بازدید 7532

رئیس فیفا به ایران می‌آید

کد خبر: ۳۱۶۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۳ 02 May 2013
رئیس فدراسیون فوتبال با روسای شورای المپیک آسیا و یوفا دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درباره انتخابات AFC گفت: با توجه به ثبت نام  کاندیداها و برنامه ریزی هایی که AFC برای این انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داده بود، سه کاندیدا معرفی شدند که از میان آنها، شیخ سلمان با 33 رای، حائز بیشترین آرا شد و پس از آن نیز رای گیری برای انتخاب نماینده AFC در فیفا صورت گرفت که در نهایت شیخ سلمان 28 رای و نماینده قطر 18 رای آوردند.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه بعد از مدت طولانی با انجام این رای گیری، AFC سرو سامان می گیرد و مشکلاتی که با شورای المپیک آسیا و IOC داشت، برطرف خواهد شد و مطمئنا با آرامشی که بعد از انتخاب رئیس به وجود می آید امیدوارم سریعا اصلاحات مورد نیاز در فوتبال آسیا صورت گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پس از برگزاری انتخابات، نشستی را با شیخ سلمان بن احمد و با حضور محمد نبی، دبیر کل و علی پروین برگزار کردیم که وی اهدافش را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا تشریح کرد که از جمله آن می توان به توجه ویژه به مسائل اقتصادی و مبارزه با تبانی در فوتبال، طراحی و توزیع امکانات بین همه کشورهای عضو به گونه ای که همه آنها امکان رشد و توسعه داشته باشند، توجه ویژه به بازاریابی و کسب درآمد در فوتبال آسیا، افزایش حمایت شورای المپیک آسیایی و جهانی از کنفدراسیون فوتبال آسیا و افزایش رابطه میان آنها و استفاده بیشتر از کشورهای صاحب نظر و سبک در فوتبال آسیا اشاره کرد.

کفاشیان در ادامه از نشست کوتاه خود با رئیس جهانی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه بلاتر تاکید داشت با برنامه ریزی که به عمل آمده در ماه جولای به ایران خواهد آمد. همچنین نشستی را با پلاتینی، رئیس یوفا برگزار کردیم و وی از همکاری با ایران در خصوص برگزاری برنامه های توسعه در فوتبال و حمایت فوتبال اروپا از ایران تاکید کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان با اشاره به نشست مشترک با برخی از روسای فدراسیون ها و مخصوصا فدراسیون فوتبال عربستان عنوان کرد: در نشستی که با رئیس فدراسیون فوتبال عربستان داشتیم در خصوص همکاری های متقابل دو کشور و همچنین امضای تفاهم نامه همکاری صحبت هایی انجام دادیم و رئیس فدراسیون فوتبال عربستان ضمن بیان این مطلب که فوتبال ایران به عربستان می تواند کمک های بسیاری داشته باشد، از عقد این تفاهم نامه استقبال بسیار زیادی کرد.

هیئت اعزامی فدراسیون فوتبال شنبه صبح به تهران باز می گردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار