بازدید 5464

پاسخ استقلال به درخواست الریان قطر

کد خبر: ۳۱۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷ 17 April 2013
قائم مقام باشگاه استقلال معتقد است درخواست باشگاه الریان برای تعویق بازی شیطنتی بیش نیست.

ایسنا : علی نظری جویباری درباره درخواست باشگاه الریان قطر برای عقب افتادن بازی این تیم با استقلال به دلیل زلزله‌های اخیر در ایران ، مطرح کرد: مگر قطری‌ها می دانند که اگر بازی عقب بیافتد زلزله‌ای رخ نخواهد داد؟ در کشورهای قطر و امارات هم زلزله آمده و به اعتقاد من قطری‌ها به دنبال جوسازی هستند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید هیچ اتفاق خاصی نخواهد افتاد و بازی در موقع مقرر برگزار می‌شود. AFC هیچ گاه تحت تاثیر چنین درخواست‌های نامعقولی قرار نخواهد گرفت. ممکن است در هر جای دنیا زلزله بیاید و بلایای طبیعی دست انسان نیست.

قائم مقام باشگاه استقلال همچنین با بیان این که غیر ممکن است با درخواست باشگاه الریان موافقت شود، به ایسنا گفت: چنانچه این درخواست مورد موافقت قرار گرفت، ما نیز عکس العمل نشان خواهیم داد، اما فعلا نمی‌خواهیم تنور آنها را داغ کنیم، چون قطری‌ها به دنبال جوسازی هستند تا بیایند در ایران امتیاز بگیرند. موضع ما هم در قبال چنین اتفاقاتی مشخص است. همه دیدند الهلالی‌ها چه جوسازی بعد از بازی با ما داشتند. تا زمانی که در ایران بودند همه چیز خوب بود،‌ اما زمانی که بازی به اتمام رسید و از ایران رفتند، گفتند غذای ایرانی‌ها مسموم کننده بود!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان