بازدید 14516

واکنش‌موسوی‌وکروبی‌به‌نامزدی‌هاشمی

کد خبر: ۳۲۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸ 18 May 2013
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"ها و هایی برمی‌خورند که میهمان‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.

*میرحسین موسوی آمدن هاشمی رفسنجانی به صحنه انتخابات را بازی نظام دانسته و گفته است آنها می خواهند با آوردن هاشمی و رقم زدن یک مشارکت بالا، القا نمایند که مردم به سلامت انتخابات ایمان دارند و ادعای تقلب در سال 88 یک دروغ بزرگ بود.

*مهدی کروبی از نامزدی هاشمی ابراز خوشحالی کرده و گفته است هاشمی می تواند حرف هایی که ما نمی توانیم بزنیم را بر زبان بیاورد. وی به اطرافیان خود گفته است همه باید از هاشمی حمایت کنیم.

*پس از ثبت نام هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری، نتایج نظر سنجی های روزانه حاکی از افزایش میزان گرایش عمومی به وی بود اما در روزهای اخیر و به دنبال اطلاع مردم از شرایط جسمانی هاشمی رفسنجانی، نتایج نظر سنجی ها نشان از کاهش مستمر اقبال عمومی به وی دارد.

*شرایط جسمانی آقای هاشمی رفسنجانی به گونه ای است که برخی نزدیکان وی معتقدند ایشان تا پایان رقابت باقی نخواهد ماند و در صورت تایید صلاحیت حسن روحانی به نفع وی و در غیر این صورت به نفع محمد رضا عارف کناره گیری خواهد کرد.

*شنیده ایم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این دوره ریاست جمهوری از کاندیدایی حمایت نخواهد کرد و تنها مردم را دعوت به حضور گسترده و پرشور خواهد نمود.

*یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری گفته از آنجا که پنج سال است تلویزیون هر هفته مرا نشان می دهد و مردم هم مرا می شناسند پس میزان اقبال عمومی به من بالاست و احتمالا رای خواهم آورد. فرزندان این کاندیدا در حال حاضر در لندن اقامت دارند.

*بهمن شریف زاده که از مریدان سفت و سخت مشایی است مدعی شده احمدی نژاد بارها تاکید کرده من و مشایی یک روح هستیم در دو بدن.

*اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس ستاد هاشمی رفسنجانی درخواست برگزاری سه همایش انتخاباتی جهت صنعت گران، کارگران و بانوان را در این هفته نموده است.

*برخی اصلاح طلبان با اعلام اینکه آمدن هاشمی بازی نظام برای بر هم زدن انسجام اصلاح طلبان است اعلام کرده اند که به محمد رضا عارف رای خواهیم داد.

* تعدادی از اعضای کابینه پس از ثبت نام در ریاست جمهوری از ادامه رقابت انصراف دادند. برخی نیز در مسیر حرکت به سمت میدان فاطمی و برخی هم از داخل ساختمان وزارت کشور مجبور به بازگشت شده اند.

* پیش از این هاشمی رفسنجانی اعلام کرده بود من بدون اجازه رهبری کاندیدا نخواهم شد حال در افکار عمومی این پرسش مطرح است که آیا هاشمی به عهد خود وفا کرده است یا خیر؟

*محمد خاتمی در جمع اعضای بنیاد باران گفته ما نباید هاشمی را به نفع اصلاح طلبان مصادره کنیم بلکه باید او را فراجناحی معرفی کنیم تا وی بتواند از سبد رای اصولگرایان هم استفاده کند.

*فرزندان یکی از نامزدهای ریاست جمهوری از برگزاری مناظره میان کاندیداها اظهار نگرانی کرده و گفته اند مشکلات جسمانی" آقا جون" در مناظره باعث می شود مردم از وی ناامید شوند و به فردی پر نشاط و جوان و کارآمد رای دهند.

*گفته می شود به دنبال عدم استقبال مردم از دور جدید سفرهای استانی و رد صلاحیت احتمالی اسفندیار رحیم مشایی ، نوع و چگونگی برگزاری این سفرها تغییر خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل