بازدید 8573
بررسی رویدادهای پشت پرده لیگ

دست‌های آلوده در فوتبال

متأسفانه باید بپذیریم یک شبکه منسجم مافیایی فوتبال در کشورمان جولان می‌دهند و با فعالیت‌های غیرقانونی و غیرمتعارفشان، صدای اهالی این رشته را درآورده‌‌اند؛ مدعیانی که چون منافع شخصی را بر منافع ملی فوتبال ترجیح داده و خلاف مسیر آب شنا می‌کنند، در جامعه فوتبال و ورزش ‌وجهه‌ای منفی ‌دارند و اختاپوس‌وار بر فوتبال کشورمان چنگ انداخته‌اند.
کد خبر: ۳۱۵۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵ 24 April 2013
امسال ‌همچون سال‌های گذشته در هفته‌های پایانی لیگ بر‌تر و لیگ دسته اول، خبرهای ناخوشایندی از فوتبال کشورمان به گوش می‌رسد؛ در بازی سپاهان و داماش دستهای نامرئی! ناخودآگاه در محوطه جریمه به توپ آبشار می‌زند!
به گزارش «تابناک»، در لیگ دسته اول با بازیکنان حریف تماس نامری ! گرفته‌و  سکه‌های نامرئی رد و بدل می‌شود.

خودمان را گول نزنیم. متأسفانه مافیای فوتبال همچنان در کشورمان آزادانه فعالیت می‌کند و در شرایطی که بسیاری از مردم شریف و عزیزمان، با مشاغل آبرومند و تلاش شبانه‌روزی از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند، برخی سودجو، تنها به دلیل روابط پشت پرده به درآمد هنگفتی می‌رسند.

بنا بر این گزارش، علی دایی در آخرین روزهای حضورش روی نیمکت پرسپولیس، بار‌ها از واژه «پدرخوانده» یاد کرد که به زعم او برخی دست به کار شده‌اند تا با تماس با بازیکنان مورد نظرشان، پرسپولیس را برای لیگ یازدهم ببندند. دایی حتی از فردی نام برد که با بازیکنان تیمش تماس می‌گیرد تا به این طریق آرامش پرسپولیس را به هم بزند.

آری؛ واسطه‌های گستاخ در پشت پرده فوتبال ما در حال فعالیت هستند و بی‌رحمانه همچون اختاپوسی خون آشام نتایج پشت پرده فوتبالمان را تغییر می‌دهند و در این راه خبرنگاران و برخی مسئولان شریف و صادق قربانی این زالو صفتان می‌شوند و... .

در برنامه دوشنبه شب ۹۰ اتفاقات و مسائل لیگ دسته اول ‌بررسی شد. با فلاش بک به دیدار راه آهن و قندی یزد که تیم قندی شش گل در تهران خورده بود و مانع صعود نفت آبادان شد. در برنامه ۹۰ با مسئولان ‌تیم‌های لیگ دسته اول صحبت شد و به تماس‌های دو شب قبل از بازی پیمان صاحب جمعی دستیار فراز کمالوند با زعفرانی بازیکن تیم شهرداری بندرعباس و همچنین صحبت‌های اتابکی بازیکن تیم شهرداری یاسوج توجه شد.

در پایان سخنان مسئولان ‌تیم‌های لیگ یکی پخش شد؛ یکی می‌گفت: دلال‌ها با بازیکنان ما تماس می‌گیرند و می‌گویند بد بازی کن تا فصل آینده در تیم ما باشی. این انحراف در فوتبال و دلالی فوتبال ماست.

ضمنا طاهری سرمربی شهرداری یاسوج مدعی بود که اتابک نمازی گفته که از طرف کمالوند با او تماس گرفته شده و از او خواسته‌اند ‌یا بازی نکند یا یک پنالتی بدهد و بیست میلیون تومان هم بگیرد. نمازی این حرف را تکذیب کرد اما مدیر اجرایی تیم شهرداری یاسوج حرف‌های سرمربی تیم را تأیید کرد و گفت، دیده که چنین حرف‌هایی را خود نمازی به سرمربی تیم زده است.

سرمربی تیم شهرداری یاسوج هم می‌گفت بازیکنان را به قرآن قسم می‌دادم که به تیم خیانت نکنند و کار به اینجا کشیده شده بود.

با بازیکنان همه تیم‌ها تماس گرفته شده است!

عادل فردوسی‌پور در بین برنامه گفت: چه خبر است؟ در لیگ یک با همه بازیکنان تیم‌ها از انتها و وسط جدول گرفته تا بالا و پایین آن می‌گویند که با بازیکنان ما تماس گرفته‌اند که شل بازی کنند و همه می‌خواهند روی خط بیایند.

عادل فردوسی‌پور هم گفت باید مسئولان نهادهای بالا‌تر در این زمینه تحقیق کنند و تبانی یونتوس در برنامه زنده تلویزیونی مشخص نشد و مسئولان دیگر در این مورد تحقیق کردند.
 
تماس و پیشنهاد به علی سامره

علی زینلی، مدیرعامل مس رفسنجان هم مدعی شد که با علی سامره مذاکره کرده‌اند و به او گفته‌اند، فصل آینده می‌توانی در تیم شهرداری یاسوج بازی کنی! اما خواسته همه مسئولان باشگاه‌های لیگ دسته اول این است اگر فردی تخلف کرده و تخلفش محرز شده با او برخورد شود.

برخی با سوءاستفاده از وجهه خود و با تشکیل مؤسسه فرهنگی و ورزشی ـ که هیچ گونه نظارتی از سوی سازمان بر کار‌هایشان نیست ـ شروع به ترکتازی می‌کنند و چقدر راحت و بدون دردسر، دسترنج خیلی‌ها و حتی یک روستازاده را ـ ‌که شب و روز برای آن پول زحمت کشیده ـ به بهانه فوتبالیست شدن از چنگش به تاراج می‌برند!
 
به هر حال، مبارزه با مافیای فوتبال عزمی راسخ و دسته جمعی را می‌طلبد، در ایتالیا تیم یوونتوس با آن همه افتخارات به ‌پایین‌تر فرستاده شد تا دست‌های آلوده دست از سر فوتبال این کشور بر‌دارد؛ پس ما هم می‌توانیم، اگر...

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۱۰
مطلب عالی رک و باشجاعت ...
آقا چرا..میزنید اینو نمیگید که تحمل دیدن سه تیم....ی براشون سخته چرا چون بجای اینکه 1000 میلیارد بخورند 700 خواهند خورد و 300 تاش میاد به منطقه ..
3 تیم از یک استان به غیر از تهران برای اولین بار است
و این خاری در چشم دشمنان است.
همان طور که حق فولاد گستر و 3 سال پیش خوردندو خیلی موارد دیگر...
یاشاسین آذربایجان
پنالتی داماش و سپاهان چه ربطی به این بحث داره؟
همون اول مطلب دو تا ناسزا به قلعه نویی بگو تا سبک شی و نخوای صغراکبرا بچینی
ديشب يه نفر بهم زنگ زد گفت ....
انشالله همه تهمت زنندگان به شهرداری سزای کارشون رو ببینند.... واقعا کور شود آنکه نتواند ببیند ما سه تا نماینده تو لیگ داریم و اونا یه دونه ندارن و دارند میسوزند...
وقتی ملاکهای انسانی رنگ می بازه بایدمنتظر وقایع ناگوار وتلخ تری هم باشیم
این فوتبال ناب ایرانی که همیشه همیشه ادعای پاک بودن آن می شد چرا باید به یکباره این چنین مسائلی در آن رخ دهد واز همه عجیب تر اینکه این اتهاماتی که به یکی از تیمهای صعود کرده به لیگ برتر نسبت داده می شود اگر این مسائل صورت واقیعت داشت پس چرا باید تاپایان لیگ یک سکوت شود و این مسائل بسیار مهم اینقدر دیر افشا شود که رسیدگی بموقع آن حتی می توانست در نتایج سایر تیمها تاثیر گذار باشد
دقیقا حاج صفی هم همون حرکت علی علیزاده در بازی استقلال پرسپولیس رو تکرار کرد.که مانع شکست پرسپولیس شد.
آخه عزيز من، موش چيه كه كله پاچش چي باشه،اون كسترش فولادتون كه بي برنامه بازي ميكرد و فقط با گلزنيهاي خطيبي اومد بالا، اينهم از تيم فراز كمالوند.......... ، به چيتون مينازيد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار