بازدید 24505

چه کسی سرمربی پرسپوليس می‌شود؟

این روزها موضوع انتخاب سرمربي پرسپوليس، يك سوژه داغ است. در حالی که محمد رویانیان در چند روز مذاکره با ابراهیم زاده، توافقات نهایی را با نماینده ابراهیم زاده به انجام رسانده بود،‌ جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس، رویانیان را مردد کرده است!
کد خبر: ۳۲۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰ 18 May 2013
چه کسی سرمربی پرسپوليس می شود ؟در شرایطی که مسئولان پرسپولیس درخشان، مایلی کهن، دایی و برانکو را ‌گزینه‌های مربی‌گری معرفی کرده بودند، در برنامه ورزش مردم محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، باز هم یک روز مهلت خواست تا ‌قطعا سرمربی جدید پرسپولیس را معرفی کند؛ اما ‌بهرام شفیع، مجری این برنامه ورزشی، خطاب به رویانیان گفت: مبارک است، منصور ابراهیم زاده سرمربی پرسپولیس است!

به گزارش «تابناک»، البته مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منتظر تأیید اعضای هیأت مدیره است تا نام منصور ابراهیم‌زاده را به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس اعلام نماید.

خبرهای رسیده حاکی از آن است که محمد رویانیان در چند روز مذاکره با ابراهیم‌زاده، توافقاتی نهایی را با نماینده ابراهیم‌زاده انجام داده است؛ اما رویانیان بدون موافقت کمیته فنی و پیشكسوتان پرسپولیس، هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

به همین جهت صبح امروز، پیشكسوتان پرسپولیس به دیدار مدیرعامل این باشگاه رفتند تا درباره گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس مشورت کنند.

در این نشست، حمید استیلی مدیرعامل كانون پیشكسوتان پرسپولیس، رحیم یوسفی، كاظم سید علیخانی، مجتبی محرمی، بهنام ابوالقاسم پور، محمد خوراكچی، سعید شیرینی، عباس كارگر، بهزاد داداش زاده، بهروز سلطانی، حسن خان‌محمدی، رضا جباری، مرتضی فنونی زاده، محمود كلهر، كاشی نژاد، سعید نعیم‌آبادی، مهدی تارتار و جواد حسن زاده حضور داشتند.

گفته می‌شود، این پیشكسوتان مخالف انتخاب منصور ابراهیم‌زاده، جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس به این سمت هستند و درخواست كرده‌اند كه گزینه جدیدی از میان پیشكسوتان برگزیده شود.

پس از این جلسه، نشست هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود و به احتمال فراوان، قرار است در آن ‌سرمربی جدید معرفی شود.

اعلام نام علی دایی كه به تازگی قرارداد داخلی خود را با باشگاه راه آهن تمدید كرده است به شكلی توجهات را به خود جلب كرد و هواداران علاقه‌مند به این مربی كه توانسته بود دو قهرمانی در جام حذفی برای سرخ‌پوشان به دست آورد، زنده شد؛ اما مسئولان باشگاه راه آهن به این كار پرسپولیسی‌ها واكنش نشان دادند و این كار را تصمیمی غیرحرفه ای دانستند تا به گونه‌‌‌ای نام علی دایی از فهرست سرمربیان مد نظر پرسپولیس بیرون شود.

البته مسئولان باشگاه در این مورد نیز از هواداران این تیم استفاده كرده و گفتند كه حضور وی در میان گزینه‌ها برای احترام به هواداران است.

محمد رویانیان پس از نشست امروز (شنبه) با پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس گفت: شماری از پیشکسوتان که معمولا چهره نیستند، اما واقعیت پرسپولیس هستند، دیدگاه‌های خود را ارائه کردند. بعدازظهر امروز جلسه‌ نهایی در خصوص انتخاب سرمربی پرسپولیس برگزار و گزینه نهایی برگزیده می‌شود. در جلسه امروز صبح، روی افراد خاصی صحبت نکردیم اما پیشکسوتان کمک خوبی به من کردند.

وی ادامه داد: منصور ابراهیم‌زاده، محمد مایلی‌کهن و حمید درخشان، سه گزینه نهایی ما هستند که امروز یکی از آنها نهایی خواهد شد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود، توصیه‌هایی از سوی وزارت ورزش مبنی بر انتخاب محمد مایلی‌کهن به وی شده، گفت: چه اشکالی دارد وزارت ورزش توصیه کند؟ وزارت ورزش تکلیف نکرده که حتما مایلی‌کهن برگزیده شود اما توصیه کرده است.

رویانیان درباره گزینه‌هایی چون برانکو ایوانکوویچ و علی دایی برای هدایت پرسپولیس اظهار داشت: دیگر وقتی برای مذاکره با برانکو نیست، ولی تا دو شب گذشته با علی دایی در ارتباط بودم و حتی از مسئولان راه‌آهن از جمله زنجانی برای جدایی علی دایی رضایت گرفتم. دایی تا آخر لحظه سبک و سنگین کرد و گفت: حیف است ‌بازیکنانی که در راه‌آهن بازی می‌کنند، ناامید شوند. وجدانم اجازه نمی‌دهد راه‌آهن را ترک کنم.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه دایی گزینه خوبی برای پرسپولیس است، گفت: به دایی پیشنهاد دادم که اگر هدایت پرسپولیس را بپذیری، سیصد میلیون طلب گذشته‌ات از این تیم را به تو خواهم داد؛ اما مسأله راه‌آهن روی وجدانش تأثیر گذاشته بود. به دایی گفتم چک نقدی برای طلبت دارم، ولی او گفت اکنون این چک را نمی‌گیرم و بعدها طلبم را می‌گیرم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۹
انتشار یافته: ۹۰
دایی بهترین گزینه است
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
زنجانی کیه؟
اسکندر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
دایی غیر از دو تا جام حذفی چه گلی به سرمون زد . تو لیگ که نتیجه نگرفتیم . فقط ممد مایلی کهن
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
دايي از بازیکنا شناخت بهتری داره دو تا قهرمانی هم اورده
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
خودت میگی سال 96. اون دوره با الان خیلی فرق میکنه. البته نمیگم مربی بدیه اما هرجا رفته با خودش حاشیه برده. این فقط تشنه اینکه تو پرسپولیس سرمربی بشه فقط همین
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
خوبه دایی دوتا قهرمانی آورده ، بعداز دایی کدوم سرمربی حتی یک قهرمانی آورده؟
توصیه وزارت ورزش بیمرد است..
مایلی‌کهن به درد پرسپولیس نمی خورد
پاسخ ها
اسکندر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
اتفاقا ممد مایلی بهترین گزینست . سال 96 از جوان ها چی ساخت بهترین تیم چند سال ایران بود . من طرفدار محمد میلی کهنم در ضمن پرسپولیسی
حشمت خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
منم با ميلي موافقن بهترين برد کره و عربستان رو با ممد ماياي رقم زديم, اسي خان اين جونا يادشوت نيست کره رو شش تايي کرديم.
مايلي کهن عشقه
قرمز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
علی دایی بهترین گزینه مایلی کهن بدترین گزینه
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
دایی بهترین گزینه بود ، بعداز دایی به نظرم درخشان بهتر از مایلی کهن باشه.مایلی کهن زیادی توی حواشی هستش
منصور ابراهیم زاده بهترین گزینه برای پرسپولیسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
فقط ممد مایلی
چه خبره.
یه روزی یه شخصی میگفت در اینکه من بهت میگفته در ایران دعوا سر پوله اشتباه میکردم گفتم پس دعوا سر چیه گفت دعوا سر خیلی خیلی پوله.
من نمیدونم چه اصراری هست که مربی باید پرسپولیسی باشه؟!ابراهیم زاده واقعا مربی خوبیه و با دانش که اینُ در ذوب آهن و نفت ثابت کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
صد تا مثبت
سلام. بابا پیشکستوایای پرسپولیس فقط یاد گرفتن قربزنن. مگه تاحالا مربیای پرسپولیسی چکار کردن. یه بارم بذارین ابراهیم زاده بشه . او جزوه 16 مربی برتر دنیاست با ذوب آهن هم نایب قهرمان آسیا شد فقط اون بدرد پرسپولیس می خوره
اقای دایی قرار نبود ناز کنی..
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
دوست عزیز دایی ناز نمیکنه ، فقط به قراردادی که با راه آهن داره احترام میزاره و پای بنده
علی دایی
پرسپولیس وحید هشمیان را بیاورد و باهش قرار داد بلند مدت ببندد مثلا 7 سال یا 10 ساله
راست می گویند مایلی کهن بدرد پرسپولیس نمی خورد چون بچه حزب اللهی است باید بعضی افراد معلوم الحال بعنوان سرمربی انتخاب شوند.
عامل بدبختی پرسپولیس پیشکسوتان هستند
پاسخ ها
مجتبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
این کمیته پیشکسوتان دیگه چه صیغه ایه آخه.
چه دلیلی داره کمیته فنی اصرار بر مربی پرسپولیسی داره؟
همین نظرات باعث شده پرشپولیس به اینجا برسه دیگه.
دایی
دایی
علی دایی برگرد به تیمت...
دایی دوست داریم برگرد به تیمت
فقط علی دایی
فقط دایی
فقط دایی
شروع شد باز لیگ شروع میشه ما هنوز مربی نداریم اخرش هیچ
پيشكسوتهاي پرسپوليس فقط دنبال گزينه مورد علاقه خودشون هستند كه بياد و اهداف آنها رو پياده كنه.چه لزومي داره وقتي گزينه هاي پرسپوليسي چندان قوي نيستن به اصرار از آنها استفاده بشه؟ابراهيم زاده قطعا اعتبارش انقدر مهم هست كه به پرسپوليسي بودن بچربه.البته اگه پيشكسوتها بذارن كار كنه....
ابراهیم زاده فوق العاده است بقیه همه حاشیه ساز هستند. حیف است اگر این مربی از دست برود
واقعا حیرت انگیزه که در ایران به کارنامه موفق و توانایی های اثبات شده کمتر از شهرت اهمیت میدن !
ابراهیم زاده طی چند سال اخیر ثابت کرده چه در آسیا چه در ایران از بهترین مربیان ماست که با کمترین ستاره ها تیمش را به موفقیت می رسونه و اتفاقا ستاره ساز هم هست ...
البته کارنامه دایی و مایلی کهن و درخشان هم مشخصه !!!
حالا ملت میگن دایی باید بیاد ووو ...
پاسخ ها
پرسپولیسی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
منم با ابراهیم زاده موافقم هم مربی با دانشیه و هم با زوب آهن نایب قهرمان اسیا شده
درخشان برای پیروزی عالی است
بهترین گزینه در درجه اول مدیر فوتبالی و بعد مربی آگاه و با دانش با این مدیریت بهترین مربی دنیا نتیجه نمی گیرد
ما که رفتیم آسیا قهرمان بشیم شما هم همینجوری برید دنبال سرمربی
پرسپولیس با این اقدامات پیشکسوتان داره عقب گرد میزنه،در دنیای حرفه ای باید دنبال سابقه افتخارات رفت نه وابستگی رنگی!مگه قبلا مربی پرسپولیسی نداشتیم،اما چه نتایجی گرفته اند؟به سابقه مایلی کهن و درخشان در سایر تیمها رجوع شود،اگر واقعا دنبال مربی پرسپوایسی هستید چرا یحیی را نگه نداشتید؟ ورای رنگها به سابقه ابراهیم زاده نگاه کنیم.
ملت نون ندارن بخورن سرمربي ميخوايم چيكار
از هفته آينده كليه اجناس بين پانزده تا بيست درصد گران خواهند شد.
یه بار هم که ناخواآگاه اومدند یه کار خوب بکنند ( ابراهیم زاده را انتخاب کنند) نشد. همه میدانیم که دایی و مایلی کهن پر حاشیه هستند و با بازیکن ها لج می کنند. خداییش یحیی بدون حاشیه داشت کار می کرد نتایجش هم بد نبود ولی همین آقایون نگذاشتند. حالا هم ابراهیم زاده از همه بهتره. حتی لیاقت تیم ملی را داره. حداقل همین که مربی سپاهان و ذوب آهن بوده و در مقطعی مربی تیم ملی بوده شناخت خوبی از بازیکنان حریف های مهم داره. مدیر عامل پرسپولیس از ترس از دست دادن محبوبیت و میز مجبوره همه را راضی نگهداره این هم غیر ممکنه!
با احترام به شما دوستان که آقای دایی را گزینه خوبی می دانید بای عرض کنم مثل اینکه نتایج فصلهایی که آقای دایی سرمربی پرسپولیس بود یادتون رفته ، مطمئنا در شرایط کنونی آقایان ابراهیم زاده و مایلی کهن به درد پرسپولیس می خورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
فقط ابراهیم زاده
بهترین گزینه علی دایی
علی دایی بهترین گزینه مایلی کهن بدترین گزینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
فقط مایلی کهن
خدایی تیم های دایی دفاعی و بد بازی می کنند
ولی تیم های مایلی کهن خیلی خوب بازی می کنند حداقل زیبا بازی می کنند
فقط علی دایی
عشق است علی دایی
مایلی کهن استاد حاشیه سازی برای تیمی که خود پر از حاشیه است مناسب نیست.
به نظرم هرسه از نکات فنی خوب هستند ولی درخشان مدیریتش خوب و آدم قاطعی است مخصوصا اینکه پرسپولیس حاشیه زیاد دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
استقلالی ها نظر ندین لطفا
حميد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
درخشان فوتبال بوشهر را ويران كرد
من مصرانه از اقای رویانیان می خواهیم که ممد مایلی را مربی پرسپولیس کنند. اونوقت ما استقلالیها حسابی به پرسپولیسیا می خندیم.جان سردار....
پاسخ ها
استقلالی
| France |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
دایی رفت و برگشت، برگرد به تیمت!!
lممد ميلي را ولش كن به دايي بچسب ....
مشکل پرسپولیس مربی نیست . گل محمدی هم بد نتیجه نگرفت . مشکل چند دستگی در بین کسانی است که همگی خودشان را مالک پرسپولیس می دونند و سنگ خودشون رو به سینه میزنند.
آقای رویانیان امسال هم... می زنید به تیم شما مثل اینکه کلا اومدید پرسپولیس رو خراب کنید پرسپولیس اول باید یه مدیر عامل خوب و مقتدر پیدا کنه مثل آقای عابدینی در اون سال ها که با استانکو چه روزهای خوبی با پرسپولیس داشت تا این نوع مدیریت حاکمه خوزه مورینیو و دل بوسکه هم نمی توانندبرای پرسپولیس موثر باشند تا چه رسد مربیانی که همه جوره آزمایش خود را چه در پرسپولیس چه در تیمای دیگه پس دادند. آقایان پیش کسوت لطفا چشماتونو باز کنید یه کمی هم از رقیب سنتی یاد بگیرید به خدا عشقی که من و امثال من توی شهرستان ها به پرسپولیس داریم یقین دارم شما یا ندارید یا خیلی کم دارید و لی با این وجود به آقای امیر قلعه نویی سرمربی پر افتخار آبی ها ارادت خاصی دارم و خدا را شاکرم که به فوتبال این کشور خدمت میکند ولی بزرگان پرسپولیس همه با هم مشکل دارند . کاری که یحیی گل محمدی با مهدی مهدوی کیا کرد مهر تاییدی بر این اظهارات است البته از این جور روابط خصمانه و جاه طلبانه در پرسپولیس زیاد بوده . در نتیجه اشکال اساسی جای دیگه ست
ول کنید این پرسپولیسو.هرچی بدبختی تو این چندسال پرسپولیس کشیده مال این پیشکسوتاست . به اسم پیشکسوتی نظر خودشونو تحمیل میکننو با بازیکنا لابی میکنن. تا این تیمو به تاراج نبرن ول کن نیستن .من بعنوان یه پرسپولیسی قدیمی بیشتر به بازی خوب و نتیجه پرسپولیس اهمیت میدم تا این بازیای آقایون. شما بشینید کنار باور کن هیچی نمیشه.دو از فوتبال حرفه ای میزنیمو هنوز داش مشتی بازیای قدیمو ول نکردیم .بابا یکم حاشیه رو کم کنید.یه مربی بیارید که بتونه محکم رو نظرش وایسه . نه محبوبیته خودتونو زیر سوال ببرید نه پرسپولیسو هواداراشو به باد بدید
مایلی کهن خیلی خوبه
فقط داے
بابا جان یک نگاهی به کارنامه بلند مدت آقای مایلی کهن بیاندازید میبینید که ایشان سر هر تیمی که رفت به خاک سیاه نشست. نمونش گهر درود.
این همه مربی تراز اول این مملکت داره که متاسفانه دیده نمیشوند و فقط یک گروه خاص باید کار کنند. امیدوارم که علی دایی بیشتر فکر کند و به خانه خود برگردد.
بهترين مربي براي تيم پرسپوليس ابراهيم زاده و بعد دايي ميباشد
lمگه پرسپولیس ارث پدر کمیته فنیه که اعلام میکنن سهم الارث اصلی باید به یک پرسپولیسی برسه؟ یعنی چی ؟ این چه حرف غیر منطقیه دیگه|؟ از سردار رویانیان خواهش می کنیم برای بار سوم با طناب این حضرات به چاه نره برای ما طرفدارا نتیجه گیری و دانش مربی مهمه نه سابقه بازی در پرپولیس . این پیشکسوتها احترلمشون واجبه ولی حرفشون صد درصد غلط . پیروانی و استیلی که قبلا کارنامشون نشون داده که این کاره نیستن و درخشان هم که رکورد اخراج از تیمهای درجه 3 داره . مایلی کهن هم اهل نتیجه گرفتن نیست . دیگه از کدوم پرسپولیسی پیشکسوت حرف می زنبن؟ نکنه کمظورتون پروینه؟
این اسامی که پرسپولیس ردیف کرده بجز ابراهیم زاده ، پرسپولیس رو به جایگاه واقعیش که ته جدوله می رسونند!!!
آره یه ۲۰ - ۳۰ میلیارد دیگه بدین پیشکسوتا دود کنند بره هوا دور همی !
اگه علی دایی طلب داره که مال دادنی رو باید داد منت گذاشتن نداره که
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
آی گفتی ...
فقط علی دایی
فقط دایی
به ترتیب دایی ، درخشان ، ابراهیم زاده بعداز اینها اگه مربی قحطی بود و کسی نبود مایلی کهن
51 درصد پرسپولیسو با چند ده ملیارد دیگه بدید پیشکسوتا . دل سوزن دیگه .بنده خداها تو هیچ تیمی دیگه راشون ندادن مجبورن میلیاردی از پرسپولیس بخورن
سردار ،‌ فقط حاج محمد مايلي كهن
علی دایی
اقا بريد سراغ كرانچار . همون موقع هم اخراج اين مربي بزرگترين اشتباه بود. از يك سوراخ دو بار گزيده نشيد!!!!
سرمربی تاکشی اوکادا از ژاپن یاایویکااوسیم بوسنی هرزگوین
ممد مایلی کهن دانش فنی امروز رو نداره
منصور ابراهیم زاده میتونه بهترین نتایج رو با پرسپولیس بگیره
مثل ذوب آهن
چه عجله ایه تا نیم فصل صبر کنید بعد قرعه کشی کنید ....
دایی اولاً تنها کسی است که رکورد 5 باخت متوالی را در پرسپولیس به یادگار گذاشت.
ثانیاً پرسپولیس را به پول فروخت.
ثالثاً قبح باخت را در پرسپولیس از بین برد.
رابعاً- انچنان خصومت شخصی با پرسپولیس داشت که وقتی تیمش به پرپولیس گل میزد یا پرسپولیس را میبر. از خوشحالی خدا را بنده نبود
و نهایتاً دایی در زمان مربی گری اش جز خصومت و دشمنی و کینه و خیانت چیزی برای پرسپولیس نداشته است.
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
دایی اگه پولکی بود الانم راه آهن رو هم به پول میفروخت ، بادایی در پرسپولیس خوب رفتار نکردن ،بازیکنایی بودن که به خاطر اینکه دایی رو خراب کنن خوب بازی نمیکردن.واینکه دایی خیلی زیاد برای این فوتبال زحمت کشیده و با این حرفا هیشکی نمیتونه خرابش کنه.
جناب رویانیان پیشکسوتا برای ما عزیزن و یادمون نرفته که چقدر ما رو تو مقاطع مختلف خوشحال کردن. ولی این منطقی نیس که باید سر مربی حتماً پرسپولیسی باشه. مگه یه زمانی انگلیسیای پر مدعا که خودشونو مبدع فوتبال میدونند سرمربی سوئدی نیاوردن.دنیای فوتبال یا بهتره بگم صنعت فوتبال این محدودیتها رو قبول نمیکنه.
فقط دایی بیا دایی دایی پرسپولیس نجات بده
مایلی کهن
بزن زيرش كه ديگه مربي نميخواد.
ديگه به جايگاه دو رقمي عادت كرديم. يكي از بوقچيها رو بذارين خوب جواب ميده. اعصاب ما هم راحت كه با اين مربي بهتر از اين نميشه جواب گرفت.خلاص
آقای رویانیان خواهش میکنم از شما این کمیته فنی و پیشکسوتان رو همه رو با هم مرخص کنید برن. تو این چند سال هر بلایی که سر پرسپولیس اومد به خاطر وجود اینها بوده که فکر میکنند پرسپولیس مال پدرشونه.
تو رو به خدا به پرسپولیسی بودن مربیان توجهی نکنید. آقای ابراهیم زاده بهترین مربی برای پرسپولیس خواهند بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۸
احسنت ...
يا علي دايي يا منصور ابراهيم زاده ، چون اين دو نفر نسبت به مايلي كهن و درخشان سابقه مربيگري درخشانتري دارند .
فقط مجید جلالی می تونه پرسپولیس رو نجات بده
بین دایی و مایلی خط شیر بندازند
فقط علی دایی ... اسم دایی همیشه یادت باشه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل