتی که میتواند به مشترکان خود بدهد واز ان دریغ میکند ریز مکالمات وصد ها خدمات دیگر است.
اگر این فرصتها را به جوانان بدهی میبینید طرحها وکارهای میکنند که خارجیها باید بیایند والگو بگیرند وبرای کشور خود انجام دهند. اما حیف....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار