بازدید 7935
۴
رقابت‌هاى اسكيت كاپ آزاد كره جنوبى - شهر نام وون

افتخار آفرينی اسكيت بازان ايران در کره

رقابت‌های اسکیت کاپ آزاد کره جنوبی با درخشش کاروان اعزامی ایران همراه بود. در این بازی‌ها که به میزبانی شهر نام وون کره جنوبی و با شرکت هجده کشور و ۴۳ تیم برگزار شد، تیم پسران ایران با ‌سه نشان طلا، دو نقره و چهار برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.
کد خبر: ۳۱۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴ 27 April 2013
اسکیت بازان ایرانى که در مسابقات آزاد کره جنوبى شرکت کرده‌اند، پیش از رقابت‌های روز گذشته شانزده مدال کسب کرده بودند، با به دست آوردن مدال‌های دیروز و موفقیت اسکیت بازان نونهالان و نوجوان ایرانی در روز پایانی، شمار مدال‌های ایران به ۲۲ رسید تا پرونده این مسابقات با کارکردی تحسین برانگیز برای بسته شود.

به گزارش «تابناک»، در ادامه رقابت‌هاى اسکیت کاپ آزاد کره جنوبى که در شهر نام وون برگزار شد، تیم‌های نونهالان و نوجوانان کشورمان با عملکردى مطلوب، داشتند. در ماده دویست متر بخش پیست و در گروه نوجوانان، محمدرضا عابدى از ایران اول شد، ورزشکارى از کره جنوبى در جایگاه دوم ایستاد و آرین امانى بر سکوى سوم تکیه زد. در رده سنى نونهالان نیز مسیح استکى پس از ورزشکارى از چین دوم شد و می‌رکسرى آقامحمدى بر سکوى سوم ایستاد اما در بخش دختران، مهشاد جعفرخواه در پانصد متر نوجوانان مدال طلا را بر گردن آویخت.

بر اساس این گزارش، در پانصد متر نونهالان نیز پریناز افشارخیز در جایگاه دوم ایستاد و صدف رحیمى‌پور چهارم شد. در رده سنى نوجوانان و در ماده ۲۰۰ م‌تر، مهشادجعفرخواه اول شد، آیلین بامدى در جاى دوم ایستاد و مریم سلیمانى رده سوم را از آن خود کرد. همچنین در ۲۰۰ متر نونهالان صدف رحیمى‌پور در جاى سوم ایستاد و پریناز افشارخواه عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.

همچنین اینکه در ۵۰۰۰ متر حذفى، ورزشکارى از کره در جاى نخست ایستاد، فاطمه خسروى نیا دوم شد و آیلین بامرى سکوى سوم را از آن خود کرد. بر این اساس در ماده ۱۰۰۰ متر نونهالان ورزشکارى از چین اول شد، نماینده نیوزلند دوم شد و صدف رحیمى‌پور عنوان سومى را از آن خود کرد. در ۳۰۰۰ متر نونهالان نیز ورزشکارى از هنگ کنگ اول شد، نماینده کره جایگاه دوم را از آن خود کرد و مهشاد جعفرزاده بر سکوى سوم ایستاد.

در روز پایانی این رقابت‌ها در ۲۰۰ متر نونهال دختر نماینده چین اول، پریناز افشارخیز دوم و ورزشکاری از ژاپن به مقام سومی دست یافت.
در ۵۰۰۰ متر امدادی تیم کره اول، تیم ایران متشکل از مهشاد جعفرخواه، آیلین بامری و فاطمه خسروی نیا دوم، تیم هنگ کنگ سوم شد.
۵۰۰ متر نوجوانان پسر محمد عابدی اول، نماینده نیوزلند دوم، ورزشکار کره سوم شد.

۵۰۰ متر نونهالان ورزشکار کره اول، نماینده فرانسه دوم، مسیح استکی سوم شد. در ۵۰۰۰ متر امدادی تیم کره اول - تیم ایران متشکل از مسیح استکی، می‌رکسری آقامحمدی، امیر مهدی آقا محمدی دوم، تیم‌های پاکستان و چین نیز مشترکا quotation mark سوم شدند.
در ماده امدادی نونهالان محمد عابدی، محمد درویش، آرین امانی از ایران اول، تیم‌های هنگ کنگ و ژاپن دوم و سوم.

گفتنی ست افتخار آفرینان اسکیت کشورمان فردا یکشنبه صبح به کشور باز خواهند گشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۴
ایول...دمشون گرم...خداقوت
وقتی کیلویی مدال می دهند، یعنی مسابقات هم کیلویی بود!
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۷
بی خیال
تو هم برو کیلویی مدال بگیر
فک و فامیل رو هم ببیر شاید تیم تان اول بشه
افرین
زنده باشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها