بازدید 8579
مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا

چلسی، فنرباغچه، بنفیکا و بازل در نیمه نهایی اروپا

شب گذشته، مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با برتری روبین کازان روسیه، تساوی مشابه یک بر یک بنفیکا و تیم‌های فنرباغچه ترکیه و لاتزیو به پایان رسید. در ضمن دیدار تیمهای تاتنهام و بازل سوئیس که در دیدار رفت با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود در دیدار برگشت هم همین نتیجه تکرار شد و کار به وقت اضافه کشید، در وقت اضافه هم نتیجه تغییری نکرد و در ضربات پنالتی تیم بازل بهتر عمل کرد و راهی نیمه نهایی شد
کد خبر: ۳۱۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۸ 12 April 2013
تیم فوتبال رابین کازان روسیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو موفق شد چلسی را 3 بر 2 شکست دهد اما این تیم انگلیسی بود که در مجموع دو بازی رفت و برگشت پیروز شد و به نمیه نهایی لیگ اروپا راه یافت. 

به گزارش «تابناک»،  فرناندو تورس مانند دیدار رفت در دقيقه 5 براي چلسي گل زد تا اين تيم را يک بر صفر پيش بيندازد. ايوان مارکانو مدافع رابين کازان در دقيقه 51 بازي را به تساوي کشيد اما تنها 4 دقيقه بعد ويکتور موزس بار ديگر چلسي را پيش انداخت.

اين پايان کار نبود و گوکدنيز کارادنيز در دقيقه 62 بار ديگر نتيجه را براي رابين کازان به تساوي کشاند و در دقيقه 75 بيبرس ناچو از روي نقطه پنالتي گل سوم رابين کازان را به ثمر رساند تا اين تيم روسيه اي با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي برسد اما با توجه به شکست 3 بر يک اين تيم در ديدار رفت چلسي در مجموع دو بازي با نتيجه 5 بر 4 به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي رقابتها شد. عليرضا حقيقي دروازه بان ايراني رابين کازان در اين بازي در ليست 18 نفره اين تيم قرار نداشت.

تیم چلسی در بازی رفت با نتیجه سه بر یک با در خشش فرناندو تورس (۲گل ۱۶ و ۷۰) و ویکتور موزس (۳۲)  روبین کازان روسیه را برده بود . پابلو اوربیاز ۸۶ زننده تک گل تیم روسی بود.

 چلسی با نمایشی خوب، توانست روبین کازان را در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا سه بر یک شکست دهد.

لاتزیو از رقابت های لیگ اروپا کنار رفت

فنرباغچه ترکیه که در بازی رفت با نتیجه دو بر صفر لاتزیو را شکست داد و شگفتی آفرین شده بود، به تساوی یک بر یک رسید و به نیمه نهایی صعود کرد . لولیف برای لاتزیو و ارکین برای فنرباغچه گلزنی کردند .

در بازی رفت اگمن کورکماز ۴۵ و درک کویت ۹۰ زننده گل‌های تیم ترکیه‌ای بودند.

بنفیکا که در بازی رفت با نتیجه سه بر یک بر نیوکاسل غلبه کرده بود .به تساوی یک بر یک رسید و به نیمه نهایی صعود کرد . نیوکاسل در دقیقه 71 با ضربه سر پاپیس سیسه به گل رسید. اما سالویو در دقیقه 91 گلی زد که امیدهای نیوکاسل را نابود کرد.

در بازی رفت موره نو ۲۵، لیما ۶۵ و کاردوسو ۷۰ برای بنفیکا پرتغال گل زدند و دمبا ۱۲ برای تیم انگلیسی گلزنی کرد

  
در ضمن دیدار تیمهای تاتنهام و بازل سوئیس که در دیدار رفت با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود در دیدار برگشت هم همین نتیجه تکرار شد و کار به وقت اضافه کشید، در وقت اضافه هم نتیجه تغییری نکرد و در ضربات پنالتی تیم بازل بهتر عمل کرد و راهی نیمه نهایی شد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۱
ایول شما دیگه کی هستین بازی یک دقیقه پیش تموم شد
ممنون از انتشار سریع نتایج
یاشاسین تورک!
زنده باد تركيه
اميدوارم چلسي اينبار جام يوفا رو ببره
ماشالا فنرباغچه
آنلاین دیگه این تعارف ها را نداره ؟؟؟
چلسی عشق بچه های مکانیک دانشگاه شیراز...ایشالا قهرمانیم و امسال بدون جام نمی مونیم
یاشاسین تراختور یاشاسین فنرباغچه
یاشاسین فنر
یاشاسین فنرباخچه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها