بازدید 8141

ادای احترام رضایی به مرحوم سیروس قایقران

کد خبر: ۳۱۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۰ 29 April 2013
کاندیدای ریاست جمهوری در سفر به بندر انزلی با حضور در گلزار شهدای کلویر و نویر به مزار شهدا و سیروس قایقران ادای احترام کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، محسن رضایی شامگاه یکشنبه در همایش "از کاسپین تا خلیج فارس" در مسجد قائمیه این شهر با تبریک میلاد فاطمه (س) اظهار کرد: بندر انزلی از شهرهای شناخته شده ایران است.

وی بندر انزلی را دروازه علوم جدید به ایران عنوان کرد و افزود: بندر انزلی نقش بالنده‌ای در اقتصاد ایران داشته است.

رضایی با بیان اینکه 55 درصد ایران در 300 سال گذشته از کشور جدا شده است، خاطرنشان کرد: دوسوم اطراف دریای کاسپین متعلق به ایران بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به وجود ملتی با تمدن چند هزار ساله بین دو دریای کاسپین و خلیج فارس اشاره کرد و افزود: ملت ایران در 22 بهمن سال 57 قیام کرد تا شکوه گذشته خود را دوباره به‌دست آورد.

وی نخستین گام در شکوفایی کشور را سیاست دانست و تصریح کرد: تلاش کردند مانع از درست اجرا شدن سیاست در کشور شوند اما درخت سیاست در ایران کاشته شد.

رضایی پایه‌گذاری اقتصاد صحیح را گام دوم ساختن کشور خواند و بیان کرد: تحریم‌های اقتصادی را برای جلوگیری از ساختن اقتصاد به کشور اعمال کردند.

کاندیدای ریاست جمهوری ایران را قدرت نخست منطقه توصیف کرد و یادآور شد: هواپیماهای بدون سرنشین ایران تا 400 کیلومتر برد دارد و هیچ راداری نمی‌تواند آن را رهگیری کند.

وی قدرت ایران را به برکت جانفشانی شهدا ذکر کرد و افزود: دنیا باید بپذیرد ایران اکنون قدرتمند است.

رضایی در ادامه با اشاره به مذاکرات 1+5، اظهار کرد: روسیه و چین در مذاکرات نباید ایران را تنها بگذارند و هیچ قدرتی نباید از دوستی ما سوء استفاده کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: دلیلی برای ارجاع تحریم‌ها به سازمان ملل وجود ندارد.

وی همچنین چالش در مدیریت و خودتحریمی را از مشکلات داخل کشور عنوان کرد و گفت: دعواهای سیاسی در داخل مدیریت کشور مشکل‌آفرین است و به گرانی‌ها دامن می‌زند.

رضایی با بیان اینکه تشخیص‌های نادرست مدیریتی بیش از آمریکا و رژیم صهیونیستی به کشور صدمه می‌زند، بیان کرد: واگذاری مدیریت‌ها به مردم بسیاری از مشکلات را در جامعه برطرف می‌کند.

به گزارش فارس، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در گلزار شهدای کلویر و نویر به مزار شهدا و سیروس قایقران ادای احترام کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل