بازدید 14900

اينترنت ۲۰ مگابيتي با نيش زنبور اضافه

کد خبر: ۳۱۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸ 14 May 2013
سلام و خدا قوت، اصولاً هر وعده اي که از زبان مديري بيرون مي آيد مفرح ذات است و مطول مديريت و چون فرو مي رود هم باز مفرح ذات است و مطول صبر اما اين بار براي ذات مدير مفرح است و حاصلش افزايش صبر ملت است، مثل اين خبر که به زودي به کاربران خانگي تهراني و مشهدي، اينترنت ۲۰ مگابيتي داده مي شود!!

والا از زماني که ما بچه بوديم و اين طرفا همش خاکي بود ما از اين وعده ها مي شنيديم! منتها چون هرکسي در کشور ما يکبار مدير بشه هميشه مدير مي مونه اما در عرصه هاي مختلف، شايد سعي مي کنه تنها کاري که از دستش برمياد يعني ارائه وعده به ملت رو خوب انجام بده!

اصلاً من که اين خبر رو شنيدم بخش سورئال ذهنم به شدت فعال شد و با خودم گفتم دوستمون آنتوان اگزو پري هم موقع نوشتن داستان «شازده کوچولو» اين همه خلاقيت به خرج نداده بوده! ما وعده خونه ارزون شنيديم اونوقت تو حومه شهر خونه گيرمون اومد در اون حد فسقلي که تو خونه دستمون با پامون تصادف مي کنه! حالا که وعده اينترنت ۲۰مگابيتي با فيبر نوري مي شنويم احتمالاً بايد با اين پديده مواجه بشيم که به جاي لنگر کشتي، هر روز اينترنت کشور با نيش يک زنبور قطع بشه!

راستي يک آقايي به نام بهروز وثوقي با شعار «ايران قهرمان مي شه خدا مي دونه که حقشه» در انتخابات رياست جمهوري کانديد شد! احتمالاً کفاشيان هم گزينه اصلي اين کانديدا براي معاون اولي باشه!

منبع: خراسان

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل