بازدید 26693

انتقاد فیروز آبادی از اقدام احمدی‌نژاد و مشایی

کد خبر: ۳۱۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹ 13 April 2013
رئیس ستاد کل نیروهای اقدام تحویل پرچم و نماد ملی کشور از سوی احمدی‌نژاد به مشایی در سمنان را طبعاً غیرقابل توجیه و از جمله مصادیق بارز این امر دانست و همگان را به هوشیاری هر چه بیشتر در این مرحله حساس فراخواند.

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع تعدادی از مسئولین نظامی پیرامون شرایط روز کشور اظهار داشت: همه مسئولین باید درک روشنی از اوضاع و شرایط رو به پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی داشته باشند و بر این اساس به عمق کینه و دشمنی سلطه گران و جریانات غیرهمسو با نظام برای اختلاف افکنی و مسأله سازی میان مسئولین و مردم واقف باشند و مراقبت کنند اقدامی انجام ندهند که سبب تنش در جامعه بشود.

وی انجام بازی تبلیغاتی اقدام تحویل پرچم و نماد ملی کشور از سوی مقام محترم ریاست جمهوری به مشایی در سمنان که در بعضی رسانه‌ها منتشر شده را طبعاً غیرقابل توجیه و از جمله مصادیق بارز این امر دانست و همگان را به هوشیاری هر چه بیشتر در این مرحله حساس فراخواند.

سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اهمیت درک روشن از اوضاع و شرایط کشور گفت: مسئولین به عمق کینه و دشمنی سلطه‌گران و جریانات غیرهمسو با نظام واقف باشند و اقدامی انجام ندهند که سبب تنش در جامعه شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر