بازدید 6891
فرمانده‌سپاه:

هشدارهای رهبر انقلاب به دشمنان جدی است

کد خبر: ۳۱۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶ 17 April 2013
فرمانده کل سپاه گفت: هشدارهای بازدارنده رهبر معظم انقلاب به دشمنان، جدی و مبتنی بر ظرفیت‌‌ها و واقعیت‌های قدرت دفاعی و قاطع ایران اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور در جمع رزمندگان یگان های عملیاتی سپاه مستقر در مناطق مرزی گفت: هشدار های بازدارنده رهبر معظم انقلاب به دشمنان جدی و مبتنی بر ظرفیت ها و واقعیت های قدرت دفاعی و قاطع ایران اسلامی است.

وی گفت: تمامی سناریوها و استراتژی های دشمنان خارجی و داخلی را در منطقه شمال غرب تحت کنترل و مدیریت قرار داده ایم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به آمادگی دفاع همه جانبه سپاه در برابر همه سناریوهای تهدید، گفت: ما بر روند تحولات منطقه مشرف و مسلط هستیم و برای دفاع از دستاوردهای انقلاب، آرمانهای نظام و امنیت ملی، ظرفیت های لازم را ایجاد کرده ایم.

وی با بیان این که مسیر توسعه قدرت دفاعی و بازدارندگی ما توقف ناپذیر است، اظهار داشت: امنیت ذخائر استراتژیک انرژی جهان در دستان سپاه است و دشمنان انقلاب اسلامی علی رغم رزمایش‌های منفعلانه و بی ثمر و تحمیل هزینه های سرسام آور به ملت های خود، قادر به تامین امنیت انتقال انرژی از خلیج فارس نخواهند بود.

سردار جعفری گفت: دشمنان به هم پیوسته که در چار چوب یک سناریوی خطرناک امنیتی، امنیت منطقه غرب آسیا و شرق مدیترانه هدف گیری کرده اند، باید متوجه باشند که در مسیر یک جنگ پر هزینه و تمام ناشدنی قرار گرفته اند که اگر به سرعت از این وضعیت خارج نشوند، مطمئنا در اثر این نبرد فرسایشی، متحمل هزینه های سنگین اقتصادی و سیاسی خواهند شد که وضعیت امروز آمریکا در افغانستان، عراق و سوریه شاهدی بر این واقعیت است.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: در کنار بومی ساختن امنیت، تقویت ارزش‌ها و آرمان‌های مشترک اسلامی و ملی برای بار آوردن سطح همگرایی در میان مردم منطقه از اولیت های سپاه محسوب می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر