بازدید 8455

فیلم‌های سینمایی آخر هفته

کد خبر: ۳۱۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۰ 01 May 2013
فیلم‌های «قلعه آهنین»، «جنگوی آزاد»، «ستاره لورا و هیولاهای خیالی» ، «یک نفر هم نباید کم شود»، «شطرنج باز»، «میمون های فضایی ۲»، «گرگ نقره ای» و «مارها در هواپیما» آخر هفته از تلویزیون پخش می‌شود.

فیلـم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته  شبکه‌های سیما که در روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 اردیبهشت ماه پخش می‌شود شامل «قلعه آهنین»، «جنگوی آزاد»، «ستاره لورا و هیولاهای خیالی» ، «یک نفر هم نباید کم شود»، «شطرنج باز»، «میمون‌های فضایی 2»، «گرگ نقره‌ای» و «مارها در هواپیما» می‌شود.


شـبـکـه یــک


فیلم سینمایی « قلعه آهنین » به کارگردانی جاناتان انگلیش ، پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد .


در خلاصه داستان فیلم آمده: در سال1215 میلادی ، پادشاه انگلستان در پی شورش مردم و بارون‌ها مجبور به امضای منشوری می شود که بر طبق مفاد آن دست از ظلم و ستم بر علیه مردم بردارد. "شاه جان" بر عهد خود وفادار نمی ماند. در نتیجه مردم بار دیگر بر علیه او شورش می کنند. در این شورش یکی از بارون‌ها به همراه یک جنگجوی دلیر و عده ایی از مردم محلی به قلعه ایی به نام دژرچستر رفته و در آنجا به تجهیز سپاهی بر علیه "شاه جان" می پردازند. ارتش فرانسه که از این موضوع خبردار می شود به کمک آنها می شتابد ."شاه جان" با  سپاه انگلستان به دژ رچستر حمله می کند اما ... .برایان کاکس و جیمز پیور فوی در فیلم سینمایی « قلعه آهنین » محصول سال 2011  انگلستان ، آمریکا و آلمان بازی کرده اند .


فیلم سینمایی « جَنگوی آزاد » به کارگردانی کوئنتین تارانیتو جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می شود .


در خلاصه داستان فیلم آمده : "جنگو" یک برده است که توسط یک ارباب سخاوتمند به نام دکتر "کینگ شولز" خریداری می شود. از آنجا که "شولز" اعتقادی به برده داری ندارد"جنگو"را آزاد می کند وآن دو در کسب وکاری که "شولز" به راه انداخته باهم شریک می شوند. بعد از یک زمستان پرسود، آن دو باهدف پیدا کردن همسر"جنگو" به نام "برومهیلدا" به "می سی سی پی" می روند. آن دو با زیرکی وارد مزرعه ایی می‌شوند که "برومهیلدا "به عنوان برده در آن مشغول کار است . "کالوین کندی" ارباب مزرعه و بسیاری از اعضای آنجا تحت تاثیر جنگو و شولز قرار می گیرند ، اما " استفن" که نوکر مخصوص "کالوین کندی" است به آنها شک می کند.جیمی فاکس و کریستف والتز در این فیلم محصول سال 2012 آمریکا به ایفای نقش پرداخته اند.


شبکه دو سیما


انیمیشن « ستاره لورا و هیولاهای خیالی » به کارگردانی تیلو روثکریش و ئوته فان مونخو پول ، پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 7:30 صبح از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.


در این انیمیشن محصول سال 2011 آلمان می بینیم : لورا و تامی خواهر و برادر هستند. عروسک تامی در حین بازی فوتبال به زیر زمین خانه می افتد. آنها به داخل زیرزمین می روند تا اسباب بازی را بیاورند. ولی لورا و تامی سایه های هیولاهای وحشتناک و بزرگی را روی دیوار می بینند و از زیر زمین فرار می کنند. شب هنگام هر دو به خواب می روند و ستاره دنباله داری به سراغ آنها می رود و هر دو با ستاره دنباله دار به بخش های مختلف زمین می روند و گردش را آغاز می کنند. آنها در فضا هیولاهایی می بینند که ...


فیلم سینمایی « یک نفر هم نباید کم شود » به تهیه کنندگی ژان ویپینگ ، پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد .


در این فیلم می بینیم: "وی" دختر سیزده ساله‌ای است که در مدت مرخصی یک ماهه معلم مدرسه روستا جانشین او می‌شود. جان، یکی از دانش‌آموزان به دلیل مرگ پدر و فقر خانواده برای کار به شهر می‌رود. "وی " که برای بازگرداندن او به شهر رفته و موفق نشده است به عنوان مهمان در یک برنامه تلویزیونی شرکت می‌کند و پیام خود را به جان می‌رساند. آنها یکدیگر را پیدا می‌کنند و ... .فیلم سینمایی « یک نفر هم نباید کم شود » محصول سال 1999چین است.


فیلم تلویزیونی « وقتی باران ببارد » به کارگردانی بیژن شکرریز و تهیه کنندگی سید رضا حسینی ، پنجشنبه     12 اردیبهشت ماه ساعت 21 از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.


داستان فیلم ازاین قراراست که : حمید 9 ساله، سال‌های قبل بر اثر تصادف حس شنوایی خود را از دست داده و در مدرسه ناشنوایان تحصیل می کند، حمید از درس خواندن در این مدرسه ناراضی است. در نهایت چگونگی ارتباط حمید که کودکی معلول به شمار می آید، با خانواده و بچه های مدرسه نمایش داده می شود. مریم کاظمی، توفان مهردادیان، مینا نوروزی و امیر میرزا ابراهیم مجتهد در فیلم تلویزیونی « وقتی باران ببارد » از تولیدات سال 1391 بازی کرده اند .


انیمیشن « پله ماشین پلیس ماجراجو » به کارگردانی راسموس آسیورتسن و تهیه کنندگی آگه آبرگه ، جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش خواهد شد .


در خلاصه داستان فیلم محصول سال 2009 نروژ آمده: "پله" ماشین پلیس سخنگویی است که به علت کمک‌هایی که به مردم شهر می کند بسیار محبوب است، او در جریان یک عملیات امداد رسانی دچار برق گرفتگی شده و به یک ماشین برقی تبدیل می شود. رئیس پلیس به علت جرقه هایی که روی بدنه "پله" ظاهر می شود، پله را به اصطلاح به مرخصی فرستاده و او را از انجام هرگونه مأموریت پلیسی منع می کند. در همین حین دو خلافکار تحت عنوان بسته بندی آب بهداشتی، سدی غیر ایمن بر روی رودخانه شهر احداث می کنند. آنها نه تنها باعث کمبود آب و خشکسالی می شوند بلکه....


فیلم سینمایی « شطرنج باز » به کارگردانی کارولین بوتارو و با بازی ساندری بونایر محصول سال 2009 فرانسه ، جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می شود .


داستان در مورد زنی است که با بازی شطرنج زندگی خود و خانواده اش را عوض می کند.هلن زن جوانی است که خانواده فقیری دارد، شوهرش کارگر ساختمان است و دخترِ جوان او می خواهد درس بخواند ، هلن نیز مستخدم یک هتل است و در ضمن برای عموی ثروتمندش نیز کار می کند. روزی هلن، هنگام تمیز کردن اتاق یک زوج جوان، آنها را در بالکن هتل می بیند که درآرامش در حال بازی شطرنج هستند، او نیز آنها را تماشا می کند و به این بازی علاقمند می شود. پس از مدتی در روز تولد شوهرش آنژ، هلن، برای او یک شطرنج خریداری می کند، ولی...


فیلم تلویزیونی « ماهرخ » به کارگردانی حمیدرضا حافظی و تهیه کنندگی حمیدرضا سیفی ، جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد .


داستان قصه دختربچه ای به نام ماهرخ که مادرش را از دست داده و پدرش به دلیل مشغله شغلی که دارد او را به خواهرش که در شمال کشور زندگی می کنند ، می دهد و او در آنجا با عمه خود زندگی می کند. در ادامه مشخص می شود که پدر ماهرخ قصد ازدواج مجدد و انتخاب یک مادر را برای ماهرخ دارد. ماهرخ که متوجه این موضوع می شود که قرار است نامادری داشته باشد واکنش‌هایی نشان می دهد و همپنداری‌هایی با شخصیت‌های کارتونی مثل سیندرلا و سفید برفی برقرار می کند. حدیث فولادوند، بهزاد خداویسی و ملیکا ناظری به عنوان بازیگر خردسال در فیلم تلویزیونی « ماهرخ  » محصول سال  1389ایفای نقش کرده اند.


شبکه سه


فیلم سینمایی « آرزوهای بزرگ (قسمت اول) » به کارگردانی برایان کریک و با بازی داگلاس بوت و جک روت، پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 11 از شبکه سه سیما بازپخش می شود .


در خلاصه داستان فیلم محصول سال 2011 انگلیس آمده : " پیپ " پسرکی است که در یک روستای دورافتاده با خواهرش زندگی می کند . خواهر بزرگ‌تر بسیار بدخلق است و همواره از زندگی فقیرانه اش در کنار همسر آهنگر خود جوگارجری شکایت دارد و پیپ را نیز مرتب سرزنش می کند تا اینکه یک زن ثروتمند عجیب به نام خانم هاویشام قصد می کند پسری را به فرزندی بگیرد و عمو پامبل چوک وساطت می کند تا "پیپ" برای این امر به منزل خانم هاویشام برود که در آن ، این زن میان سال با یک لباس پاره پاره در کاخی از تار عنکبوت زندگی منزوی فلاکت باری را می گذراند. خانم هاویشام در کاخ خود از " پیپ" می خواهد که وقتش را به بازی با دخترکی به نام استلا بگذراند. اما پس از مدتی ...


فیلم سینمایی « متولد سی ام اسفند ، بیا از گذشته حرف بزنیم » به کارگردانی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی ، پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .


فیلم سینمایی « متولد سی ام اسفند » داستان سه خانم مسن به نام های  محمدی و جواهری و باقی را روایت می کند که دوستی دیرینه دارند و برای عیادت از یکی از اقوام خانم محمدی مجبور می شوند بعد از سفر به شیراز حالا به شهر شاهرود سفر کنند. آنها به عیادت مریض می روند در حالی که تولد خانم جواهری نیز در 30 اسفند ماه است.ثریا قاسمی، پوراندخت مهین  و رضا حقگو در فیلم سینمایی «  متولد سی ام اسفند » محصول سال 91  بازی کرده اند .


فیلم سینمایی «گرگ نقره ای » با بازی میکائیل باین و بوی اسچیدر محصول سال 1999 آمریکا و کانادا ، پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در خلاصه داستان فیلم به کارگردانی پیتر اسواخ  و تهیه کنندگی دبراغ گابلر آمده: پــسر جوانی در حادثه ای پدر خود را از دست داده و برای زندگی به نزد عمویش در کــوهستان می رود. در آنجا با گرگ زخمی روبرو شده و از آن نگهداری می کند و به او دل می بندد. گله داری که گرگ را زخمی کرده به دنبال کشتن آن گرگ است. پسر با گرگ در مسابقه شرکت کرده و در آنجا اتفاقی می افتد....


قسمت دوم فیلم سینمایی « آرزوهای بزرگ » به کارگردانی برایان کریک و با بازی داگلاس بوت و جک روت، جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت 11 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود .


فیلم تلویزیونی « بلور باران » به کارگردانی شاهد احمدلو و تهیه کنندگی حسین طاهری، جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت14:30از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .


داستان مردی مترجم است که از بیماری وسواس رنج می برد. با آمدن پری برادرزاده اش که در کنکور قبول شده، اختلافاتی بین او و پری رخ می دهد. معلم زبان پری که به منزل می آید، اختلافات اوج می گیرد. درگیری‌ها ادامه می یابد تا این که همه مجید (مترجم) را ترک می کنند و ... . علیرضا خمسه، زیبا بروفه، کامران فیوضات و ناصر گیتی جاه در فیلم تلویزیونی « بلور باران » از تولیدات سال  1389 مرکز سیما فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.


فیلم سینمایی « فرشته چهارم » به کارگردانی جوهان ایروین، جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت20 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد .


در خلاصه داستان فیلم آمده: "جک الگین " خبرنگار یک مجله است. او تصمیم می گیرد برای تهیه خبری به هند سفر کند. به خواست او خانواده اش همراه وی می روند. اما هواپیما توسط تروریست‌های صرب ربوده می‌شود. در میان مسافران " تارنور " کاردار وزارت خارجه انگلستان هست. دلیل اصلی ربودن هواپیما کیف حاوی اطلاعات اوست. اما هواپیما رباها درخواست پنجاه میلیون دلار باج از دولت امریکا که صاحب هواپیما است می کنند. پول پرداخت می شود اما ... . جیسون پریسلی در فیلم سینمایی « فرشته چهارم » محصول سال 2001 انگلیسی و کانادا بازی کرده اند .


شبکه چهار


فیلم سینمایی « دوری » به کارگردانی الکس استوکمن، پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما باز پخش می شود .


در این فیلم خواهید دید: زن و مردی در بروکسل با هم زندگی می کردند. بعد از مدتی زن تصمیم می گیرد برای کار به نیویورک برود . آنها مجبور می شوند از طریق گفتگوی تصویری با کامپیوتر با هم در ارتباط باشند. بعد از مدتی مرد دچار شک می شود که آیا کس دیگری به جز او به ایمیلش دسترسی دارد یا خیر.او تصور می کند کامپیوتر شخصی اش هک شده است. به همین دلیل تمام خانه اش را وسایلی کار می گذارد که همه چیز را چک کند . این وسواس او نامزد را هم اذیت می کند و حتی او را به وحشت میاندازد تا جایی که ... . آندریا باردوس و لاه چانموگان در فیلم سینمایی « دوری » محصول سال 2010 بلژیک در ژانر درام و خانوادگی بازی کرده اند .


فیلم سینمایی « زوزه » به کارگردانی هایو  ، جمعه 13 اردیبهشت  ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه « سینما چهار » از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد .


داستان فیلم با بازی جاگ این هو، کانگ هو سونگ و نا ییونگ لی محصول سال 2012 کره جنوبی از این قرار است که: کانگ در می یابد به واسطه دوستی اش با یکی از نزدیکان که در قاچاق مواد مخدر دست دارد؛ دخترش آلوده شده؛ اعتیاد شدید به مواد مخدر پیدا کرده است. او با تربیت سگی دورگه که یک رگه اش گرگ و رگه دیگرش از سگ می باشد؛ مهارت حیوان را در انتقام جوئی بالا می برد. پلیس در پی چند قتلی که پی در پی به وقوع می پیوندد؛ ماجرا را دنبال کرده در می یابد که این پلیس بازنشسته عمر خود را صرف تربیت این سگ دو رگه کرده؛ قصد انتقام اعتیاد فرزندش را دارد و ...  


شبکه تهران


فیلم تلویزیونی « فقط بیست » به کارگردانی مسعود کرامتی و تهیه کنندگی داوود قچاق ، پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 از شبکـه تهران پخش می شود .


داستان این فیلم با بازی محمد جواد جعفرپور، شبنم مقدمی ، حمیدرضا دلاوری و شهرام قاعدی از این قرار است که : پدرخانواده ای ادعا دارد که اجدادش ریاضی دان بوده اند و حالا بچه هایش نیز باید ریاضی دان بشوند و در این راه از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کند تا ریاضی پسرش، رحیم خوب شود. تا اینکه رحیم یک عینک پیدا می کند و با گذاشتن این عینک بر چشمانش دگرگون شده و شبیه انیشتن می شود.


40 دقیقه بامداد روز جمعه 13 اردیبهشت ماه فیلم سینمایی « مارها در هواپیما » به کارگردانی دیوید آر. الیز ، از شبکه تهران پخش می شود .


در این فیلم خواهید دید: پسرجوانی شاهد قتل یک نفر توسط « ادی کیم » یکی از بزرگ‌ترین خلافکاران آمریکا می شود. آنها وی را تعقیب کرده تا وی را به قتل برسانند. نهایتا پلیس اف بی آی او را یافته و تحت حفاظت با یک هواپیمای درجه یک با سرنشینان معروف به واشنگتن منتقل می نمایند که در دادگاه شهادت دهد. ولی عاملان « ادی کیم » متوجه قضیه شده و محموله ای از انواع مارهای سمی را بار هواپیما می نمایند. و در ارتفاع 35 هزار پایی طی یک انفجار کوچک مارها رها شده و به مسافرین حمله می کنند و در نهایت .... ساموئل ال . جکسون، جولیانا مارگولیز، ناتان فیلیپز و راشل بلنچارد در فیلم سینمایی« مارها در هواپیما » محصول سال  2006 آمریکا بازی کرده اند .


انیمیشن « ریو » به کارگردانی کارلوس ساندانا ، جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت 9:30 از شبکه تهران پخش خواهد شد .


در این انیمیشن « ریو » محصول سال 2011 آمریکا خواهید دید: یک بچه طوطی آبی رنگ به نام بلو از گونه‌های کمیاب است و به دست شکارچیان گرفتار می شود. او به نقطه ای دور انتقال پیدا می کند. در راه دختر بچه ای او را پیدا می کند و از او نگهداری می کند. بعد از چندین سال یک پرنده شناس بلو را می بیند و از دختر می خواهد که ...


فیلم تلویزیونی « بعد از غبار » به کارگردانی  محمود معظمی ، جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود .


در خلاصه داستان فیلم آمده : احمد تقوایی معلم جدید است که وارد روستایی می شود. بچه های روستا مدتی است که معلم نداشته اند و با خوشحالی به استقبال معلم جدید می روند . احمد سعی می کند که بین اهالی روستا اتحاد ایجاد کند که در این راه مشکلاتی وجود دارد. حمید رضا پگاه ، سولماز غنی و رحیم نوروزی در فیلم تلویزیونی « بعد از غبار » ایفای نقش کرده اند.


شبکه شما


فیلم تلویزیونی « راه سوم » به کارگردانی و تهیه کنندگی بهرام صادقی مزیدی ، پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 23 از شبکه شما پخش خواهد شد .


در این فیلم خواهید دید: اعظم امیری معلم حق‌التدریسی است که برای ماندن در بوشهر و تدریس در یکی از آموزشگاه‌های این شهر رقیبی هم امتیاز دارد. علی‌رغم اینکه عموی او در آموزش و پرورش است، اما به منطقه محروم بندرگاه می‌رود. ایاز همسر معتاد اعظم که در حال متارکه با اوست برای وی مزاحمت ایجاد می‌کند تا جایی که پسرشان نادر را بی‌خبر با خود می برد. اما با پی‌گیری اعظم، توسط پلیس دستگیر می‌شود و با اعترافش بچه به مادر می‌رسد. مشکلات پیش‌آمده باعث می‌شود تا موقعیت اعظم در تدریس نیز به خطر افتد، ولی ... . جلال حدپور سراج، نسرین نکیسا، جوهر محمدی و فروغ قجابکلی در فیلم تلویزیونی « راه سوم » از تولیدات صدا و سیمای مرکز بوشهر در سال 1391 بازی کرده اند .


فیلم تلویزیونی « عبور از تاریکی » به کارگردانی عبدالرضا صادقی جهان  و تهیه کنندگی محمد جواد فولادی ، جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می‌رود .


در خلاصه داستان فیلم آمده: اولین سال‌های پیش از انقلاب اسلامی است و نصیر نوجوان باهوش و محصل دورۀ ابتدایی که پدر و مادر خود را از دست داده به دلیل مشکلات زیاد و مخالفت پدر بزرگ فقیرش قادر به ادامه تحصیل نیست. در این اثنا فردی روحانی به نام شیخ محمود که به تازگی به روستا آمده وظیفۀ امامت جماعت  مسجد روستا را برعهده گرفته با نصیر آشنا شده و مقدمات ادامه تحصیل او را فراهم می کند و با همیاری کمیته امام خمینی(ره) این امر محقق می شود . اکنون سی سال از آن دوران گذشته و نصیر مهندس صاحب تخصص در تکنولوزی ساخت دستگاه های پیشرفته در زمینه انرژی برق شده است. مدیر کارخانه از نصیر می خواهد که او به دلیل تحریم ها و فشارهای خارجی مسئولیت راه اندازی دستگاه ها را برعهده گیرد اما نصیر نمی پذیرد ، چرا که قصد خروج از کشور برای ادامۀ تحصیل دارد. در این موقع نصیر خبر فوت شیخ محمود را می شنود ... . عبدالرضا اکبری، نازنین رحیمی، رضا توکلی و سیروس همتی در فیلم تلویزیونی « عبور از تاریکی » محصول سال  1390 صدا و سیمای مرکز زنجان ایفای نقش کرده اند.


شـبـکـه آموزش


فیلم سینمایی « دانش آموز دوکوبو » به کارگردانی فیلیپ شاورن، جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت 10 از شبکه آموزش سیما پخش خواهد شد .


در این فیلم می بینیم : دوکوبو پسربچه ای چاق است که تمایلی به حل کردن تکالیف مدرسه و درس خواندن ندارد. او تمام وقتش را به مطالعه کتاب های تخیلی پرماجرا و ساختن وسائل عجیب می گذراند. در مدرسه جدیدش با انواع و اقسام ابزار آلات دست ساز موفق به تقلب و کپی کردن تکالیف همکلاسیش لئونی می شود و با کیت الکترونیکی که در فلوتش جاسازی کرده با اجرای موسیقی بتهون در کلاس موسیقی خود را نوازنده ای با استعداد جا می زند و دانش آموز محبوب خانم راتو و معلم موسیقی می شود. آقای لاتوش معلم او که مردی میانسال و تنهاست به او مشکوک است. بعد از اینکه دوکوبو در پایان ترم شاگرد اول می شود آقای لاتوش موفق به کشف تقلب‌های او می گردد اما ... . فیلم سینمایی « دانش آموز دوکوبو » محصول سال  2011 فرانسه است.


شـبـکـه قرآن و معارف


فیلم تلویزیونی « مهمان حبیب خداست » به کارگردانی حسین قاسمی جامی و تهیه کنندگی حسن فرحی، از تولیدات مرکز سیما فیلم، جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف پخش می شود .


این فیلم ماجرای یک روزاز زندگی پیرمردی دل زنده است به نام "جنتی" که انگار روزی او به عنوان میهمان حضرت امام (ره) از پیش مقدر شده است.


محرم زینال زاده ، آتش تقی پور ، کیوان محمود نژاد و مرتضی ضرابی در فیلم تلویزیونی « مهمان حبیب خداست » بازی کرده اند .


شبکه پویا


انیمیشن « میمون های فضایی 2 » به کارگردانی کرک دیمیکو، پنج شنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 21 از شبکه پویا روی آنتن می رود.


داستان این انیمیشن ماجراجویی چند میمون جذاب و دوست داشتنی را برای رسیدن به فضا نشان می دهد.   


انیمیشن « ماجراهای دسپرو » به کارگردانی سام فل، جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت 21 از شبکه پویا پخش می شود.


در خلاصه داستان انیمیشن آمده : موشی به نام دسپرو که در شهری به نام دور زندگی می کند و خانواده این موش می خواهند مثل سایر موش ها او را ترسو بار بیاورند.


شـبـکـه نمـایـش


فیلم سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن « گنجشک » ، « جنایات ذهنی »، « عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت »، « کاراگاه حیوانات 1 » ، « اگه میتونی منو بگیر » و « پایگاه » پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 13:15، 15 ،17 ، 19 ، 21 و 23 پخش می شود .


فیلم سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن « گوشه نشینان » ،« دل زدن به دریای زندگی » ،« نیمه گمشده »، « کاراگاه حیوانات 2 » ، « ترمینال » و « کاپیتان هوراشیرو » جمعه 13 اردیبهشت ماه ساعت 13:15، 15،17 ، 19 ، 21 و23 روی آنتن می رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر