بازدید 63618

متوقف كردن هواپيماي مسافربري توسط يك نماينده + توضيحات وي و گفت‌وگوي «تابناك» با سالك

اين نماينده مجلس كه به دليل دير رسيدن با بسته شدن درهاي هواپيما روبه‌رو مي‌شود، خود را به جلوي هواپيماي آماده حركت رسانده و مي‌گويد، تا درهاي هواپيما براي سوار شدنش باز نشود، اجازه پرواز به اين هواپيما را نمي‌دهد.نماينده نائين: متأسفانه همه سوءمديريت و ضعف‌هاي خود را به پاي دير آمدن! يك نماينده مجلس گذاشتند؟ ضمنا در پروازهاي تأخيري عرف و معمول اين بوده كه حتي براي مسافران عادي منتظر مي‌ماندند.سالك:ايشان (نماينده مجلس) از ساعت 7 در پاويون حضور داشتند، ولي موقع سوار شدن ... ايشان حاضر نبوده‌اند.
کد خبر: ۳۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۴ 03 January 2009
دسته گل يك نماينده مجلس در پرواز امروز اصفهان ـ تهران، موجب اخلال در پرواز و اعتراض گسترده مسافران شد.

به گزارش خبرنگار «تابناك»، پرواز ساعت 8 صبح امروز اصفهان ـ تهران كه با ديركرد حدود دو ساعته اوليه همراه شده و در شرف برخاستن از باند فرودگاه بود، با سر رسيدن يكي از نمايندگان مجلس ـ كه با VIP خود را به نزديك هواپيما رسانده بود ـ بحران بدي را در فرودگاه اصفهان پديد آورد.

اين نماينده مجلس (دكتر حسني، نماينده نايين) كه به دليل دير رسيدن، با بسته شدن درهاي هواپيما روبه‌رو مي‌شود، خود را به جلوي هواپيماي آماده حركت رسانده و مي‌گويد، تا درهاي هواپيما براي سوار شدنش باز نشود، او اجازه پرواز به اين هواپيما را نمي‌دهد و با اين كار، خود را مانع حركت و پرواز هواپيما مي‌كند.

اين در حالي است كه در اين پرواز، شماري از مسافران خارجي و يك بيمار قلبي حضور داشتند كه با اين كار به دور از شأن آقاي نماينده، اعتراض و گلايه دسته جمعي مسافران به هوا برخاسته است؛ جداي از اين كه مسافران خارجي نيز از چنين كاري، آن هم از سوي يك مدير در جمهوري اسلامي، اظهار شگفتي و تأسف مي‌كردند!

از سوي ديگر، به رغم مخالفت خلبان با سوار شدن نماينده تهديد كننده، سرانجام با دخالت حراست فرودگاه و نيز مديران فرودگاه اصفهان، درهاي هواپيما به روي اين نماينده باز مي‌شود، اما به خاطر اعتراض شديد خلبان و مسافران به اين حركت خارج از عرف آقاي نماينده كه در حكم تهديد سفر هوايي به شمار مي‌رود، اين پرواز همچنان موفق به برخاستن از زمين نمي‌شود.

گفتني است، برخي از مديران و شخصيت‌هاي سياسي، از جمله حجت‌الاسلام و المسلمين سالك در اين پرواز حضور داشته‌اند كه در اعتراض به اين رفتار ناشايست نماينده نايين، از هواپيما پياده شده و گفته‌اند با چنين اقدام زشتي پرواز نخواهند كرد.
بنا بر اطلاعات رسيده، اين عضو جامعه روحانيت مبارز با شماري از همراهان، از پرواز با اين هواپيما انصراف داده و در اصفهان ماندند.

بنا بر اطلاعات رسيده به خبرنگار «تابناك»، سرانجام پس از سوار شدن اين نماينده مجلس به هواپيما كه حوالي ساعت 30و10 و با اعتراض و هياهوي مسافران همراه بود، اين هواپيما به سوي تهران پرواز كرد.
 
توضيح نماينده نايين
مديريت محترم سايت «تابناك»
سلام عليكم
احتراما درخصوص كد خبر خلاف واقع 31455 مورخه 14/10/87 با عنوان «دسته گل ...» به استحضار مي‌رسانم در مورد پرواز شماره 236 هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران هما در مورخ شنبه 14/10/87 اينجانب با هماهنگي‌هاي قبلي از روز جمعه 13/10/87 با پاويون فرودگاه، صبح شنبه ساعت 7:20 ـ 7 در فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان در محل پاويون حضور پيدا كردم و كارت پرواز گرفتم. «شماره كارت 95» ساعت 8 صبح اطلاع دادند كه پرواز هنوز از تهران بلند نشده و ميزان تأخير مشخص نيست. ساعت 9:15 يا 9 پرواز از تهران در فرودگاه شهيد بهشتي اصفهان فرود آمده و از صبح گروه پروازي، هماهنگ‌كننده‌هاي پرواز، حراست، حفاظت و ... مي‌دانستند كه يك مسافر از پاويون براي تهران دارند.
 
ما با ميني‌بوس پاويون به محض اطلاع پاي پرواز رفتيم كه در كمال ناباوري، درب هواپيما در حال بسته شدن بود كه با اعتراض اينجانب، دوستان حراست و فرودگاه حاضر شدند و هيچ توجيهي براي جا ماندن اينجانب از اين پرواز نداشتند. چون پرواز 236 با يك ساعت و نيم تأخير قرار بود پرواز كند كه آقايان به جاي عذرخواهي از مسافران عزيز هواپيما براي تأخير يك ساعت و نيمه اين پرواز، توسط يكي از اعضاي گروه پروازي به مسافران اطلاع داده مي‌شود كه يك نماينده مجلس به پرواز دير رسيده و مانع پرواز هواپيما شده است! درب هواپيما با دستور خلبان باز شد، حراست هما به اينجانب گفتند، خلبان گفته اعصاب من به هم ريخته پرواز نمي‌كنم! و همينطور گفتند از قول خلبان كه من مردم و مسافران را مي‌برم، ولي اين نماينده را نمي‌برم كه اينجانب داخل هواپيما رفتم و با خلبان موضوع را در ميان گذاشتم و خلبان پرواز هر دو موضوع را تكذيب كردند و فرمودند كه براي انجام اين پرواز مشكلي ندارند.
 
حال چرا دوستان فرودگاه اصفهان ـ ‌حراست هما و ... چنين سناريويي را طرح كردند و حتي كمترين عذرخواهي از مردم به خاطر تأخير اوليه پرواز 236 از مردم نكردند، خدا مي‌داند و متأسفانه همه سوءمديريت و ضعف‌هاي خود را به پاي دير آمدن! يك نماينده مجلس گذاشتند؟ ضمنا در پروازهاي تأخيري عرف و معمول اين بوده كه حتي براي مسافران عادي منتظر مي‌ماندند.
 
اينجانب حتي موضوع را به معاونت پارلماني وزارت راه هم منعكس كردم و نهايتا با درايت معاون عمليات پرواز هما مشكل مرتفع شد و پرواز ساعت 11:30 به تهران رسيد. اينجانب از طريق ميكروفون داخل هواپيما ضمن اظهار تأسف از مشكل به وجود آمده با مردم صحبت كردم و قول پيگيري موضوع و علت اين اتفاق تأسفب ار را به آنها دادم. بسياري از مسافران كه اينجانب را مي‌شناختند، از جمله دكتر رياضيات، دكتر خيام نكويي و هم‌استاني‌هاي عزيز اصفهاني به خاطر اطلاع‌رساني غلط كادر پروازي و انداختن همه تقصيرها به گردن نماينده مجلس ناراحت بودند و تعدادي از آنها در طول پرواز و بعد از پرواز به خاطر مقصر دانستن نماينده مجلس از اينجانب حلاليت طلبيدند.
 
انتظار دارم، وزير محترم راه و ترابري و مديرعامل هواپيماي كشوري به مشكلات مديريتي هما و فرودگاه اصفهان بپردازند و اينجانب هم با حساسيت تمام، اين اتفاق تلخ را ريشه‌يابي و از تمام اهرم‌هاي قانوني براي دفاع از حقوق مردم استفاده خواهم كرد تا بعد از اين با مردم و نمايندگان مردم چنين برخوردي صورت نگيرد.
بر خود لازم مي‌دانم از حراست فرودگاه اصفهان و معاونت شركت هما كه با تدبير خود اين مشكل را مرتفع كردند، تشكر مي‌كنم و اميدوارم با پيگيري‌هاي دقيق اين اتفاق تلخ، شاهد تكرار اين وقايع نباشيم و به متوليان سايت «تابناك» برادرانه متذكر مي‌شوم براي آب و تاب خبرهاي سايت خود با عجله و به استناد به صحبت‌هاي يك مسافر خبر تهيه نكنند و جوانب اخلاقي را بيشتر از اينها رعايت كرده و دسته گل خبري به آب ندهند.
 
دكتر حسين حسني
نماينده مردم شريف شهرستان نائين در مجلس شوراي اسلامي
 
گفت‌وگوي «تابناك» با سالك 
حجت‌الاسلام والمسلمين احمد سالك، سخنگوي سابق جامعه روحانيت مبارز كه در اين پرواز حضور داشته و به نشانه اعتراض، هواپيما را ترك كرده، در گفت‌وگوي تلفي با «تابناك» اظهار داشته است: من براي دفاع از مردم و عمر و وقت آنها و نيز دفاع از نظام از هواپيما خارج شدم.
وي افزود: برخي‌ها مي‌خواستند اين رفتار را به پاي كل نظام بگذارند.
 
سالك تصريح كرد: همچنين اعتراض داشتم به عملكرد يك نماينده و نيز مديراني كه بايد در اين شرايط تصميم بگيرند.
نماينده اسبق ولي فقيه در نيروي قدس سپاه در اين باره كه گفته مي‌شود، اين نماينده در پاويون حضور داشته است، درباره علت دير رسيدن اين نماينده، گفت: مي‌توانيد از مسئول پاويون فرودگاه اصفهان بپرسيد. ايشان (نماينده مجلس) از ساعت 7 در پاويون حضور داشتند، ولي موقع سوار شدن، تشريف برده‌اند براي رفع قضاي حاجت و هر چه هم رفتند در زده‌‌اند، ايشان حاضر نبوده‌اند.
 
وي اظهار داشت: اين تأخير شخصي ايشان، بزرگترين خسارت را زده است، در حالي كه اگر بموقع آمده بودند، كارهايشان هم انجام مي‌شد و وي نيز سوار مي‌شدند.
سالك توضيح داد: واقعا اين كه رفتند جلوي هواپيما ايستادند، كار زشتي بود.

وي در اين باره كه گفته شده درهاي هواپيما بسته نشده بود، ‌گفت: درهاي هواپيما بسته شده بود و حتي هواپيما از خط زرد هم گذشته بود. هواپيما ده قدم نرفته بود كه ايشان هواپيما را متوقف كردند.
 
وي تأكيد كرد: ا‌عتراض من به نماينده و مديران امنيتي و مديريت خود فرودگاه بود و بعد دفاع از حقوق مردم و دفاع از نظام كه كسي به نظام بدبين نشود، براي همين بنده، نه مشكل شخصي با كسي داشتم و نه ناراحتي قلبي.
 سالك گفت: بنده اول بلند شدم براي حل مسأله و بعد ايشان را كه در راه‌پله هواپيما ايستاده بودند، ديدم،‌ به ايشان گفتم با ماشين برويد. مردم را براي چي معطل كرده‌ايد؟
 
وي تصريح كرد: خلبان هم ايستاد و گفت كه به هيچ وجه ايشان را سوار نمي‌‌كنم. ايستادگي خلبان قابل تقدير است، چرا كه مي‌خواست قانوني عمل كند، اما آقاي نماينده، خودش كه قانونگذار است، داشت قانون‌شكني مي‌كرد، دير آمدنش هم تقصير خودش است. مي‌توانيد از بچه‌هاي سپاه فرودگاه بپرسيد.
 
تابناك از توضيح بيشتر درباه اين خبر خودداري مي‌كند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۰
با سلام
چند سال پيش در ژاپن اقدام مشابهي صورت گرفت كه در نتيجه آن قطار اعزامي چند دقيقه ديرتر به مقصد رسيد. با اعلام اسم فرد خاطي كه مسووليتي هم داشت حزب سياسي آنها در انتخابات بعدي راي نياوردند.
والا آدم نظری نده خیلی بهتره!!!!
اگر مملت واقعأ قانون دارد بايستي برخورد شود
شاید این نماینده عجله داشته که زودتر به تهران برسد !
نباید قضاوت عجولانه کرد باید بررسی شود علت تاخیرش چه بوده ؟ آخه گناه دارد آدمی از vip ( وری ایمپورتنت پرسنل) باشد ( آدمهای خیلی مهم ) و تحویلش نگیرند !
غیر از تاسف چه میتوان گفت اینها نماینده هستند و الگوی مردم!
اگر جاي مسئول حراست فرودگاه بودم به جاي وساطت براي سوار شدن، به اتهام اخلال در پرواز دستگيرش ميكردم.
تعجيل درخدمت به مردم اجر دنياوآخرت دارد !!!!
مطمن باشيد اين خبر به شكلي كه مطرح شده نيست خيلي سريع قضاوت نكنيد ازنماينده محترم و قانون مدار مي خواهم كه توضيحات لازم رابدهند
شايد درقوانيني كه اين نماينده وضع كرده تبصره وماده اي براي اين كارگذاشته است چراكه ازاين قبيل تبصره وماده ها زياد است .
آقاي لاريجاني حتما بايستي يك دوره فشرده اخلاق اجتماعي براي بعضي از نمايندگان بگذارد.
مگه تهرون چی داره که این همه عجله می کنن خب با پرواز بعدی میرفت.
نمی دانم ایشان مربوط به کدام حزب و دسته سیاسی است اما اگر جای خلبان بودم هیچوقت پرواز نمی کردم و اگر جای مسافران بودم قطعا شکایت می کردم چون سرم برای اینجور موارد خیلی درد می کنه. در یک روایت درباره حضرت موسی خوانده بودم که یک بنده ای از بندگان گنه کار که مسخ شده بود برای توبه نزد ایشان آمده بود و ... خلاصه موسی نبی که کلیم الله بود از باریتعالی شنید که همه گناهان او را بخشیدم ولی آن وقتهایی که از بندگان من گرفته ـ یا تلف کرده ـ نمی بخشم.
واقعا کمی فکر کنیم . وقت انسانهای دیگر را به هیچ عنوان نمی توان جبران کرد.
از سایت شما می خواهم این نکته مهم اخلاقی که متاسفانه امروزه مورد بی لطفی تمام قرار می گیرد درج کنید. با تشکر فراوان
باید دید قانون با این آقای نماینده قانون چطور برخورد میکند؟
اگر یک شهروند عادی چنین رفتاری میکرد، الان در چه وضعیتی بود!!!
نتیجه برام خیلی جالبه
حالا هي بگين هواپيماي شخصي بده!!!
به درد اينجور آدما خيلي ميخوره!!!
پس حراست فرودگاه چكار مي كرده؟!
با سلام
هرچند می دونم این نظر را انتشار نمی دهید ولی باز مطرح می کنم
باتوجه به اتفاقاتی که برای آقای کردان افتاد و بی تفاوتی که از سوی سیستم های نظارتی برای تنبیه فرد متقلب صورت گرفته، آقای حسنی که نماینده هستند و خود را محق می دانند، حتی اگر از سوی دیگران این نوع رفتار سر بزند اصلا نبایستی تعجب کرد.
چطور شیث رضایی به خاطر یه شوخی این همه بی آبرو شد ولی این نماینده معلوم نيست با چه برخوردي مواجه ميشود؟
اولا" به اين آقا كارت پرواز داده اند يا خير؟
ثانيا" حراست فرودگاه چرا و چگونه اجازه حضور ايشان در جلوي هواپيما را داده اند؟
ثالثا" خوب زورش رسيده و كرده؟ ناراضي هستيد برويد به اصل نود شكايت كنيد؟ حتما "‌جبران خسارت مي شود؟
رابعا" اين گونه تاخيرات كه در هواپيمايي كشور و پرواز نكردن بموقع غير عادي نيست؟
خامسا"‌تازه اين يكي از دسته گلهاست كه ديده شده چه تضميني است كه در ساير موارد هم چنين نباشد؟
هيچي نگم بهتره!!!
دست به دلم بزني خونه!!!
واقعا ناراحت كننده است ؟ لازم است مرجعي مسول تهيه سوابق افراد باشد تا مردم با شناخت كافي راي بدهند؟
بایستی از نماینده محترم معذرت خواهی شده و به ایشان اعلام شود از این اشتباهات و بی احترامی دیگر تکرار نخواهد شد. و پرواز در زمان مقرر صورت نخواهد گرفت.
ایشان قرار است ناظر به اجرای قوانین باشند؟
این نمونه بارز اخلال در نظم عمومی است مدعی العموم بسم الله.
قانون گذاری که خود قانون گریز است!
وایسا .. وایسا منم بیام . بگید 10-12 دقیقه دیگه میرسم
منتظرم ببینم دیگر "مسئولین" عدالت را چگونه اجرا خواهند کرد!!! فهمیدیم که پذیرش مسئولیت عشق به خدمت است یا تشنگی برای قدرت!!!
آدرس تماس اصل 90 را هم می گذاشتید!
اگراین خبرصحت داشته ونماینده محترم بدلیل عدم وقت شناسی موجب ناراحتی وتضییع حقوق دیگران شده اندباید به شدت با او برخورد شده و نشان دهيم كه همه در برابر قانون يكسانند.
یک روز یک فوتبالیست با شوخی با روان مسافران بازی مي کند امروز هم نماینده مردم حیثیت و حقوق همان مردم را در خطر قرار مي دهد.
به نظر شما این ضعف قانون و عدم قدرت مجری قانون نمی باشد. این چنین حرکت ها می تواند الگوی غلطی برای دیگران باشد که شاید برای کارشان توجیه خیلی قوی تر از این جناب دکتر نماینده عالیقدر و فهیم مجلس باشد.
هردم از اين باغ بري مي رسد
نغزتر از نغزتري مي رسد!!!
چرا برای نمایندگانی از این قبیل هواپیمای اختصاصی نمیگذارند؟
منم فکر میکنم ایشون عجله داشته !!!!!
بهترین اقدام برخورد قانونی با وی همانند دیگر افراد عادی جامعه و جریمه وی به پرداخت هزینه تاخیر هر یک از مسافرین هواپیمای مزیور و تیتر کردن خبر این اقدام زشت در رسانه ها همراه عکس وی و همچنین توبیخ وی توسط رئیس مجلس می باشد
با سلام.
نمی دونم چرا بعضی فکر می کنن که بجای خدمتگزاری به مردم باید آقایی کنن و در این راه نعوذ باالله خدا را هم بنده نباشن. این چنین اقداماتی باعث میشه که مردم از چنین
مجلسی مایوس بشن.
اگر من اين كار مي كردم چه برخوردي مي شد(يك شهروند)
خوب از دید این آقا نماینده مردم بودن یعنی این دیگه!!
آقای نماینده: بهتر نبود به جای پایمال کردن حقوق مردم برای یکبار هم شده به روش قبل از نماینده شدنتان مسافرت میکردید؟
خواهشمند است دسته گل نماینده نائین را برای شورای نگهبان بفرستید.
نميدانم چه كسي مسول رسيدگي است ونمي دانم اگريك فردعادي چنين عملي رامرتكب مي شد چه اتفاقي مي افتاد؟
من هم بهتره که چیزی نگم !
در هر جای دنیا چنین رفتاری صورت پذیرد فوری حکم مدیر فرودگاه لغو می گردد و سپس با برخورد مجلس از نماینده مربوطه با چنین افرادی برخورد حاد می گردد چون تصویب کننده قوانین نمی توانند نقض کننده آن باشند.
من بارها در پروازهای مختلف شاهد بودم که معاونان و مشاوران و حتی وزرای دولت نهم عین مردم عادی سفر می کنن اما برخی.... رو با پژو تا در هواپیما میارن .. جالبه که در سفری با یکی از مشاوران ارشد رئیس جمهور با اتوبوس به درب هواپیما رفتیم و پس از مدتی دیدیم که خانم ...... با تاخیر و با پژوی VIP جلوی هواپیما اومدن و اجازه پرواز صادر شد .به نظرم اگر حال که این دولت سرکار است بساط VIP را جز برای شخصيت ها جمع کنند مشکل برای همیشه حل می شود
دوستان حالا فهمیدید که چقدر نمایندگان به داشتن هواپیمای اختصاصی نیاز دارند/ اگر نمایندگان هواپیمای اختصاصی داشتند این اتفاق ها پیش نمی آمد ، نه؟
تابناک بهتر است که در باره سرویس دهی پاویون در کشورهای مطرح جهان بررسی کند
فرهنگ رانندگی وحشتناک داشتیم، افتادن در برابر اتومبیل شخصیت ها بر ای ارائه نامه و گرفتن کمک داشتیم، رانت خواری انواع و اقسامش را داشتیم، ولی ایستادن در برابر هواپیما که خلبان آن با ارتفاع چند متر از زمین فاصله دارد و زیر هواپیما را نمی بیند چطور این نماینده جرات کرد مانع حرکت هواپیما شود.
با شيث رضايي كه يه جوون بود و خامي كرد چه برخوردي شد؟
aslan chera baiad namaiandeie majles az VIP estefade konan maslan age mesle mardom toie saf beistand che mishavad ?
والاه ما ته ته پیازیم و ن سرش ولی نمیدونیم قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروسو ،
به هر حال یه مسئول دروغگو بدتر از همه اونایی که گفتید هست.
حالا یه اشتباهی کرده عوض عذر خواهی تو چش مردم هم فرو میره
آخرین وصیت مولای متقیان توصیه به رعایت نظم بود و آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران نیز بپسند.
اینکار یک نوع حرکت تروریستی محسوب می شود.
آیا ایشان واقعا برای قضای حاجت رفته بودند؟ یعنی هواپیما چنین امکاناتی رو نداره؟
1- اولا" ایشان باید از مجاری عمومی استفاده تا درد مردم را بهتر لمس نماید.
2- پاویون فرودگاه اصفهان کاملا مشرف به باند است و خصوصا زمانی که پرواز تاخیر داشته باشد مهمانان پاویون با کنجکاوی و بی صبری دائم محل توقف هواپیما را رصد کرده و با بی تابی دقیقه به دقیقه در جریان اوضاع قرار می گیرند.
3- اینکار نماینده مجلس محترم از آن کارهایی است که متاسفانه بعنوان یک مصداق بد از یک رفتار بد در اذهان باقی مانده و به سایر محترمین و مسئولین قانونمدارلطمه می زند
واقعا جاي تاسف داره اگه من كه دانشجو بودم اينكارو مي كردم چه بر خوردي مي شد ؟؟
ما بدبخت یک تاکسی هم نمیتونیم نگه داریم چه برسه هواپیما
نماينده اي كه از مرز قانون مي گذرد نماينده قانون گذار نيست
واقعا متاسفم
اما آقای سالک واقعا کار بجایی کرده
من شخصا ازشون ممنونم
وقتی کارت VIPبه نماینده ای داده میشود طبیعی است که مسیر ورود وی به فرودگاه میتواند راهی سوای راه سایر مسافرین باشد لذا گناهی مرتکب نشده است.ثانیاً وی کارت پرواز دریافت نموده و بایستی ازطریق اطلاعات فرودگاه برای سوار شدن به هواپیما احضار میگردیدخصوصاً که اخیراً کارت به نام مسافر صادر میشود و علت سوار نشدن ایشان برای پرواز بایستی محرز میشد ( از جهت امنیتی).ضمناً فراموش نکنیم که خطوط هوائی ما علی الاصول در بیشتر پروازها تاخیر دارند و کمتر مشاهده میشود که مسئولین از مسافرین عذر خواهی از مسافرین نمایند.این به اون در
نارضایتی هایی که از قبیل این گونه قانون شکنی ها از طرف مسوولین صورت می گیرد در تخریب باورهای مردم به دولتمردانشان بسیار زیاد است
آقای نماینده مجلس بجای معذرت خواهی طلبکار هم هستند!!!!!!
با سلام... در سفر اخیرم به کیش جهت برگشت پای پرواز رفته و منتظر شدم تا اگر بشود زودتر بیایم ، در نهایت با آخرین پرواز ساعت 22:30 برگشتم. اما موضوع مهمتر اینکه زوج جوانی که در این وا اسفای اقتصادی و اجتماعی جرات تشکیل زندگی داشته و جهت ماه عسل به کیش رفته بودند چند دقیقه ای دیر رسیدند و مسئول صدور کارت پرواز جایشان را فروخته بود ، با اینکه پرواز تاخیری نیم ساعته داشت. آن زوج شب را در فرودگاه سر کرده و صبح به سختی برگشتند...
بايد از نماينده خيلي محترم نائين معذرت خواهي بشه چون ايشان صد در صد بخاطر حل مشكلات مردم خيلي عجله داشته اند
اين كه چيزي نيست قانون براي ديگران است يا به عبارت ديگر مرگ براي همسايه مي باشد.
با عرض سلام و احترام خدمت دوستان رسانه ای و زحمتکش تابناک.
ذکر چند نکته در این مورد ضروری به نظر می رسد:
1. با توجه به شناخت کامل بنده از جناب دکتر حسنی، ایشان فردی منطقی و به دور از احساسات هستند چنانچه کارنامه ایشان در مجلس هفتم و هشتم قابل تامل است. ل
2. اینجانب به عنوان یک ایرانی اقدام دکتر حسنی (فوق تخصص قلب و عروق) را به عنوان یک تذکر نه در صحن علنی مجلس بلکه یک تذکر در صحن فرودگاه شهید بهشتی به سیاست های وزارت راه و ترابری می دانم. چرا که در این موضوع هیچ یک از رسانه ها به تأخیر خارج از حدود استاندارد هوایی اشاره نمی کنند و تنها در پی تخریب چهره یک نماینده مردمی و بسیجی هستند؟
3. جناب آقای سالک، جنابعالی با سوابق درخشان باید آرامش بیشتر مسافران را تامین کنید .
و من الله التوفیق.
حالا ایشان دولت خدمتگذار را به کم کاری و عدول از قانون متهم میکند.!
در پروازهاي تأخيري عرف و معمول اين بوده كه حتي براي "مسافران عادي" منتظر مي‌ماندند.!!!!!
البته بنده نمایندگانی رو میشناسم که برای سوار شدن به هواپیما همراه مردم عادی هستند نه از طریق پاویون.
با تشکر از مدیریت سایت تابناک.
مجدداٌ از آگاهی دادن مردم سپسس گزارم. و من الله التوفیق
به مجلس محترم پیشنهاد می کنم وام ناچیزی برای تهیه هواپیمای شخصی به نمایندگان عنایت فرماید
حالا جالب اينجاست كه من خودم وهمسرم يك بار از اصفهان ميخواستم ميخواستم به ماهشهر بيايم كه با اينكه هنوز درب هواپيما بسته نشده بود وساعت پرواز را خود فرودگاه عوض كرده بود اجازه سوار شدن به هواپيما به ما داده نشد و حتي زماني كه نزد مسئول فرودگاه رفتيم دم از قانون من درآوردي خود زدندو من بعد از 12 ساعت با پرواز آبادان آمدم ودوباره بليط تهيه كردم.و حالا اين است قانون وعدالت
آخه می دونید اگر ایشان به پرواز نمی رسید طرح ها و مسائل مملکتی که در صحن علنی مجلس معطل می ماند.
سازمان هواپيمايي كشوري يك سازمان است نه يك شركت كه مديرعامل داشته باشد
متاسفم...
ای کاش همانوطر که دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) از آقای ضرغامی خواستند، یک برنامه نود( با همان جسارت) هم در مورد سیاسی ها وجود داشت تا از این افتضاحات و خود را تافته جدا بافته دانستن کم میشد. بر فرض حتی اگر مسولان فرودگاه آن طور که این نماینده ادعا می کند اشتباه کرده باشند، اما این موضوع به هیچ وجه توجیه کننده ی عمل غیر قانونی و غیر اخلاقی ایشان نبوده و نخواهد بود. ایشان که این همه قدرت دارند که هواپیما را نگه دارند، حتما می توانستند با اتومبیل مسیر چند ساعته را به تهران بیایند و از فرد خاطی شکایت کنند و از قدرتشان برای تنبیه فرد خاطی استفاده کنند نه اینکه با قلدر بازی و پریدن جلوی هواپیما و.. وقت این همه انسان را بگیرند. واقعا کار آقای سالک هم جای تقدیر دارد( با اینکه اولین بار است اسم ایشان را می شنوم). با این کار نشان دادند که کار نسجیده عده ای معدود نباید به پای نظام گذاشته شود.
جناب آقاي حسني نايين به كار براي جوانانش احتياج داره يك فكري براي اونا بكن
اقا چرا شلوغ مي كنيد. بنده خدا نياز به قضاي حاجت داشته.
kheily jaleb bood. ... !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی