بازدید 187017

آزار جنسی دختر 6 ساله توسط راننده آژانس

کد خبر: ۳۲۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۷ 22 May 2013
هیچ امیدی ندارد که دخترک شش ساله‌اش بار دیگر بهبودی خود را بازیابد. انگار همین دیروز بود که در ظهر یک روز زمستانی پرده از راز بزرگ دخترش برمی‌دارد و جهان بر سرش خراب می‌شود؛ می‌گوید دخترکش را چند سالی است که از پوشک گرفته اما استرس ناشی از حادثه، سبب عدم کنترل ادرار و مدفوع «فرشته»اش شده است.

به گزارش بهار، آن‌گونه که مادر فرشته عنوان کرده 28 مهرماه سال گذشته بود که او به همراه دو خانواده دیگر که همگی کودکانشان در یک مدرسه تحصیل می‌کردند از آژانس مسافربری نزدیک محل سکونتشان درخواست یک راننده چشم‌و‌دل پاک و متعهد می‌کنند که در ازای دریافت 50‌هزار تومان، وظیفه انتقال این سه دختربچه را به مدرسه به عنوان سرویس بر عهده گیرد.

به گزارش ایسنا، مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری با بیان این‌که در وهله اول مدیریت آژانس مسافربری راننده یک دستگاه پژو را به عنوان سرویس به آنان معرفی می‌کند، گفت: اما ساعاتی بعد مدیریت آژانس(ر. ه) راننده یک سواری پراید که معلولیت را در یک چشمش داشت به عنوان راننده سرویس به اعضای خانواده سه کودک معرفی می‌کند. مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری مي‌گويد‌که مدیریت آژانس مسافربری با معرفی این فرد به عنوان یکی از «معتمدین» که برای امرار معاش و تامین هزینه‌ خانواده‌اش زحمت می‌کشد، مدعی شد که با اصرار مسئول آژانس مسافربری این فرد به عنوان راننده سرویس کودکان انتخاب شد.

مادر فرشته با بیان این‌که از آن زمان رفتار کودکش پرخاشگرانه و عصبی شد، گفت: این تغییر رفتار موجب افت تحصیلی فرشته نیز شد به گونه‌ای که مدیریت مدرسه در تماسی با وی درخواست کرد نسبت به تصحیح رفتارمان با فرشته اقدام کنیم. وی با بیان این‌که تغییر رفتارهای فرشته هر روز بیشتر مشهود بود، گفت: تا این‌که در 18 بهمن‌ماه سال گذشته در حالی که ساعتی از مراجعه فرشته به منزل می‌گذشت با تلفن همراه راننده جنایتکار تماس گرفتم و از او درباره تاخیر سوال پرسیدم که وی ترافیک و پنچری لاستیک را علت این تاخیر عنوان کرد.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری در ادامه اظهارات خود با بیان این‌که هنگام تحویل فرشته دریافتم که این کودک شش‌ساله نمی‌تواند به‌درستی قدم بردارد، گفت: فرشته هنگام پیاده‌شدن از خودرو دو لگد به پای راننده وارد کرد و در حالی که به‌شدت می‌گریست، وارد خانه شد و هنگامی که در این مورد از راننده جنایتکار سوال کردم وی عنوان کرد که فرشته در مدرسه زمین خورده و از شدت عصبانیت و ناراحتی اقدام به چنین کاری کرده است. اما من که به رفتار راننده جنایتکار و فرشته مشکوک شده بودم، موضوع را از مسئولان مدرسه سوال کردم که آنان هرگونه ضربه به دخترم را رد کردند.

وی با اشاره به این‌که مدام از دخترم درباره رفتار راننده جنایتکار سوال می‌پرسیدم، گفت: سرانجام با دادن ‌هزار وعده و التماس، فرشته لب به سخن گشود و پرده از هوسرانی راننده آژانس برداشت.

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با بیان این‌که این مرد به مدت چند هفته دختر مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌داد مدعی شد که به بهانه «قطاربازی» دختر شش‌ساله‌اش را به خرابه برده و او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است به گونه‌ای که فرشته تا هفته‌ها قادر به دستشویی رفتن نبود. مادر این فرشته کوچولو در حالی که به‌شدت می‌گریست مدعی شد که راننده جانی با چاقویی زردرنگ که بنا به گفته هر سه کودک در زیر صندلی راننده قرار دارد، کودکان را تهدید کرده اما در نبود دو کودک دیگر، تنها فرشته را مورد آزار و اذیت قراری می‌داده است.

وی مدعی شد که این راننده جنایتکار هنگامی که دخترش را در ساعت 7:15 هر روز صبح تحویل می‌گرفته پس از پیاده‌کردن دو دختر دیگر به بهانه این‌که مادر فرشته گفته که برایش خوراکی بخرم او را به خرابه‌های نزدیک مدرسه برده و آزار می‌داده به گونه‌ای که مسئولان مدرسه نیز عنوان می‌کردند که هر روز صبح فرشته با کفش‌های خاکی و لنگه‌به‌لنگه به مدرسه می‌آمد.

چاقوی زرد، حق‌السکوت دختر 6 ساله

مادر فرشته می‌گوید این جانی دخترم را تهدید می‌کرد که سر مادر‌و‌پدرت را با چاقو می‌برم و این‌گونه او را به سکوت وا‌می‌داشت. وی با صدور قرار مجرمیت این راننده جنایتکار اشاره و ادعا کرد که وقاحت این خانواده به حدی بود که همسر متهم پیشنهاد داد که در ازای پرداخت مبلغ 40‌میلیون تومان از شکایت خود صرف‌نظر کنیم اما مگر ما دختر شش‌ساله‌مان را به این مرد اجاره داده بودیم که او در ازای این اقدام به ما پول بدهد؟ فرشته امانتی در دست این مرد بود.

مصرف قرص‌های آرام‌بخش در شش‌سالگی

مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری، با اشاره به رفتارهای پرخاشگرانه فرشته گفت: در حال حاضر دخترم تحت درمان روانپزشکي و روان‌درمانی است و پس از آن جریانات بود که تپش قلب گرفت و با تجویز پزشک معتمد پزشکی‌قانونی مجبور به استفاده از داروهای آرام‌بخش شد. وی با بیان این‌که زیبایی فرشته بلای جانش شد از رفتارهای تهاجمی و خشم دخترش سخن گفت که حتی از پدر و برادرش نیز می‌ترسد. مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری با بیان این‌که تنها خواسته‌اش این است که مسئولان اشد مجازات را برای این مرد 40‌ساله در نظر بگیرند گفت چرا این مرد که دختران را قربانی هوسرانی خود کرده باید به قید وثیقه آزاد شود؟

وی افزود: به هیچ عنوان از شکایت خود صرف‌نظر نخواهم کرد زیرا نمی‌خواهم این جنایتکار در جامعه آزاد باشد و پس از مدتی زنان یا دختران دیگران را در خرابه‌ای قربانی هوسرانی خود کند. مادر این دختر قربانی کودک‌آزاری با اشاره به این‌که روز دوشنبه صدای زنگ مدرسه تغییر کرده بود و به همین لحاظ فرشته از ترس خود را خیس کرد، گفت: دخترم هر‌شب کابوس می‌بیند و فریادکشان از خواب بلند می‌شود. به گفته وی، فرشته در جلسات دادسرا با دیدن متهم خود را خیس می‌کرد.

خاله سوسکه خطاب کردن سارینا

همچنین پدر سارینا، دختر دیگری که در خودرو این مرد هوسران حضور داشت، با بیان این‌که دخترش بیش‌فعال است گفت: این راننده جنایتکار بارها سارینا را «خاله‌سوسکه» خطاب می‌کرد و می‌دانست که این دختر شش‌ساله هر اتفاق و حرفی را که در مدرسه یا سرویس زده می‌شود به من منتقل می‌کند. وی با بیان این‌که مدرسه سرویسی را برای ایاب و ذهاب کودکانمان در نظر گرفته بود، اما خانمی که اقدام به جابه‌جایی بچه‌ها می‌کرد با بداخلاقی با آنان رفتار می‌کرد و شش کودک را درون یک ماشین جا می‌داد، گفت: برای راحتی دخترانمان اقدام به کرایه اتومبیلی از موسسه توریستی محله کردیم.

پدر یکی از کودکان مورد تهدید با چاقو قرار گرفته با بیان این‌که در روز حادثه نیز متهم با من تماس گرفت و عنوان کرد که مدیر مدرسه اجازه نمی‌دهد که دختران را به منزل برسانم، گفت: من به مدرسه رفتم اما مدیر مدرسه هیچ اطلاعاتی در اختیارم قرار نداد و با این لفظ که به حرف من گوش کن به نفع توست، مانع از حضور این راننده در مدرسه شد. پدر سارینا با بیان این‌که بارها مشاهده کرده بودم که سارینا موقع پیاده‌شدن از ماشین به این راننده جنایتکار لگد می‌زند، گفت: سارینا بارها عنوان کرده بود که از راننده سرویسش متنفر است و ما این قضیه را به پای شیطنت و معلول‌بودن راننده گذاشته بودیم.

پدر یکی از کودکان مورد تهدید با چاقو قرار گرفته با بیان این‌که چند روز بعد متوجه اتفاق شدم، گفت: مقصر اصلی این قضیه ما والدین هستیم که به دلیل ارزان‌تر بودن سرویس به مردی غریبه اعتماد کردیم. هرچند ما حتی تصور این مسئله را که ممکن است مردی هوسران به دختر شش‌ساله هم رحم نکند نداشتیم.

یکی دیگر از مادران کودک مورد تهدید با چاقو قرار گرفته، درباره حادثه کودک‌آزاری به ایسنا گفت که این راننده جنایتکار با دلنیای 9 ساله‌ام شوخی‌های نامناسب و بد می‌کرد و دخترم را «بزغاله» صدا می‌کرد که به او تذکر دادم که با دخترم شوخی نکن، اما تا زمانی که فرشته راز این راننده جنایتکار را فاش نکرده بود، دلنیا به من و پدرش نگفته بود که توسط راننده‌اش با چاقو تهدید شده است.

وی گفت: دخترم در تمام مراحل بازپرسی تهدید با چاقو زرد‌رنگ توسط این راننده جنایتکار را تشریح کرده است. با این‌که حالا پس از گذشت ماه‌ها پرونده رسیدگی به هوسرانی این مرد در حال پیگیری است، جای سوال است که چه کسی باید پاسخگوی آینده از دست رفته کودکان خردسال باشد که تنها و تنها قربانی هوسرانی مردی شده و اکنون متهم آزادانه در شهرقدس می‌چرخد.

اسامی قربانیان این جنایت به درخواست والدینشان و براي حفظ آبروی این کودکان تغییر کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۴۷۳
انتشار یافته: ۳۰۲
فقط فقط فقط اعدام
پاسخ ها
قربانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
کار مناطقی مثل کرج و شهریار از اعدام و مجازات گذشته. موقعی که شهرها به رنگین کمان اقوام و قبایل تبدیل میشه نتیجش همینه. شهرقدس مرکز باغداری و امنترین منطقه شهریار بود اما حالا....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
من مخالف اعدام بودم ولی در این مورد موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
این ده تایی که منفی دادن متن رو بادقت خوندن آیا؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
فقط اعدام؟؟؟ اعدام که هیچی نیست براش. باید ......
محاکمه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
جواب مردم رو بدین. چرا داره آزادانه میچرخه واسه خودش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
الان اونایی که منفی دادید دقیقا هدفتون چیه ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
یعنی چی منفی میدین ؟ یعنی موافق کار اون مردین ؟
عبدالله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
منم از مخالفین اعدام هستم اما اینجور موارد باید حتما اعدام بشن.
بکو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
مقصر اصلی اول مادر بعد پدر هستند که فرشته کوچوک نتوانسته در اولین مزاحمت این حیوان صفت موضوع را به پدر و مادرش بگه
دوم متاسفانه مدیریت مدارس سلب مسئولیت می کنند و امنیت فرزندانمان بعضا و فقط در مدرسه برایشان مهم است و بیرون از در مدرسه برایشان موضوع بی اهمیتی است
سوم مدیران آژانس ها در استخدام راننده ها باید سخت گیری اخلاقی را بالاتر از همه مسائل بدانند که متاسفانه فقط رفع تکلیف برای درآمدزایی برایشان مهم است
این سه قشر حتما مسئول می باشند ولی طراحان قوانین، مجریان، مسئولان نظارتی کشور هم باید سریعا فکری بحال این موضوع بکنند مخصوصا آموزش و پرورش
انسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
لطفا آدرس دادگاه رو بگین تا ما هم شرکت کنیم
حسین1
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
دقت نفرمودید! نوشته:
اکنون متهم آزادانه در شهر قدس می‌چرخد
نیلرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
با سلام به همه دوستان .من خودم مادر هستم حس این مادر را درک میکنم و از همه مادران میخواهم که به بهانه وقت نداشتن و یا ارزانتر بودن یه خدمت با زندگی و اینده کودکانمان بازی نکنیم. امیدوارم این کودک عزیز زودتر سلامتی جسمی و روحیش را به دست بیاره.متاسفانه مجازات این افراد در ایران متناسب با جرمشان نیست و گرنه دیگه نباید شاهد یه همچین وقایعی میبودیم
نایینی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
واقعا فقط و فقط اعدام
بی سواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
فکر می کنی دنیا با کشتن این فرد پاک می شه!!
بفکر ریشه عمل باشید
مسلما این فرد به جزای خودش خواهد رسید!!
حیدر
| - |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
ففط اعدام والسلام.
ناشناس
| Australia |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
کسانیکه میگویند با اینکه مخالف اعدام هستیم ولی این مورد باید اعدام بشه بدونن که احکام اسلام مثل اعدام خیلهاش نظر به ارامش جامعه و اولیائ دم هست که از ان به شفاء صدر تعبیر میشه پس بیاییم ندونسته در مورد احکام اسلامی قضاوت نکنیم.با تشکر یک طلبه
m.m
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
+
میرزاناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
بخشش لازم نیست اعدامش کنید
(اه! ویرگول یادم رفت)
راننده اعدام، آژانس تعطیل و معرف راننده نیز بایستی محاکمه گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
موافقم معرف راننده واقعا از او مطمن بوده یا خودش هم ریگی به کفشش بوده؟
شهروز
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
آعدام فایده نداره - بهتره تا آخر عمرش در زندان بمونه و هر روز با بار گناهاش زندگی کنه و از خدا طلب بخشش کنه . درد اعدام حتی 1 دقیقه هم نیست اما زندگی با خفت و خواری و با زجر در زندان و منتظر عذاب الهی بودن به مراتب سختره.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
اعدام براش خیلی کمه
با سلام لطفا اين عامل جنايت را در ملا عام اعدام فرماييد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
باید عکس این جانی در سایت ها پخش شده معرف او محکوم و خود جانی در ملآآم اعدام شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
دقت نظر داشته باشين او در حال حاضر آزاد است!!
سارا.
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
اعدام بشه ولی نه در ملا عام این کار ازنظر اخلاقی درست نیست و هورا کشیدن برای کشتن یک نفر به صورت عمومی رفتار اجتماعی ناخوشایندیه. من کامنتهای اعدام رو مثبت زدم ولی این رو که میگه در ملا عام منفی زدم.
واقعا هیچ حرفی نمی شود زد با این عمق فاجعه، باید به محاکمه این شخص به سرعت رسیدگی شود و سنگین ترین مجازات ممکن را برایش در نظر بگیرند، خدا کند اعدام....
پاسخ ها
بهروز
| United States |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
واقعا هنوز فکر میکنید اعدام راه حل است!
جالبه که 164 نفر هم با شما موافق هستند و فقط 2 رای منفی داری. این واقعا نشانه جامعه بیمار و بی فکر هست که بازهم فکر میکنند اگر طرف را اعدام کنند بقیه عبرت میگیرند. بابا مشکل جای دیگه هست. اعدام نه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
آقای بهروز حق با شماست اعدام خوب نیست.بلکه انفرادی ابد با 1 ساعت در دروز هواخوری برای این شخص مناسبه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
اقا بهروز نکنه انتظار داری ببرنش روانپزشک، لطفا اینقد ادای روشنفکری درنیارین، طرف به دختر 6 ساله رحم نکرده!!!! اون انسان نیست
روح اله
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
این که این فرد در جای خودش باید محاکمه بشه که درسته و تقاضا برای محاکمه ی این فرد نشانه ی جامعه ی بیمار و بیفکر نیست... ولی خوب حل کردن هرچه سریعتر مشکلات آموزشی و امنیتی و... هم که به نوعی برخی موارد به صورت پایه ای تو وقوع همچین حوادثی نقش دارن هم جای خودش .
پیمان
| Germany |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
اقا بهروز.وقتی میدونند مجازات اعدامه و باز هم چنین کاری میکنه بهتره اعدام بشن.تا قبل از حل شدن همون مشکلات که میگید هم اگه اعدام رو بخوان بردارن و حبس ابد بذارن بدتر میشه.مشکل از هرجا هم باشه نباید همچین اتفاقاتی بیوفته.تو کل دنیا مجازات های سنگینی برای ازار جنسی کودکان هست.
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
بهروز با وجدان، اگه خودت دختر شش ساله داشتی و این مورد برای اون اتفاق افتاده بود، بازم نطرت همین بود؟ یه خرده فکر کن...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
آقا بهروز بنظر شما چیکارش باید کنن؟دلت واسش میسوزه؟باور کن اعدام بشه واسه خودشم بهتره
باید رو صندلی الکتریکی اعدامش کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
چرا رو صندلی؟؟؟
باید چند مرطبه با طناب دار حلقه آویز شود.
لیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
طناب دار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
فقط دار
امیررضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
اینجور افراد حرام لقمه باید اعدام بشن. تا عبرتی برای سایرین باشد
واقعا نمیدانم چه باید گفت ؛ خیلی متاثر شدم ؛ خیلی خیلی زیاد؛ امیدوارم که خدا خودش در این موضوع به این کودکان معصوم و خانواده هایشان کمک کند ؛ این افراد مریض هستند و نباید ازاد در جامعه باشند حتی به قید وثیقه
عجیبه خبر به این اسفناکی نه نظر داره و نه بیننده. واقعا برای خودم متاسفم
اعدام اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
افراد مخالف اعدام لطفا برای لحظه ای خواهر یا دختر خودشان را به جای این طفل معصوم که تا آخرین لحظه عمرش این جنایات از ذهنش پاک نخواهد شد را تصور کنند بعد منفی بدهند....
این جنایتکار باید اعدام شود
حالا برید بگید راننده تاکسی بد بخت که زن و بچه مردم رو مثل ناموس خودش مراقبت میکنه بده من یک راننده تاکسی جوان هستم الان 6 سال است که سرویس مدرسه جابجا میکنم و هنوز بچه هایی که از 6 سال پیش برای اولین بار تو سرویس من اومدند با من هستند تا حدی که خانواده ها خودشون از اول خرداد ماه به من برای مهر ماه سفارش میکنند که شما فقط باید سرویس بچه های مارو جابجا کنی و نگران هزینه هم نباشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
کسانی هم هستند که از خدا شرم دارند و انسان هستند
ناشناس
| France |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
داداش همه مثل شما نیستن. کسی این آدما رو قاطی راننده تاکسی و آژانسای زحمت کش نمیکنه.
overactive
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
خدا شما و خانواده شما رو حفظ کنه..
فقط باید اعدام شود .
فقط اعدام ، اين كفتار پست نبايد زنده بمونه
اعدام فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
فعلا كه آزاده لطفا بگين اول دستگير بشه بعد اعدام.
شما رو به خدا فقط بکشیدش. به بدترین شیوه ای که قانون اجازه میده. اصلا بسپاریدش به دست والدین اون بچه ها.
واقعا چه فکری کردند که این فرد ازاد هست چرا؟که به جنایاتش ادامه دهد!
گذشته و حال و اینده این طفل معصوم نابود شده ومجرم ازادانه به زندگی اش ادامه میدهدبی خیال از اتفاقی که مسببش بوده.
این جنایت توی کشورهای دیگه حتی اروپا و امریکا بنا به اقتضای قوانینشون سنگینترین مجازات (اعدام یا حبس ابد)رو داره اونوقت توی ایران یارو اذاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم این دختر بیگناه وضعیت جسمی و روحی اش بهبود یابد ودر اینده با این ناراحتی بتواند کنار بیاید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
اونايي كه منفي دادن چرا ؟ واقعا مشكل دارين كه به سلامتي يك انسان راي منفي ميديد
یک بار اعدام برای این ادم کمه چرا برای خودش ازاد هست؟
خواهشا اعدامش کنید
خواهشا اعدامش کنید
پاسخ ها
شلوغ
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
خيلي جالبه طرف راستراست داره ميگرده بعد همه راي به اعدامش ميدن.اگه به اين حرفا بود كه كار به اينجا نميكشيد
با گیوتین سرش را بزنند.
من خودم دختر نوجوان دارم که با سرویس به مدرسه میره با شنیدن این خبر قلبم درد گرفت .خودم رو که جای اون مادر میذارم میفهم چه دردی متحمل میشه .دخترک بیچاره که برای یک عمر زندگیش تباه شده . موضوع به این مهمی که جای تردیدی در قانون نباید داشته باشه حالا چرا هنوز برای اقایون مسلم نشده که این تجاوز به عنفه و حکمش هم اعدامه الله اعلم . این دست و اون دست کردن این پرونده چه معنایی داره ولی انچه مسلم است اشد مجازرات برای این ادم پست فطرت کوچکترین مرخمی است بر قلب شکسته این مادر و دختر . سوالم هم از همسر این جنایتکار اینه که درسته تو این زمونه پول حلال همه مشکلاته اما 40 میلیون شما که معلوم نیست از چه راه خلافی کسب شده چطور میخواد حیثیت و ابروی این دختر کوچولو رو برگردونه . چطور روت شد چنین تقاضایی از این خونواده کردی !!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
مرجان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
اگه چنین تقاضایی نمیکردن باید شک کرد.
با چنین تقاضایی به عمق وقاهت این خانواده میشه پی برد.
فقط زجر کشش کنین
به بدترین شکل ممکن باید راننده را اعدام و مدیر آژانس که معرف این راننده بوده را زندانی کرد و متاسفانه مقصر اصلی هم پدر و مادر ها هستند که بخاطر ارزانی کرایه به هر غریبه ای اعتماد میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
باور نکن هزینه سرویس ارزان بوده ولی اگر هم ارزان بود پایشان بسیار گران تمام شد.
این شخص بایدخارج ازنوبت محاکمه ودرملا عام اعدام شود
اعدام وزندان برای همسرش و معرفش
پاسخ ها
گندم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
ببخشید اشتباهی منفی دادم
با سلام
از مدیر آژانس گرفته تا معرف و راننده ( از تعطیلی آژانس گرفته تا اعدام مرد جانی) هر چه برخورد قاطع گردد.
به عنوان يك شهروند از اين كه اين خبر را رسانه اي كرديد متشكرم. بي اعتنايي به امر كودك آزاري در كشور ما و نپرداختن به آن معضلات دردناكي را به وجود آورده و مي آورد. اخباري از اين دست هشداري است به خانواده ها و از سويي جايگاه خطير مدارس و مسئولان آموزشي را براي پيشگيري از اين فجايع گوشزد مي كند كه متاسفانه دست كم در اين مورد به روشني كوتاهي مسئولان مدرسه در كنار والدين مشخص است...
ضمن برخورد قانونی با وی که امیدوارم اعدام باشد, بررسی وجود موارد مشابه در جامعه - که البته درصد کمی چه بسا منعکس می شود - باید تحلیل شود و راه های مقابله با آن را از متخصصین روانشناس و جامعه شناس جویا شد. تا دیگر شاهد چنین مواردی در جامعه نباشیم.
چرا اولیای مدرسه که هر روز کفش لنگه به لنگه و خاکی بچه رو میدیدند با خانواده اش تماس نمیگرفتند؟
خواندن خبر اعصابم را به هم ریخت واقعا برای ان طفل معصوم وآینده اش نگران شدم خدا به خانواده اش خصوصا مادرش صبر دهد وواقعا برای همسر آن مرد فاسد متاسفم جامعه ما دیگر امن نیست
در ملا عام باید اعدام شود، معرف هم باید محاکمه شود، متاسفم به کجا داریم میریم واقعا:(
اعدام اعدام اعدام
اعدام اعدام اعدام
باید تاسف خورد که چرا و با چه استدلالی این موجود دوپا با وثیقه آزاد شده!!!
با اينكه وكيل هستم و ازجرم و جنايت هايي كه رخ ميده بي اطلاع نيستم با خوندن اين گزارش كلي گريه كردم
حكم قانوني و بي ترديد اين جنايتكار اعدامه اما هرگونه تاخير در اجراي اين مجازات گناهي نا بخشودني است
اجراي حكم فورا و در ملا عام آنهم با اطلاع رساني گسترده
اين تنها راه نجات جامعه است
پاسخ ها
وکیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
آقای امید خان شما که وکیل هستین قطعا میدونین که متجاوزین به کودکان را اعدام نمی کنند!!!
ناشناس
| - |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
گرچه وكيل هستين تحليل شما جالب نبود بايداعدم بشه ولي اصلا راه نجات نيست
فقط و فقط اعدام در ملأ عام آنهم در یکی از میادین بزرگ شهر با اعلام قبلی. تابناک جان تورو خدا نظرات مردم در این رابطه را حتما" منتشر کن که سایت وزین شما هم سهمی در امنیت جامعه داشته باشد.
فقط اعدام-اعدام اعدام
فقط سنگسار
حبس ابد در تبعیدگاه و زجر دادن
الان به قید وثیقه آزاده؟؟؟؟؟؟؟؟ دزست خوندم؟؟؟؟؟
امیدوارم که فرشته به روند عادی برگرده و اون موجود ملعون هم به سزای اعمالش برسه...
واقعا ما داریم به کجا میریم؟امنیت جامعه به چه حدی رسیده؟تزلزل فرهنگی چقدر شده؟واقعا به کجا میرسیم؟
اعدام.با قاطعیت وگرنه برای بقیه بچه ها هم ممکنه اتفاق بیفته
فقط اعدام
دوستان عزیز دقت داشته باشید که از نظر حقوقی اگه ثابت بشه که این مرد کارش تجاوز به عنف بوده بایستی اعدام بشه. همون مجازاتی که بارها می شنویم و مخالفت خودمون رو باهاش اعلام میکنیم ولی وقتی پای نوامیس یا احساسات خودمون میشه کمترین مجازت تجاوز رو اعدام میدونیم. من واقعا خواهش می کنم که درباره مجازاتی که در شرع اسلام در نظر گرفته شده خوب دقت کنید. وقتی گفته میشه اگر کسی شخص دیگری رو بکشه مجازات قصاص براش در نظر گرفته میشه نباید زود جبهه گرفت و اعلام کرد که باید اعدام ها از مجازات برداشته بشه. من که الان داشتم این پیام هایی رو که هموطنان عزیزم گذاشتن رو می خوندم متوجه این موضوع شدم که همگی بالاتفاق قبول دارند که بایستی متهم اعدام بشه!!! پس چرا در مجاکع دیگر نظر خودتون رو عوض می کنید و اعلام میکنید که ایران حقوق بشر رو نقض می کنه و از این حرف ها. در انتخاب مجازات ها فقط شرع و قانون دخیل نیست. بلکه عرف جامعه مهمترین حرف رو میزنه شاید تجاوز تو جامعه هی دیگه پیامدهای چندانی نداشته باشه ولی در جاکعه ای که ما توش زندگی میکنیم واقعا خیچ مجازاتی جز اعدام نمیشه براش در نطر گرفت
سه مقصر در این مورد وجود دارد
1- مدرسه می بایستی بر سرویس نظارت کند
2-اژانس محل که بدون تحقیق افدام به جذب راننده میکند
3- نگاه فرهنگی ما مردم جامعه که با دیدن معلولیت با ترحم چشم را روی عقلانیت و تفکر میبندیم
4- ومجرم اصلی راننده حیوان صفت که این شخص بایستی بار ها و بارها مجازات شود
و امیدوارم که خداوند به این دختر کوچک و عزیز جامعه ما و خانواده محترمش ارامش عطا فرماید
بعضی از این جنایات را که می خوانم از انسان بودن خود خجالت می کشم
واقعا قفل کردم چنین خبری رو خوندم.طرف با خودش چی فکر میک رده چنین کاری کرده؟
متاسفم
هیس...دخترها فریاد نمیزنند
تا امروز با مجازات اعدام مخالف بودم ولی با خواندن این مطلب نظرم عوض شد چون سزای همچین مرد کثیفی فقط مرگه به بدترین شکل ممکن.
اعدام
با بدترین و طولانی ترین مرگ او را بکشید
اعدام اعدام اعدام اعدام بدون دادگاهی
به نظرم نباید یک دفعه اعدام بشه باید هر روز تحت سخت ترین شکنجه ها قرار بگیره بعدش هم اعدام
مو به تنم راست شد، واقعا چی میشه که یه آدم به جایی میرسه که یه همچین کارایی میکنه.
هيچ حرفي براي بيان به زيان نميآيد
فقط درخواست رسيدگي فوري و قاطع
با سلام و احترام
خواهشمند است اين عامل جنايت را در ملا عام اعدام فرماييد .
اعدم
در صورت صحت مواردي كه گفته شد اين مرد بايد سنگسار بشه تا به بدترين شكل كشته بشه
فقط اعدامش كنيدتا از اين اتفاقهاكمتر باشد%
یک جنایت کار داره ازاد میگرده !!!!!!!!!!!!!! واقغآ مخم داره هنگ میکنه
الهي قربون اون فرشته كوچولو بشم،وقتي اين خبر را خواندم تمام وجودم لرزيد.بايد اشد مجازات را براش در نظر بگيرند كه روزي هزاران بار بميرد نه با يك اعدام
اعــــــدام
این اصلا دادگاه نمیخواد بندازینش تو دریا
به نظر من یکی دو سال در بدترین شرایط زندان انفرادی حبس بشه بعد اعدام البته هر روز اعدامش به عقب بیفته هر از چند گاهی هم باهاش مصاحبه بشه و در آخر اعدام
به نظر من اين پرونده بسيار مهمتر از پرونده هايى است كه ماهها در روزنامه ها و وسائل ارتباط جمعى مورد بحث قرار ميگيرد .
رياست محترم قوه قضائيه ميبايست شخصآ اين پرونده را پيگيرى نموده و اين جنايتكار به اشد مجازات در ملأ عام محكوم گردد تا مورد عبرت ديگران قرار بگيرد .
اعدام حد اقل
تجاوز به عنف ، افساد فی الارض ، تحت تاثیر قرار دادن جامعه
فقط اعدام .. سه بار
اعدام
غیر قابل تصور.....فقط و فقط اعدام
بجز اعدام یا هر مجازاتی
باید مسئله آسیب شناسی شود تا تکرار نشود
نباید این رو اعدام کرد
باید تا آخر عمر اونقدر شکنجه اش داد که هر لحظه هزار بار آرزوی مرگ کنه
لطفا این جنایتکار را اول در شهر بچرخانید تا همه بفهمند به بچه 6 ساله هم رحم نکرده بعد هم در ملا عام اعدامش کنید خواهشا تا عبرت سایرین باشد خواهشا مسائل اینطوری قابل اغماض نیست
اعدام نه ازنوع عادی بدترین مجازاتها هنوزم نمیتونه تاوان کارش باشه
هیس!!!!!!!!!!! دخترها فریاد نمی زنند.
خدا به پدر و مادرش صبر دهد
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
فقط هیس ........... دخترها فریاد نمی زنند .
پوران درخشنده
اعدام کافی نیست باید زجر کش بشه
شلاق...سنگ سار.....و انواع مجازات های شدید و در نهایت اعدام...باید همه در ملا عام باشد
به نظر من در اینجور موارد مردم هم باید پیگیری شدیدی داشته باشند
سنگسار
کاش می تونستم برای نظر اعدام اعدام یک میلیون تا مثبت بذارم
به قدری منقلب شدم که بدنم داره می لرزه . وقتی فکر می کنم اون بچه در اون لحظه چه حالی داشته دیوونم میکنه
اشد مجازات
به نظرم اعدام!
این شخص مستحق کمترین رافت اسلامی نمی باشد و باید با اشد مجازات با وی برخورد شود.انشااللله
فقط اعدام
هزاران بار اعدام نیز برای این ملعون کافی نیست.
چرا باید با قید وثیقه آزاد باشه ؟!!
مسببین باید مجازات شوند تا برای دیگران درس عبرت شود
اين جا نى را هرجه سريعتر بازداشت انفرادى كنند حتى نور هم نبيد ودرجاى تاريك بماند وهر جه سريتر به سراى اعملش برسا نند واز رءيس محترم قضا در خواست رسيدكى سريع را حواسنا ريم
اين أفراد نيز خودشان مشكل جنسي دارند و بيمار هستند براي آنها نيز بايد به فكر درمان بود فقط اين براي همه خانواده ها درس عبرتي باشد كه بيشتر با فرزندانشان دوست باشند و بيشتر مراقب آنها باشند زيرا كه مثل اين راننده ها بسيارند.
این جور حوادثها باید خیلی جدی گرفته شوند مسئولین مدارسها موظف به اطلاع رسانی به خانوادها هستند
إعدام در پيش چشم والدين
وای بر ما وای بر ما خداوندا آرامش را به این کودک و خانواده اش باز گردان
اعدام و زجرکشش کنند.
اعدام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محاله آزاد باشه!اتفاقا دادگاه ایران ب چنین مواردی سریعا رسیدگی و اجرای حکم میکنه!
1000 با اعدام هم کمشه
اعدام-اعدام
بی شرف به دختر کوجولو رحم نمیکنه
اعدام. اعدام/اعدام . حيف كه بدتر از اعدام در قانون نيست.ولي خيلي جالبه نوشته با وثيقه آزاده از اون جالب تر خانمش گفته 40 ميليون بديم از شكايت صرف نظر كنين !!!!!!!!!!!
اعدام براش کم یک دست ویک پاشا قطع کنید تا هرروز زجر بکشه.
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
باشد حمید
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
باشد
فقط اعدام تا درس عبرتی برای دیگران شود.
ایرانی که غیرتش پسوند نامش بود به کجا میرود؟
چه بر سر ما آمده؟
خیلی خیلی متاسفم
اعدام اعدام
سلام من حاظرم پولشو بدم بزارید من اعدامش کنم تا درس عبرتی بشه برای همه،
هزار بار اعدام
همه گفتند:چه کار کرده؟آزار کودک؟باید اعدام بشه
اما کسی نگفت که چرا این کارو کرده!شاید باید جوابشو تو بچگی خود راننده جستجو کرد
سنگسار بعد اعدام.
تابناك، تورو خدا اين موضوع رو پيگيرى كن، حتما اطلاع رسونى كن، سر درد شدم بخدا
خواهر کوچلو از خدای خودت نه ما بزرگترهای هزار رنگ بله از خدای پاک خودت تمنای شفایت را دارم.وصبوری دل مادر رنج دیده ات که باچشمان تر منتظر حکم عادلانه قانون ست
اعدام اعدام درملاء عام جهت عبرت
در اینکه این جنایتکار باید اعدام بشه شکی نیست اما قلبم شکست چرا انسانی که خداوند از روح خودش دمیده باید اینقدر پست باشه . . . .عزیزم کوچولوی معصوم دوست دارم
خدایا به بزرگی خودت به انسان های معصوم و بی گناه رحم کن و ریشه ی جنایتکاران را خشک کن.
فرشته کوچولو همه ی ما دوستت داریم
اگر قضات او را محکوم به اعدام نکنند خود ما مردم دست به کار مي شويم.
اعدام باید گردد
صاحب این آژانس را باید به جرم مشارکت در جنایت مجازات کنند. چون او این فرد را پیشنهاد داده است.
کسی که نمیتواند راننده با اخلاق استخدام کند باید حکمی برای او صادر شود که تا آخر عمر نتواند جایی متصدی امری شود چون در جای دیگر هم چنین اشتباه مرگ باری را مرتکب خواهد شد
این شخص باید اعدام شود
چطور شخصی که از یک چشم کور است میتواند گواهینامه بگیرد و در آژانس هم کار کند؟
به نظر بنده اعدام برای چنین جنایتکاری کفایت نمی کند.
اعدام اعدام اعدام
تو رو خدا بچه های کوچیک رو فقط پدر و مادر به مدرسه ببرن و بیارن.آخه چی از بچه آدم مهمتره؟
این شخص بایدخارج ازنوبت محاکمه ودرملا عام اعدام شود 1000 BAR
مجازات جنایتکار درست و به جا، ولی این طفل معصوم بیشتر از اعدام راننده به درمان نیاز داره, چرا کسی به این فکر نیست؟
از همه چی بدتر قرار نامناسب وثیقه آدمو اذیت میکنه. این قرار حتما باید عوض بشه. مخصوصا وقتی ماجرای پیشنهاد پول به خانواده قربانی مطرح شده
واقعا باید این مردک آزاد بچرخه و اون بچه زجر بکشه من نمیتونم خودمو جای پدر بچه بزارم چه برسه به دختر بیاره که چی میکشه؟
باید این فرد رو زجر کش کرد.اعدام کافی نیست
به شديد ترين روش جانش را بگيريد
فقط اعدام
خدایا همه ما را هدایت کن تا دیگه شاهد این گونه جنایات نباشیم من هم موافقم باید اعدام شوند کسانی که به ناموس مردم تجاوز میکنند.
فقط اعدام .
با آرزوی سلامتی دختر کوچولو . انشاالله هر چه زودتر دخترتون خوب بشه .
من از والدین خواهش دارم برای بچه های خودشون بیشتر وقت بزارن سعی کنن به هر کسی اعتماد نکنن .
فرشته کوچولو...!
باید به فوریت رسیدگی و اعدام شود
کمترین مجارت او فقط اعدام است
نيروي انتظامي بايد قبل از باز شدن مدارس آقايان وخانومهاي راننده را احراز صلاحيت كند. اين راننده خبيث را هم در ملاعام اعدام كنند تادرس عبرتي براي ديگران شود
بنظر من هم مدرسه مقصر است ، هم والدين و هم راننده ولي والدين تقصيير بيشتري دارند كه حداقل يكبار هم بچه را از منزل تا مدرسه كنترل نكرده اند در ضمن اينكه

اشد مجازات را بايد براي اين اين نامرد بايد در نظر گرفت
اعدام
اعدام؟؟؟؟
خبر میگه مجرم به قید وثیقه آزاد داره میگرده
اونوقت شما حرف از اعدام می زنید؟
چشم مسئولین روشن-برای چه مجرم باید آزاد باشد .سریعادرملاعام اعدام ودرآژانس تخته گردد.
جنایت به این بزرگی از بهمن ماه تا حالا در هیچ سایت خبری یا شبکه سیما پخش نشد . خواهشاً اطلاع رسانی کنید تا پدر مادرا بیشتر مواظب بچه هاشون باشن . اینجور افراد رو باید در ملا عام اعدام کرد و تصویرش رو در تمام سایت های خبری و شبکه های سیما پخش کرد. از مسئیولین خواهش می کنم این کار رو بکنن.
بایددلیل درمیان نگذاشتن موضع بامادرش درمرحله اول پیدا شود چراکودکی 6ساله موضوع به این مهم و وحشتناک با مادرش درمیان نمی گذارد روانشناسان وجامعه شناسان باید دراین مورد اقدام کنند آدمهای پست مثل آن راننده زیاد است کودک چراپنهانکاری موضوع خیلی مهم است باتشکر
آسیبی که این بچه های معصوم دیدند کم از قتل اونها نداره
یعنی با وثیقه میشه هر مجرمی رو آزاد کرد ؟
حتی اگر والدین بچه ها بخوان از اعدام این پست فطرت صرف نظر کنند قانون نباید اجازه حضور این گرگ رو توی جامعه بده
خدا به مادر این دختر به حق امام حسین (ع) صبر عطا کنه...
نباید به این راحتی اعدام بشه
باید زجرش بدن بعد اعدامش کنن
فقط اعدام به سرعت
اگر در مجازاتش تخفيف داده شود و يا كوتاهي انجام شود در حق تمامي دختران ايران زمين خيانت كرده ايد
حدیث"
اگر کسی را بخاطر گناهی ملامت کنی به همان گناه مبتلا میشوی..پناه بر خدا.
خدایا عاقبت مارا ختم به خیر کن و این راننده را به اشد مجازات برسانید..
چرا آزاده ؟ چرا آزاده ؟ چرا آزاده ؟
حالا اگر جرمشش چيز ديگه اي بود ..... كه نميتونم بگم تا حالا ده بار اعدامش كرده بودند
اخه اين كه مهمتر از هر جرمي هست
با قيد وثيقه ازاد شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا قوه قضائیه بطور ویژه رسیدگی نمی کنه (چرا آزاده - باید اعدام بشه )
واقعا متاسم از اینکه مجرم آزاده فقط اعدام
وای بر ما
جالبه که متاهله! همسرش 40 میلیون تومان رو برای چی پیشنهاد کرده؟ کمترین کار انتشار عکسش هست تا بدونه بی ابرویی یعنی چی.
قوۀ محترم قضاییه لطفاً پاسخ دهد چرا مجرمی با ارتکاب جرمی به این وضوح باید آزاد باشد ؟؟؟؟؟
فقط و فقط اعدام
فقط سنگسار باید بشه تا به بدترین شکل بمیره و همه بیان با سنگ بزنن سرش رو له کنن
خدا خودش کمکمان کند ...
از مسئولین درخواست دارم این یاغی را در میدان قدس شهر قدس به دار بیاویزند...

این شهر با فاصله 17کیلومتر ازشهرتهران .از یک شهر مرزی هم امنیتش کم هست ...
تورو خدا فکری کنید .
این شهر با وجود400هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان با امکانات کم می باشد.
و دارای 3کلانتری کوچک می باشد.

هر هفته حداقل یک قتل اتفاق می افتد.
و خیلی چیزهای دیگه...
پاسخ ها
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
واقعا جای ناامنی است.
فقط اعدام
اعدام
یا امام زمان.....
نمیدونم چی بگم
من یک مادر هستم.تنم از خوندن متن لرزید. در مورد حکمش نظر نمیدم ولی باید سریعا بازداشت بشه. این موجود برای همه یه تهدیده.
فقط اعدام همراه با شكنجه
من نمیدونم یه مدرسه بردن بچه چقدر وقت میگیره سرویس چیه خودتون بچه رو ببرید بیارید.
فقط اعدام
فقط گریه کردم باخوندن این مطلب.
فرشته کوچولو ی عزیزم
ملت
اعدام چه فایده ای داره؟
اعدام کمه
فقط اعدام
خدایا این جامعه به کجا داره میره؟!!
تابناک این خبره وحشتناک ترین خبری بود که راجب تجاوز شنیدم ... خواهش میکنیم پیگیری کن .... تا این مرد شیطان صفت وحشی اعدام شه ...
اولاٌ با افزایش هزینه ارتکاب این جرم واشد مجازات موافقم چون زنده ماندن یک موجود خطر ناکی که نه یک بار واتفاقی بلکه چند هفته مرتکب جنایت میشه ونگهداریش (زندان)تا مثلا تنبیه بشه کار عاقلانه ای نیست ،اما باید در قبال این هزینه سنگین برای جامعه فکر واقدام پیشگیرانه هم صورت بگیرید که عبارتند از :
1- استفاده از سرویس بانوان ،که راننده صالح ودرستی داشته باشد برای دانش آموزان دختر.
2- بررسی صلاحیت رانندگان توسط مراجع انتظامی اول هر سال تحصیلی و هرسال تجدید بشه .
3- شرکت در کلاسهای توجیهی وآموزشی که توسط معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برگزار می گردد
بعنوان شرکت دادن مسؤلیت سرویس مدارس به رانندگان باشه.
4- آموزش به دانش آموزان معصوم برای برخورد وگفتگو وشوخی با افراد غیر فامیل و حفظ حریم ها که می تواند افراد بیمار دل را به طمع هایی بیاندازد.
5- تعیین یک دادگاه ویژه برای جرائمی مانند این جنایت واسید پاشی که با دقت وسرعت وقطعیت وخارج از روال معمول اداری وفرسایشی ،حکم راصادر واجرا بکند تا اگر کسی می خواست جنایت بکند اولین اسم وتصویری که در ذهنش بیاید همان مرجع رسیدگی باشد وهیچ امیدی پس ازارتکاب به رهایی نداشته باشد حتی رضایت شاکی چرا که اینگونه جرائم روح تمام جامعه را دچار افسردگی می کند نه تنها یک خانواده را .
6- تعامل شهرداری وتاکسیرانی در حمایت وارائه تسهیلات به سرویس های محترم مدارس که البته کم هم نیستند بطوری که متقاضیان دریافت سرویس زیاد شوند وگزینش صورت گیرد ،نه اینکه راننده های سرویس ها به بهانه گرانی هزینه نگهداری خودرو وغیره با اکراه وبی میلی ومنت گذاشتن برسر خانواده راه هر گونه انتقاد ونظارت خانواده را از روز اول سد نموده وهرروز تهدید به نیامدن ورها کردن سرویس مدرسه کنند آن هم وسط سال تحصیلی . به امید سامان دهی بهتر سرویس مدارس بطوری که شاهد حوادثی تلخ از این نوع نباشیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۲
7- انجام بحث های جامعه شناسی و کارشناسی در منظر عموم در رابطه با اینکه چرا اینقدر همچین جرم هایی در جامعه ما بالاست
8- یافتن راه حلی کارشناسی شده برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین مجرمانی
استاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
آخه بنده خدا
مي خواي با استفاده از سرويس بانوان همون اول بچه ها رو از بين ببري؟
مطمئني كه بچه ها رو سالم بر مي گردونند
SH
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
اقاي مثلا استاد واقعا واسه اون طرز فكرت متاسفم در مورد صلاحيت رانندگي اداره راهنمايي رانندگي بايد تصميم بگيره . جنسيت مطرح نيست سلامت عقل و روح مهمه !اگرم به فرض محال يه خانوم راننده تصادف كنه خيلي بهتر از يه مرد روانيه كه به بچه ها تجاوز كنه!در ضمن نميدونم مال سده چندي ولي محض اطلاعت روندن ماشين روندن هواپيما نيست
منم با اعدام موافقم و باید اعدام بشود
ولی باید دید مشکل کجاست و یه راه حل مناسب پیدا کنیم که این اتفاقات به حداقل ممکن برسد.چرا باید منتظر این چنین اتفاقات باشیم بیوفتد بعدش با اعدام همه چیزو حل شده فرض کنیم.البته موافق اعدام این جور جنایت ها هستم و معتقدم از قتل بدتره.با تشکر
خيلي جالبه همه داريم به اعدامش راي ميديم اما طرف خيلي شيك ازاده .دوستان توجه داشته باشيد كه اول بايد بگيرنش بعد به حرف شما گوش كنن و اعدامش كنن
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اينجور ادما رو نبايد اعدام كرد بايد كاري كنيم كه ارزوي مرگ كنن
اعدام اعدام اعدام جلوی خانواده خودش
من جای پدر این دختر خانم مظلوم بودم در این مورد کار را به دادگاه و پاسگاه نمی سپردم خودم خلاصش میکردم.بدون شک
در کنار این موضوع جالب توجه بود آزادی متهم به قید وثیقه !!!!
بموجب آیین دادرسی کیفری قاضی پس از تفهیم اتهام مکلف است برای متهم قرار صادر کند متحیرم که در این پرونده قاضی قرار وثیقه صادر کرده در صورتی که در این پرونده اوضاع از ابتدا تقذیبا مشخص است و برای جلوگیری از اتفاقات بدتر بازپرس یا دادیار پرونده میبایست قرار بازداشت موقت صادر می کرد. امیدوارم دوستان قضات در رسیدگی به این اوامر مداقه بیشتری کنند . دریغا دریغا !!!!
با صدور قرار بازداشت موقت امکان انتقام جویی شخصی (دادگستری شخصی )برای فرونشاندن آتش درون خانواده قربانی به صفر میرسد . این موارد در مبانی حقوق جزا اموزش داده میشود .
در متن نوشتین افت تحصیلی داشته دختر شش ساله مگر کلاس چنده که افت تحصیلی دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
نیمه اول بودن میدونی چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من خودم شش سالگی رفتم مدرسه
پدران ومادران عزيز, هموطنان گرامي خواهش ميكنم كمي فكركنيم.ريشه اين جنايت وجنايتهاي ديگري كه حتما درآينده مي بينيم وميشنويم چيست؟بگذاريم افراد آگاه -جامعه شناسان وروانشناسان ومتخصصان علوم اجتماعي بگويند دليل اين جنايتها چيست.بگذاريد كارها بدست كاردان باشد وغيرازاين همين نتيجه اي را دراينده ميگيريم كه الان ميگيريم.اعدام فقط اين جنايتكار مشكل راحل نميكندبلكه ريشه ها ابتدا بايدحذف شوند
دوستان تمام نظر ها جالبه ولی جالب ناک تر اینکه مجرم آزاد وبه همه ما می خنده وشاید کوشه دیگر این شهر داره یه جنایت دیگه ای میکنه
متاسفم متاسف باید مشکل را از ریشه حل کرد
ساعت ها گريه كردم و چهره گربان دختر خودم در جلو چشمانم بود . خطر اين جنايتكاران از امثال ريگي و حتي خفاش شب هم بدتر است. اگر مملكت اسلامي است فقط و فقط اعدام
فقط سنگسار
فقط اعدام
با سلام بعد از خوندن ايم مطلب سردرد شديدي گرفتم چون خودم دختري 10ساله دارم و تصور اين موضوع مغز آدم رو متلاشي مي کنه من زني شاغل هستم و با تمام وجودم از رفاه و اسايش خودم مي زنم و براي بردن دخترم به مدرسه در رفت و آمدم طوري که دوستانم و خانواده هميشه از اين کار من انتقاد مي کنند ولي من به هيچ کس اعتماد ندارم و من توي اين قضيه فقط مادران مخصوصا مادران خانه دار که فرصت دارن ولي به خاطر خواب خوش و يا نگهداري فرزند ديگر يا خريد يا پختن غذا از موضوع به اين مهمي به راحتي رد مي شن و نمي دونن که با اعتماد کردن به ديگران فقط و فقط با فرزندشون دشمني کردن من از ته قلبم براي فرشته عزيزم ناراحتم و اميدوارم بتونه يه روزي اين اتفاق رو فراموش کنه و از تمام مادران خواهش مي کنم که تا جايي که امکان داره خودشون رو درگير بردن فرزنداشون کنن. به اميد اون روزي که هيچ دختر و حتي پسري با اين اتفاقات تلخ روبرو نشه.
شكنجه ، شلاق، اعدام
تنها جزاي اين عمل
اشد مجازات
صرفا اعدام اعدام و فقط اعدام
اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام و .....اعدام و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
كم است صدها بارهم كم است
از وقتي اين خبر را خوندم نمئتوانم شبها خوب بخوابم براي اينكه همه مردم ايران به آرامش برسند حكم اعدامش را صادركنند عاجزانه بعنوان مادر خواستارم
فقط و فقط اعدام
فقط اعدام صدبار
فقط و فقط اعدام ملاء عام
1. مدعي العموم بايد جنبه هاي عمومي اين جرم را خيلي خيلي بزرگ ببيند تا بلكه مانع از تكرار چنين وقايعي شود.
2. مسئولان مدرسه بايد در قبال سرويس مدارس مسئولانه تر برخورد كند حتي در جايي كه والدين مسامحه كاري مي كنند دخالت كند تا چنين مسائلي رخ ندهد.
3. در مدارس بايد مشاوراني وجود داشته باشد تا با روحيه دانش آموزان آشنا باشند و كوچكترين تغييرات رواني و رفتاري را متوجه شده و موضوع را با همكاري و تعامل والدين پيگيري نمايد.
4. والدين بايد براي داشتن رابطه خوب با فرزندانشان آموزش ببينند و وقتي چنين حوادثي رخ مي دهد در همان بار اول كودك موضوع را به والدينش بگويد تا از ادامه آن جلوگيري شود. متاسفانه اين موضوع هفته ها ادامه داشته است.
شش بار اعدام . 6 بار اعدام
تمام این اتفاقات به مدیرمدرسه بازمیگردداگرمدیرفردیخوش اخلاق را برای سرویس دانش آموزان درخواست کند وبه تعداد صندلی سوارکنند این اتفاق نمی افتد.
اول شکنجه بعد اعدام
غیر از راننده نامرد، همسر وی و مدیر آژانس نیز باید مورد بازجویی و مواخذه قرار گیرند
برای سرویس دختر بچه ودختر خانم ها باید از راننده خانم استفادم شود-اعدام باید گردد این جنایت کار بیرحم
من خودم یک مادرم و دختر4 ساله ای دارم با خواندن این مطلب تصمیم گرفتم هیچ وقت برای دخترم به هیچ راننده ای اعتماد نکنم و خودم این مسئولیت را به عهده بگیرم
برای این انسان جنایتکار هم کمتر از سنگسار ظلم در حق خانواده فرشته کوچولو است
120 بار اعدام هم کم است
راننده هایی که توسط مدارس اعلام می شوند باید مراحل قانونی خاصی را بگذرانند در غیر اتین صورت مورد مواخذه مدیر یا پایس قرار می گیرند در اینجا اهمال کاری هم از طرف اولیا و هم از طرف مدرسه بوده است .
مادران عزیز باید آن قدر روانشناس باشند که با کوچکترین تغییر رفتار بچه ها به درون آنها پی ببرنند .
اعدام اعدام اعدام
البته اثرات این اتفاق یا فاجعه حالا حالا ها رو زندگی اون کوچولوی معصوم میمونه .واقعا اون بچه چطوری میخواد تا سالهای سال فراموشش کنه!!!!!!.خدا بهش کمک کنه.

اون جنایتکار هم باید به سزای کار وحشیانش برسه.
اشد مجازات اعدام
فقط اعدام اعدام اعدام
به نظر من بايد چند بار دارش بزنند نه يك بار .
اشد مجازات
در يك مملكت اسلامي،چرا بايد يك متهم
با اين جنايت فجيع،آزادانه بگردد؟؟؟
كساني كه پاسخ منفي داده،آيا عمق فاجعه را فهميده ايد؟؟؟آيا وجدان داريد؟؟آيا خودتان فرزند داريد و يا فرزند كوچك(دختر/پسر) در خانواده تان هست
كه پاسخ منفي مي دهيد؟؟
وای...........
خدای من خودت کمک این دخترک کن
تابناک عزیر با توجه به پیگیری این همه خواننده خواهشمند است از مراجل اجرایی پرونده هر جند روز یک گزارش تهیه کن و به اطلاع خوانندگان برسان ممنون
مخالف اعدام اونیستم ولی چندان هم موافق نیستم.مگرتو جامعه ما کم اعدام صورت گرفته که این بخواهد جلوی چنین اتفاقاتی رو بگیره بنظر من جامعه مشکلات دیگری داره وباید اونا را حل کرد تا بایقین بگیم اعدام تنها راه حله چون بنظرم اعدام این شخص الان فقط درد خانواده این قربانی راتسکین میده وما متاسفانه بعدش باز هم چنین اتفاقاتی راشاهد خواهیم بود.
درسته اعدام چیزی رو درست نمی کنه اما حق ان دختر مظلوم چی میشه اعدام تا درس عبرتی بشه برای دیگران
به نظر من باید به وسیله شکنجه تدریجی اعدام و به مجازات برسد این کمترین مجازات برای همچنین جانی است
به نظرمن فقط طبق نظرخدابايدعمل شود
خیلی متاثرم ومتاسف"ایامعلولیت جواز جنایت برای تو جنایتکار است/ لازم است بررسی وباشدت با مسببین برخوردشود.
باسلام
بهترين كار سر و سامان دادن به رانندگان آژانس و تاكسي ها مي باشد بعضأ مشاهده مي شود اينگونه افراد پرونده كيفري دارند ولي در آژانس يا حتي تاكسي خطي مشغول به كارند اينها بايد در معادن كار كنند يا كارهاي سخت از اين قبيل. .......
اخه نامردبابچه چیکارداری!
اعدام تنهاراهه ممگنه...
ميدوني چيه مشكل ايجاست كه باز هم براي خانوادهاي ديگه درس عبرت نميشه البته مقصر مسئولين هم هستن كه نظارت كافي و لازم رو اجام نميدن ؟
بايد اعدام بشه چرا ازاده اين ديگه چه وضعيه؟هااااااااااااااااااااااااااااااان؟
خداازش نگذره آینده این دخترو خراب کرد،اعدااام!‏
آهای آدما
یه لحظه به خشمتون مسلط بشین و فکر کنین
این جور آدما بیمار روانی هستن
هی نگین اعدام
شما دارین صورت مساله رو پاک میکنید نه این که مشکلو حل کنین !!!
با اعدام حال این بچه خوب نمیشه که!
این آدم نباید آراد باشه اما مریض رو که مجازات نمیکنن!
باید ببرنش تیمارستان و تحت نظر
حبس ابد با هفته ای 280ضربه شلاغ
راننده اعدام اعدام اعدام غلط میکنه ازادانه میرخه پدر دختر باید اعدامش کنه اگه دادگاه نمی تونه واقعا" که
اعدام
سنگ سارش کنید
حق این مرد اعدام هست تازه باید قبل از اعدام این قدر زجرش بدهند که خودش آرزوی مرگ کند حیون صفت آشغال
اععععععععععععععععععععععععععععععععععععدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم باید اعدامشه مردیکه بی ناموس
الهی به حق علی تمام راننده های بد و مردای ... و هوسران بمیرند بگید امین
اعدام اعدام اگر غیر از این باشه این بچه بهبودی پیدا نمی کنه ترس داره از این بی ناموس/ این ها خودشون خواهر ندارن بی وجدان ها
جالبه ميخواستم موضوع پايان نامم رو در مورد اعدام بنويسم كه مخالف اعدامم اما با خوندن اين خبر كل اعتقادام تغيير كرد...موضوعم كودك ازاري جنسي.......اين فرد بايد اعدام شه
هفت باراعدام باسیم خارداردرچلودیددیگربیماران روانی تا درس عبرتی بشه برای .....
حقش اعدام است ایا بااین اعدام کار درست میشه باید ریشه یابی کرد وخشگ کرد
فقط اعدام
خدايا ما را از شر شيطان نگه دار فقط همين
برای همیشه زیجه بزند خیلی کار بعدی
خدايا مارد از شر شيطاان دور كنو هميشه محافظمون باش / ا
خداییش ادم میمونه چی بگه فقط خدا به خانواده فرشته صبر بده .بابت اون پسفترت جانی هم فقط اعدام
اگه من قاضی باشم حکم متهم رو تیکه تیکه باقیچی بریدن میدهم
باید ده بار تا چوبه دار ببرنش وبرش گردونند بعد دفعه یازدهم تیر بارونش کنند
اونو بدین دست من طوری ادبش کنم که ارزوی هزار بار اعدام کنه هر ثاینه
اینا کثافتن کثافت
فقط باید بکشنش اونم نه اعدام سنگ سار
زنم داشته که بیشرف.تف توذاتش.خاک توسر زنش که براش میخواسته پول بده
باید این کثافت آشغال عدام بشه
اعدام كمه براش بايد بسوزه
بخدا اصلا نباید اعدامش کنن باید روزی یه تیکه از بدنشو تیکه تیکه کنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان