بازدید 3967

صفارهرندي: فتنه 88 تکرار نمی شود

کد خبر: ۳۱۵۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶ 22 April 2013
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به اشرافیت اطلاعاتی بسیار بالای نیروهای وزارت اطلاعات امکان تکرار حرکات فتنه 88 بعید به نظر می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار مهر از نیشابور، محمد حسين صفارهرندي صبح دوشنبه در همایش نهضت روشنگری و انتخابات 92 برگزار شده توسط بسیج نیشابور در فرهنگ‌سرای سیمرغ این شهر، اظهار كرد: چنانچه در این انتخابات حضور مردم کمرنگ شود دخالت مزدوران آمریکایی به‌عنوان ناجی مردم ناراضی از مملکت بعید نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تعدد نامزدهای اصولگرایان در انتخابات آتی، افزود: سنت الهی بر این است که تفرقه و جدایی سبب شکست می‌شود.

صفارهرندي گفت: بسیج همانند گذشته پیشتاز ایجاد بستر مناسب حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات باشد.

وی با یادآوری تفکیک جریان اصلاحات در سال 81، افزود: تعدد احزاب در جریان اصلاح‌طلب سبب حضور کمرنگ آنان در عرصه سیاسی شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بيان كرد: اصولگرایان باید از این تجربه اصلاح‌طلبان استفاده کنند و به اتحاد برسند.

صفارهرندی مسئله حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و یوم‌الله‌ها را در طول عمر با عزت انقلاب عامل ضرب شست به دشمنان بیان کرد.

وی بيان کرد: اگر کسی در کارهای بزرگ بدون برنامه‌ریزی وارد شود باید منتظر حوادث گوناگون باشد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با طرح سئوالی مبنی بر اینکه آیا انتخابات پیش رو با آشوب‌های خیابانی همراه می‌شود، گفت: منشا این فکر محصول خیانت عده‌ای در انتخابات گذشته است.

وي اظهار کرد: از دو منظر می‌شود به این سئوال پاسخ داد نخستين اینکه دشمن نسبت به چهار سال گذشته سرخورده‌تر و شکست‌هایی چون جنگ هشت روزه حزب‌الله با صهیونیست‌ها با پشتیبانی ایران به پیروزی رسید، سبب افزایش کینه او شده است.

صفارهرندي با اشاره به کارهایی که در روزهای آخر از سوی برخی از اطرافیان رئیس جمهور انجام شد، بيان کرد: کارهایی که در دولت‌های قبلی به‌صورت عادی انجام می‌شد امروز از سوی برخی اطرافیان ریاست جمهوری انجام می‌شود که این سبب دلخوری و دغدغه نیروهای حزب‌اللهی شده است که چرا این کارها از این دولت سر می‌زند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل