بازدید 5710

سعدی افشار از بیمارستان مرخص شد

کد خبر: ۳۱۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰ 15 April 2013
سعدی افشار، هنرمند پیشکسوت سیاه باز تئاتر ایران امروز از بیمارستان سینا مرخص شد.

ˈسعدی افشارˈ با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت:الحمدالله بهترم و ناراحتی و مشکلات ریه من برطرف شده است و امروز از بیمارستان مرخص شدم.

ˈرضا رضامندیˈ دوست، همراه و یکی از هنرمندان پیشکسوت سیاه باز ایران نیز به خبرنگار ایرنا گفت:از ابتدای سال جدید ریه سعدی افشار دچار عفونت شد و ایشان تشنج کردند که به آی سو یو بیمارستان منتقل شد، سپس عفونت تعدیل شده، مجددا پنج، 6 روز گذشته این عفونت باعث تنگی نفس سعدی افشار شد.

وی افزود: بر همین اساس سعدی افشار 5، 6 روز در بیمارستان سینا بستری است،که امروز بر اساس نظر پزشک مربوط از بیمارستان مرخص شدند.

رضامندی ادامه داد:یکسری از آزمایشات باید انجام بگیرد که این آزمایشات نیز می تواند در منزل هم انجام گیرد،بیمارستان سخت به سعدی افشار می گذرد و ایشان را امروز به منزل منتقل می کنیم.

رضامندی بیان کرد:سعدی افشار علاوه بر بیماری عفونت ریه،مبتلا به پوکی استخوان و شکستگی در اندام های مختلف بدن است و بهبودی و شفای آقای افشار مستلزم دعای مردم است.

19 اسفند ماه سال گذشته،مراسم بزرگداشت سعدی افشار، هنرمند پیشکسوت سیاه باز تئاتر ایران با حضور هنرمندان و بازیگران سینما، تئاتر و تلویزیون در باغ موزه قصر برگزار شد.

همچنین 27 اسفند ماه سال گذشته در جشنواره نوروزی برج میلاد غرفه همدلی با تنها بازمانده سیاه بازی ایران برای معرفی و کمک و یاری رسانی به این هنرمند برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس