بازدید 50078
ادعای برخی رسانه‌های صهیونیستی در پی حملات اخیر:

احتمال اعلان جنگ دولت سوریه به رژیم اسرائیل

در پی انجام دو حمله هوایی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی طی دو روز پیاپی، پیچیدگی‌های اوضاع در سوریه به طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است. در این میان، برخی منابع خبری از احتمال اعلان جنگ دولت سوریه به رژیم صهیونیستی و وقوع جنگی تمام عیار در منطقه سخن می‌گویند.
کد خبر: ۳۱۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰ 05 May 2013
در پی انجام دو حمله هوایی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی طی دو روز پیاپی، پیچیدگی‌های اوضاع در سوریه به طور بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است. در این میان، برخی منابع خبری از احتمال اعلان جنگ دولت سوریه به رژیم صهیونیستی و وقوع جنگی تمام عیار در منطقه سخن می‌گویند.

به گزارش «تابناک»، سایت «دبکا فایل»، وابسته به محافل امنیتی رژیم صهیونیستی، از احتمال وقوع یک درگیری تمام عیار در منطقه خاورمیانه با مشارکت این رژیم خبر داده است. این احتمال در پی آن مطرح می‌شود که در دو روز اخیر، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی دو بار اهدافی در خاک سوریه را آماج قرار داد.

این سایت به نقل از منابع روسی می‌نویسد: شایعاتی هست، مبنی بر اینکه در پی این رویدادها، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، تصمیم دارد به رژیم صهیونیستی اعلان جنگ کند.

در همین حال و در شرایطی که جزییات حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، از جمله ماهیت دقیق اهداف و خسارات پدید آمده فاش نشده، ‌برخی گزارش‌های حاکی از آن است که دست‌کم سیصد نفر از افراد واحد «۵۰۱» ارتش سوریه در این حملات کشته ‌و صد‌ها نفر نیز در بیمارستان‌های دمشق بستری شده‌اند.

دبکا فایل می‌نویسد: تأیید این آمار بدان معنا خواهد بود که واحدی از ارتش سوریه ـ که مسئول تأسیسات شیمیایی منطقه «برزه» دمشق بوده ـ هدف حملات ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

این سایت به نقل از «راشا تودی» می‌نویسد، در پی حملات اخیر، نیروهای امنیتی سوریه تأسیسات شیمیایی این منطقه را دور گرفته و ورود و خروج به این تأسیسات قدغن است. ساکنان منطقه گفته‌اند، تکان‌های ایجاد شده در اثر حملات شب گذشته، همچون یک زلزله ۴ ریشتری بوده است.

از سوی دیگر، اندکی پس از این حملات، ارتش رژیم صهیونیستی موشک‌های ضد موشک بیشتری را به سامانه دفاعی این رژیم (موسوم به گنبد آهنین) در «حیفا» اضافه کرده تا به گفته خودشان، از این شهر در برابر حملات احتمالی سوریه، حزب الله و ایران نگهداری کنند.

در همین حال، معاون وزیر اطلاعات سوریه با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی گفته: «یک عنصر خارجی جدید، شبانه وارد درگیری‌های سوریه شده و این امر، به جنگ منجر خواهد شد».

در مجموع، به نظر می‌رسد اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در ورود مستقیم به عرصه درگیری‌ها در سوریه، تأثیرات مهمی در تحولات این کشور و به طور کلی منطقه ‌خواهد داشت. این در حالی است که مقامات اسرائیلی، اقدامات خود را بیش از خود سوریه، معطوف به ایران و حزب الله دانسته و مدعی هستند حملاتشان با هدف جلوگیری از فرستادن تسلیحات از سوی ایران برای حزب‌الله انجام گرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۰۰
انتشار یافته: ۴۶
موضع ما در صورت بروز جنگ میان اسرائیل و سوریه چه خواهد بود؟ آیا اسرائیل را از صفحه روزگار محو خواهیم کرد؟ قاعدتا باید اینگونه باشد.
ایران و حزب الله مبادا از سوریه غافل بشن و بدونن اتفاقات سوریه مقدمه اتفاقات بعدی در لبنان و عراق و ایران هست،من خیلی نگران سوریه هستم،سید حسن امید ما بعد از خدا و امام عصر به شما هست،مبادا سوریه را تنها بذارین...اسرائیل باید به نحوی هزینه این اقدامات بی پروا و گستاخانه رو فورا ببینه ...خدایا خودت کمک کن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
وظیفه ماست که از سوریه در مقابل اسرائیل دفاع کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۵
احتمالا آمریکا و غرب منتظر شروع حمله از طرف سوریه است تا به خودش با کوچکترین حرکت سوریه اجازه حمله به این کشور رو بده .
باید یکبار برای همیشه به امید یاری و نصرت خدا و امام زمان عج تکلیف این رژیم صهیونیستی رو روشن کرد بهانه رو هم که خودشون جور کردند. ما در کنار برادران سوریه ایستادیم و از حرم اهل بیت دفاع میکنیم.
بشار اسد مطمپن باشه در صورت حمله به اسراپیل همه مسلمانان واقعی که آرزوی حذف این غده سرطانی رو دارن بهش کمک میکنن. من با اینکه سنم و جسمم جواب جنگ رو نمیده ولی برای این موضوع و برای دفاع از عزت و آبروی اسلام و نجات وطنم جونم رو فدا میکنم. غیرت اسلامی باید اینگونه باشه. مرگ بر اسراپیل. مرگ بر آمریکا. ( ایرانی مسلمان )
باید از سوریه و مقاومت دفاع کنیم
سوری ها باید تمام توانشون رو برای مقابله به کار ببرن...
خدایا به حرمت حضرت زینب (س) و حضرت رقیه(س) فرجی در سوریه حاصل کن.الهی آمین.
اگر چه شاید از دید بسیاری این حرف بنده مناسب نباشد ولی بدانید اگر امروز سوریه و پشتیبانانش جواب اسرائیل را ندهند مطمئنا به پایان سال نرسیده باید جنگ را در زمین ایران شاهد باشیم!

الله اکبر
با تمام قوا پیش به سوی سرزمین های اشغالی،
اسرائیل با این کارهاش میخواد سوریه آغازگر جنگ باشه!
و ناتو برای دفاع از اسرائیل وارد عمل بشه!
اگر جنگی باشه باید و باید در خاک اسرائیل باشه که خسارت های شدید متوجه این رژیم بشه نه در خاک کشور سوریه و لبنان. تنها در این صورت هست که شهروندان این رژیم ترس ناشی از جنگ رو می فهمن و و احساس هر روزه لبنانی ها و فلسطینی ها و سوری ها رو درک می کنن
فقط اگه روسیه و چین بیان با ایران قول میدم نیست میشه اسرائیل یک هفته ای اگه روسیه مثل همیشه خالی نکنو
به نظرم فرصت خوبیه که ایران-لبنان و سوریه اسرائیل رو پیوسته موشک باران کنن تا طبق فرموده امام خمینی اسرائیل از صحنه روزگار محو بشه.
نباید کوتاه آمد...ما در چنین لحظاتی می توانیم خود را به جهان نشان دهیم.......ما آماده هر گونه جنگ و کمک و یاری رسانده به سوریه و حزب الله هستیم..اگر ما کوتاه بیاییم شاید برای همیشه دیر شده باشد..
دیگه اسرائیل زیادی پررو شد هر وقت بخواد به سوریه یا لبنان یا سودان حمله میکنه...اگه هیچی بهش نگیم دفعه بعدی میاد سراغ ایران
سوریه مراکز نظامی آنها راهدف قرار دهد
این اسرائیل ملعون باید به هر نحوی نابود بشه تا مهدی موعود بیایید
خدا به خیر کنه واقعا اخروالزمان فرا رسیده
اسرائيل عمرا بيشتر از بزن و در رو بتونه كاري كنه تو جنگ جدي يك هفته هم دووم نمياره! در برابر حماس از روزه چهارم به التماس آتش بس افتاده بود.
حمله به اسراییل الان بهترین گزینه برای سوریه است.
به أميد خدا رژيم غاصب در اين باتلاق فروخواهند رفت
سوریه توانایی رویارو شدن با اسراییل رو نداره چه از نظر نظامی و چه از نظر روحی و روانی
امید وارم اگه اسراییل شروع کنه حزب الله دوباره بکوبتش
جنگ در هر شکل آن بسیار تاسف بار و دور از انسانیت است. تا جائی که میشود بایستی از وقوع جنگ به هر شکلی جلوگیری کرد و در آن به هیچ شکل مداخله نکرد و دیپلماسی خارجی را به سمتی سوق داد که از آن دوری کرد. پس از گذشت 25 سال از جنگ ، ملت هنوز عواقب خانمان سوز آنرا لمس میکنند. یادمان نرود که در دوران جنگ تحمیلی هیچ کدام از کشورها حتی آنهائی که سالیان سال است که از آنها کاملا حمایت و بخش اعظمی از درآمد شان را تامین مینمائیم کاملا ساکت بوده و تنها به منافع خود می اندیشیدند.
هر حرکتی از سوی سگ نگهبان منطقه یعنی اسرائیل در نهایت در راستای ضدیت با ایران است و ملت ایران می بایست امسال حماسه سیاسی نشان دهند تا ایران اسلامی بیش از پیش در مبارزه با استکبار قویتر شود و ان شاءالله به نابودی اسرائیل جنایتکار نزدیک شویم.
دوستان وقت یاری است .
رژيم سوريه در حال حاضر امكان درگيري و جنگ با اسرائيل را ندارد زيرا از هر زمان ضعيفتر مي باشد و فقط به پشتوانه ايران و حزب اله و شايد فرار از سقوط داخلي كه بسيار نزديك است دست به اينكار بزند مبادا ايران در اين چاه سقوط كند
منتظريم كي شب حمله فرا مي رسد
با سلام بر دلاورمردان این کره خاکی که که با غیرت خود و جهاد در راه آرمانها به آرزوهای بشریت جامع عمل میپوشانند امیدورام و آرزو میکنم که جنگی تاریخی و بیاد ماندنی برای بشریت در این روزهای پرالتهاب رخ دهد تا بشریت هر چه بیشتر به آرمانهای والای خود نزدیکتر و نزدیکتر شود .
این حمله اسرائیل تنها معجزه ای بود که میتونست نیروهای سوری رو متحد کنه!
جریانات اسلامی بخاطر آرمان قدس و فلسطین و جریانات ملی بخاطر خاک سوریه اینبار با وجود اختلافات عمیق فکری با رژیم، در این برهه اولویت رو در دفاع در برابر حمله خارجی میدونن.
ایران باید با تمام قدرت بکمک مردم سوریه بشتابد
ای کاش در جواب حمله هوایی قبلی نه اعلان جنگ بلکه جوابی در همان اندازه از طرف سوریه داده میشد
الان هم واقعا نمی دانیم سوره منتظر چیست
آیا شرایط این کشور بدتر از این خواهد شد؟
مطمئنا جواب منفی است
و مزیت این درگیری این است که اسرائیلی ها هم کمی از درد و رنج جنگ و درگیری و آوارگی را بچشند
اتفاقا باعث میشه سوریه بتونه از تمام تسلیحاتش استفاده کنه
بشار اسد شرف داره به این کفتارهای وهابی
خداوندا روز موعود رسيد الله اكبر خداي ما ميخوايم مثل امام شهيدمان امام حسين ع براي اسلام واقعي تكه تكه بشيم الان وقتشه نه به خاطرسوريه و بشار اسد بلكه براي رضاي خدا اسراييل جنايت كار بايد ازصفحه روزگار محو بشه اما بادرايت صاحب الامرعج و امام خامنه اي پس ما مطيع امر رهبريم
اگر هر مسلمان يك سطل اب بريزد اسراييل را اب ميبره . امت يك ميلياردي اسلامي نقشه اسراييل را از صفحه پاك ميكنند
درود بر مقاومت
نصر من الله و فتح قریب
تنها راه پیروزی اتحاد صبر و مقاومت
ما نه نون میخواهیم نه آب فقط سرفرازی اسلام وکشور ایران که مرکز تشیع جهان است.اگر آقام حکم جهادم بده وای به حالت صهنونیست.نترسدملت سوریه.اسلام پیروز است.مسئولین خواهشند از هرلحاظ کمک کنند.
بايديك جوابي داده بشه تااسراييل تهديدعملي وعيني رواحساس كنه,اينطورنشه بايدمنتظرادامه داشتن اين حملات گاه وبيگاه اسراييلي هاباشيم.اسراييل چرااينقدرغيرمسعول وخودسره??انگاراصلأعضوسازمان ملل نيست,همش جنگ ميكنه وبه اينورو اونورحمله ميكنه وبه هيچ قوانيني بين المللي احترام نميذاره وبه حريم هركشوري تجاوزميكنه!خيلي جالب وعجيبه
همین را برای صهیونیست های یهودی کافر بس که ما با پشتوانه امام عصر(عج) و پیامبر خدا محمد رسول الله (ص)
و حضرت مسیح (س) و موسی (س)
با جنگ به انها خواهیم رفت و بس
ای یهدیان بدانید نابودی شما در قران و هلاکتتان در ادیان الهی بدون تحریف امده
و با این کارها نابودی خود را جلوتر می اندازید
لببیک یا الله
لببیک یا الله
لببیک یا الله
لببیک یا محمد رسوالله(ص)
لببیک یا علی (ع)
لببیک مهدی (عج)
پیش به سوی نابودی دشمنان انسانیت
// // // // دشمنان محمد(ص)



لشگر دوستداران امام مهدی (عج)
کشورهای عربی خجالت بکشند که حالا بااسرائیل در یک جبهه در حال جنگ با یک کشور مسلمان عربی هستند البته شب دراز است قلندر بیدار نوبت کشورهای منحوث هم می شود کسانی همچون قطر عربستان ...
سگ وقتی حمله میکنه اگه فرار کنی جلوتر میاد اما اگه شجاع باشی فرار نکنی حتی پشتت رو بهش بکنی در میره. دشمن همیشه همینه. کوچکترین حمله پاسخ فوری بدون درنگ.بعد بیان حقوق بشر و از این حرفها
مردم خود سوریه باید بسیج شوند اول مخالفین را از بین ببرند اگر مخالفین تضعیف شود اسرائیل تضعیف می شود
سوریه نباید به حرف بسنده کنه باید اسرائیل رو موشک باران کنه
اگه همون سه ماه پیش جواب گستاخی های این رژیم رو داده بود الان اینجوری نمیشد
من حاضرم داوطلبانه برای جنگ با اسراییل به سوریه بروم . مرگ بر اسراییل .ودرود بر حکومت های اسلامی. ما باید با جنگ نرم با امریکا و اسراییل مبارزه کنیم. ان ها در برابر اسلام ذره ای هم نیستند.
اسرائیل داره گور خودش رو می کنه.
اسرائیل طاقت جنگ رو نداره 1 سرباز واسش اندازه 20تا سرباز ارزش داره چون خیلی کم هستن ولی از همین ایران تو هر محله 200تا سرباز میشه تربیت کرد .اسرائیل قصدش جنگ نیست قصدش ترسوندن هست دقیقا مثل یک سگ ضعیف فقط واق واق میکنه ولی جرات گاز گرفتن نداره.وای به حالش اگه واقعا بخاد بجنگه اورشلیم و تل آویو و حیفا میشه پارک بچه های ما به توپ میبندیمشون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار