بازدید 17583
۵
هفته پنجم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا

استقلال با اقتدار صعود کرد، سپاهان حذف شد

استقلال با برتری سه بر صفر برابر الریان با توجه به برد الهلال مقابل العین، راهیابی‌اش به مرحلهٔ بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد. فرهاد مجیدی در دقیقه ۴۵ با یک ضربه سر و هاشم بیگ‌زاده در دقیقه ۷۳ با یک ضربه فنی و آرش برهانی در دقیقه ۹۰+۱ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند؛ افزون بر این که دیدار النصر و سپاهان با برتری دو بر یک نماینده ایران به پایان رسید، ولی این برد سودی برای زردپوشان نداشت تا وداع زود هنگامی با آسیا داشته باشند.
کد خبر: ۳۱۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۱ 24 April 2013
تیم فوتبال استقلال ایران از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از ۲۵ هزار بیننده به مصاف تیم الریان قطر رفت که بازی با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

به گزارش «تابناک»، فرهاد مجیدی در دقیقه ۴۵ با یک ضربه سر و هاشم بیگ‌زاده در دقیقه ۷۳ با یک ضربه فنی و آرش برهانی در دقیقه ۹۰+۱ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.
آندره حداد داور لبنانی به تاباتا و موسی هارون از الریان و مهدی رحمتی از استقلال کارت زرد نشان داد. الانزی بازیکن تیم الریان قطر در دقیقه ۷۴ کارت قرمز گرفت و از میدان بیرون شد.

بنا بر این گزارش، استقلال با این برد ده امتیازی شد و صدرنشین گروه D باقی ماند. الریان قطر هم با چهار امتیاز آخرین تیم جدول است و حذفش از رقابت‌ها قطعی شد.

استقلال یک قدم تا صعود به مرحله بعدی فاصله دارد و اگر دیدار دو تیم الهلال عربستان و العین امارات که ‌آغاز شده، مساوی تمام نشود، راهیابی استقلال به مرحله بعدی قطعی است. در غیر این صورت، هر سه تیم استقلال، الهلال و العین شانس صعود دارند و به نتایج روز آخر کشیده می‌شود. آخرین بازی استقلال در امارات مقابل العین است. الهلال تا دقیقه سی‌ام با نتیجه دو بر صفر از العین امارات پیش است.

*ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، علی حمودی، ساموئل، حنیف عمران‌زاده، جواد نکونام، مجتبی جباری، هاشم بیک‌زاده، پژمان منتظری، ایمان موسوی (از دقیقه ۶۴ فرزاد حاتمی) و فرهاد مجیدی (از دقیقه۸۰ آرش برهانی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

الهلال، استقلال را به یک هشتم رساند!
 
الهلال با برتری برابر العین جواز راهیابی به مرحله بعد را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال صادر کرد.

از همین گروه، ‌ دو تیم الهلال و العین در عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه تیم عربستانی موفق به شکست دو بر صفر العین امارات شد.

برای الهلال، الدوساری در دقیقه چهار و وسلی لوپز در دقیقه ۲۴ موفق به گلزنی شدند.
با پیروزی الهلال برابر العین، صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد. در این گروه استقلال ده امتیازی، الهلال ۹ امتیازی، العین شش امتیازی و الریان چهار امتیازی هستند.

سپاهان برد ولی حذف شد

دیدار النصر و سپاهان با برتری دو بر یک نماینده ایران به پایان رسید.
سپاهان در دیدار پنجم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:‌۳۰ در امارات به مصاف النصر امارات رفت.

سپاهان با توجه به قبول سه شکست در سه مسابقه قبلی خود شانسش برای صعود به مرحله بعد بسیار کم شده است. سپاهان تنها پیروزی خود در مسابقات امسال را در دیدار دور رفت مقابل النصر به دست آورده بود که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود زردپوشان اصفهانی به پایان رسید.

سپاهان در این دیدار، کارکرد خوبی از خود ارائه کرد. این مسابقه در ‌‌نهایت با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

جالویچ ۲۹ و محمد غلامی ۷۹ برای سپاهان گلزنی کردند. حسن محمد ۷۱ تک گل النصر امارات را به ثمر رساند.

برای سپاهان در این مسابقه محمد باقر صادقی، سوشاک، فرشید طالبی، امید ابراهیمی، محسن ایرانژاد، علی احمدی، جالویچ، امین جهان عالیان (۷۳ محمد غلامی)، ابولحسن جعفری، جواهیر سوکای و محمدرضا خلعتبری (۹۰ احسان حاج صفی) به میدان رفتند.

احسان حاج صفی در این دیدار نیمکت نشین بود و تنها در دقایق اضافی به میدان رفت.
در دیگر دیدار این گروه الغرافه و الاهلی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در ‌‌نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید. با این نتیجه تکلیف دو تیم صعود کننده این گروه مشخص شد و سپاهان دیگر شانسی برای اول یا دوم شدن در این گروه ندارد.

در گروه C الاهلی با سیزده ‌امتیاز در صدر و الغرافه با کسب ده امتیاز در رده دوم قرار دارد. سپاهان با شش امتیاز در رده سوم و النصر بدون کسب امتیاز قعرنشین گروه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹۹
انتشار یافته: ۵
استقلال که صعود کرد. در لیگ هم که داره قهرمان میشه. سپاهانم که حذف شد. تراختور هم که قبلا ناک اوت شده بود. یه تیمی هم به اسم پرسپولیس داشتیم نمیدونم چی شد؟!! فکر کنم برای بقا میجنگه!!
پاسخ ها
فاضل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
پشت مرده حرف نزن سامان جان
شیره استقلال خوب داره آبروداری میکنه تو آسیا.........
ولی با این کیفیت بازی در مراحل بعدی کاری از پیش نمیبرند.البته ما براشون آرزوی موفقیت میکنیم.
برای پرسپولیسی ها هم دعا کنید اونام جونن آرزو دارن بابا !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها