بازدید 38328
«پنجمعه» با «تابناک»

به موسیقی جادویی «حسین علیزاده» دل بسپارید + فیلم

آلبوم موسیقی متن سریال «در چشم باد» با ۲۳ قطعه به آهنگسازی «حسین علیزاده» پس از دیرکردی چند ماهه در انتشار آن، امروز وارد بازار موسیقی کشور شد که شامل برداشت تازه و ضبط دوباره موسیقی متن سریال «در چشم باد» است که البته گفته می‌شود، نواهای تازه‌ای نسبت به موسیقی این سریال در آن گنجانده شده و احتمالاً همچون دیگر آثار علیزاده، مخاطب را غافل‌گیر خواهد ساخت.
کد خبر: ۳۱۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۸ 10 April 2013
«تابناک» بسته پیشنهادی «پنجمعه» را که برای نخستین بار در سال ۹۱ تقدیمتان شد، امسال نیز بنا به شیوه پیشین و با توسعه بیشتر هر چهارشنبه تقدیم می‌کند و این نخستین بسته پایان هفته پیش رویتان است که با آغاز فعالیت‌های مراکز فرهنگی، هنری و تفریحی تقدیم می‌شود.

به گزارش «تابناک»، پنجشنبه و جمعه این هفته، شاید نخستین آخر هفته‌ای باشد که بسیاری از مردم، فرصت وقت گذاشتن برای کتاب‌خوانی، دیدن فیلم و تئا‌تر، شنیدن موسیقی، بازدید از ظرفیت‌های تفریحی کوچک پیرامونشان و نظایر این سرگرمی‌های ارزشمند را دارند؛ سرگرمی‌هایی که در سال ۱۳۹۲ با رشد کمی و کیفی بیشتر متناسب با وسعت رخدادهای ماه‌های پیش رو مواجه خواهند شد و «تابناک» تلاش ‌دارد تقویمی از رویدادهای قابل پیگیری در پایان هر هفته را تقدیم نماید.

هرچند بر پایه قواعد این بخش، رویکرد کلی در معرفی کتب و فیلم روز است و در عین حال بازگشتی به گذشته خواهد بود، شاید بد نباشد در کنار این مباحث، خواندنی‌ها، دیدنی‌ها، شنیدنی‌ها و حتی بوییدنی‌ها و چشیدنی‌های ایده‌آلی که هر هفته با هزینه‌ای نسبتاً اندک می‌توان آن‌ها را تجربه کرد، پیشنهاد شود و قطعاً در سال ۱۳۹۲ با رویکردی متفاوت، با همراهی مخاطبان فرهیخته تابناک، به بالا بردن سطح این بخش پرداخته می‌شود.

 
«در چشم باد» حسین علیزاده را گوش کنید

این هفته با وقوع زلزله مهیب در استان بوشهر، جامعه موسیقی نیز به سرعت واکنش نشان داد و پیغام‌های متعدد از سوی اهالی موسیقی منتشر شد؛ اما شاید جالب‌ترین اتفاق در این زمینه حرکت گروه لیان برای جمع‌آوری کمک برای زلزله زدگان بود؛ گروهی که به مناطق بندری تعلق دارد و شاید همین هم‌خون بودن، واکنش این گروه را جدی‌تر از دیگر گروه‌ها انداخته است.

پس از ترافیک سنگین کنسرت‌های نوروزی، تب برگزاری کنسرت‌ها فعلاً خوابیده و خبری از کنسرت جدی نیست. گروه‌ها یا‌ روی آلبوم‌های تازه‌شان و ساخت آهنگ‌های تازه فعالیت می‌کنند یا در حال تکمیل نوازندگان گروه‌هایشان هستند و اصولاً فصل کنسرت‌ها نیست. با این حال موسیقی هیچ‌ گاه دوستدارانش را تنها نمی‌گذارد و این گونه به موسیقی جادویی «حسین علیزاده» دل بسپارید.



آلبوم موسیقی متن سریال «در چشم باد» با ۲۳ قطعه به آهنگسازی «حسین علیزاده» پس از دیرکردی چند ماهه در انتشار آن، امروز وارد بازار موسیقی کشور شد که شامل برداشت تازه و ضبط دوباره موسیقی متن سریال «در چشم باد» است که البته گفته می‌شود، نواهای تازه‌ای نسبت به موسیقی این سریال در آن گنجانده شده و احتمالاً همچون دیگر آثار علیزاده مخاطب را غافلگیر خواهد ساخت.

در این اثر، حسین علیزاده (تار، سه‌تار، شورانگیز)، بردیا کیارس (ویلن) رضا عسگرزاده (بالابان، فلوت، کوبه‌ای)، نیما علیزاده (رباب)، صبا علیزاده (کمانچه)، راحله برزگری و پوریا اخواص (همخوان) به همراهی ارکستر در این اثر هنرنمایی کرده‌اند. ضبط، میکس و مسترینگ این اثر بر عهده رضا عسکرزاده بوده است. این اثر از سوی مؤسسه فرهنگی‌ ـ هنری «نقطه تعریف» امروز وارد بازار کشور شد.


به فرش ایرانی خیره شوید

در اواخر سال ۱۳۹۱، مجموعه‌ای در شبکه خانگی با نام فرش ایران منتشر شد؛ مجموعه‌ای که ارزیابی‌ها از نگاهی متفاوت به یکی از میراث تاریخ هنر ایران برخوردار است و کارگردانان شاخص سینما در فیلم‌های کوتاهی که پکیج آن‌ها ارائه شده، هر یک از نگاهی به این هنر اصیل پرداخته‌اند و نگاهی عمیق را برای بیننده نسبت به سوژه این فیلم‌ها فراهم ساخته‌اند.

این پانزده فیلم به کارگردانی بهروز افخمی، رخشان بنی اعتماد، بهرام بیضایی، جعفر پناهی، کمال تبریزی، سیف الله داد، مجتبی راعی، نورالدین زرین کلک، خسرو سینایی، بهمن فرمان‌آرا، عباس کیارستمی، مجید مجیدی، رضا میرکریمی، داریوش مهرجویی و محمدرضا هنرمند است و رضا کیانیان و لیلا اوتادی نیز دو بازیگر شناخته ‌شده هستند که در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند.



«فرش عشایری/افخمی»، «فرش سه‌بُعدی» رخشان بنی‌اعتماد، «قالی سخنگو» بهرام بیضایی، «گره‌گشایی» جعفر پناهی، «فرش زمین» کمال تبریزی، «تار و پود» سیف‌الله داد، «فرمایش آقاسیدرضا» مجتبی راعی، «قالی جادو» نورالدین زرین کلک، «فرش اسب ترکمن» خسرو سینایی، «فرش و زندگی» بهمن فرمان‌آرا، «کجاست جای رسیدن» عباس کیارستمی، «دست آفرینی هدیه به دوست» مجید مجیدی، «خاطره خاطره» رضا میرکریمی، «فرش و فرشته» داریوش مهرجویی» و «کپی برابر اصل نیست» محمدرضا هنرمند عناوین این پانزده مستند هستند.

برخی از این مستند‌ها پیش از قرارگیری در این مجموعه در خارج از ایران و در جشنواره‌ها اکران شده‌اند و البته دربارع کیفیت برخی دیگر نیز نقدهایی مطرح شده اما در مجموع می‌توان گفت تولید چنین بسته‌ای در کشورمان تقریباً بی‌سابقه است؛ بنابراین، هرچند این بسته کمیاب شده اما پیشنهاد می‌شود اندکی بگردید و یک نسخه‌اش را نگه دارید، چراکه شاید چاپ دومی از این اثر را نتوانید بیابید.

فیلم‌های نوروزی نیز در حال اکران است و همچنان پیشنهاد می‌کنیم بنابر سلیقه‌تان، حداقل دو فیلم را نه صرفاً برای لذت بردن که حتی برای کمک به اقتصاد سینمای کشورمان تماشا کنید و دیگران را نیز برای بهره برداری از سالن‌های سینما تشویق کنید.

هنرنمایی گروه علی نصیریان روی صحنه تئا‌تر را به نظاره بنشینید

نمایش «قرارداد با مرگ» نوشته‌ اسلاومیر مروژک به کارگردانی داریوش مودبیان از دوشنبه، ۱۹فروردین ماه، با تخفیف ۲۵ درصد آغاز شد؛ ۲۵ درصدی که برای دانشجویان از یکشنبه تا چهارشنبه اعمال می‌شود و بلیت‌های نسبت گران قیمت تماشاهانه ایرانشهر را اندکی قابل تحمل‌تر می‌سازد!

نمایش «قرارداد با مرگ» هر روز از ساعت ۲۱ در تالار استاد سمندریان به نویسندگی اسلاومیر مروژک و کارگردانی داریوش مودبیان با بازی کورش سلیمانی و داریوش مودبیان اجرا می‌شود.



عوامل این نمایش نیز عبارتند از: دستیاران کارگردان: محمد خداوردی و سحر عبداللهی، روابط عمومی: ارشام مودبیان و سهیلا غفاری راد، طراحی لباس، صحنه و دکور: رحیمه صباحی و طراح پوس‌تر و بروشور: مجید توکلی.

این نمایش توسط گروه مردم برگزار می‌شود، گروهی که پیشینه‌ای طولانی دارد و پایه گذاری‌اش به ۱۳۴۴ بازمی‌گردد؛ اما پس از دوره خموشی، بار دیگر توسط عضو قدیمی این گروه استاد «علی نصیریان» و با مدیریت او احیا شده و از این پس بیشتر درباره‌اش خواهیم شنید. در همین روزهای نخست افتتاح این نمایش که با زنگ نصیریان صورت پذیرفت، گروهی از سینماگران به سالن سمندریان رفته‌اند و به نظر می‌رسد مهم‌ترین تئا‌تر فروردین ماه باشد.

نکته جالب اینکه، متن این نمایشنامه در قالب کتابی همزمان با اجرایش، فروخته می‌شود و در واقع این گروه شیوه‌ای تازه و البته در عین حال با حفظشان تئا‌تر را برای افزایش درآمدهای این نمایش در پیش گرفته که تاکنون کمتر از سوی گروه‌های تئا‌تر به کار گرفته شده و این اتفاق یعنی همچنان می‌توان بدون تنزل جایگاه تئا‌تر، به درآمدزایی نیز اندیشید.



«باغ آلبالو» با طراحی و کارگردانی محمدحسن معجونی و بر اساس نوشته آنتون چخوف نیز هر شب به جز شنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره یک تماشاخانه ی ایرانشهر به روی صحنه می رود که دیگر پیشنهاد تئاتری برای پر کردن آخر هفته پیش رویتان است و با توجه به سوابق معجون، متن و گروه بازیگران، بعید است از دیدن این نمایشِ گروه «لیو» پشیمان شوید.

در این نمایش، هما روستا، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، داریوش موفق، لیلی رشیدی، مهدی کوشکی، اشکان جنابی، کاظم سیاحی، هوتن شکیبا، سارا افشار و به آفرید غفاریان روی صحنه می روند و موسیقی ای ساخت و اجرای شده توسط پویاپورامین، نیماعقیانی و سارا بیگدلی شاملو را در حالی که شخصیت‌ها با لباس‌های طراحی شده توسط ویشگا آسایش به نقش آفرینی می پردازند، خواهید شنید.


با هفته گرافیک ایران همراه شوید، عکس های کیارستمی را تماشا کنید

هفته طراحی گرافیک ایران از سه شنبه هفته آتی مصادف با ۲۷ فروردین ماه یعنی پیش از ارائه پنجمعه آتی ِ تابناک در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود و بنابراین در پیشنهادهای این هفته گنجانده شد. البته این نمایشگاه تا پنجم اردیبهشت ماه استمرار خواهد داشت و زمان کافی برای دیدن این نمایشگاه را در اختیار دارید.



هدف از برگزاری این رویداد، فراهم آوردن فرصتی مناسب برای گردهمایی و هم‌اندیشی طراحان گرافیک و سایر هنرمندان با یکدیگر و تعامل بیشتر با جامعه عنوان شده است. معرفی برنامه‌های سالانه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، سخنرانی مهمان خارجی، رونمایی کتاب، همایش پژوهشی و برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی در حوزه گرافیک بخشی از برنامه‌های این هفته اعلام شده است. در این نمایشگاه‌ها که بازدید آن برای عموم آزاد است، آثار بیش از ۱۳۰ هنرمند به نمایش گذاشته می‌شود که برای نخستین بار در ایران به نمایش درخواهد آمد.

همچنین گالری بوم که در فضایی شاخص و استاندارد، اوایل اسفند ماه سال گذشته با نمایش مجموعه‌ای از عکس‌های دیده نشده «سفید برفی» عباس کیارستمی آغاز به کار کرده، فعالیت خود را پس از تعطیلات نوروزی، از سر گرفته و تا پایان فروردین ماه جاری، میزبان عکس‌ها و ویدئو آرت این هنرمند جهانی خواهد بود. 



«سفید برفی» نام مجموعه عکس و «جاده» نام ویدئو آرتی است که از عباس کیارستمی در گالری بوم به نمایش گذاشته شده است. کیارستمی کار روی این مجموعه را از سال‌های دور آغاز کرده و «سفید برفی» ۵۲ عکس را شامل می‌شود. در اتاق دیگری در این گالری ویدئو آرتی به نام جاده از این هنرمند به نمایش گذاشته شده است.

افزون بر این نمایشگاه، می‌توانید به گالری لاله سری بزنید که از ۲۲فروردین تا سوم اردیبهشت ماه، میزبان نمایشگاه گروهی نقاشی گروهی بانوان از آثار مریـم رحمانی، نگین محمودی، الهام فرهادی پــور، بهنـاز آگاهــی، تارا آزرم، مرضیه ملکی، مهسـا مرسی، سحـــر سیدنـــژاد، محدثه موحد و لیلا اسلامی با نام «بعد از ۱۳ ص ۳۱» است. گالری لاله واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، جنب هتــــل لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتـی، هر روز به جز جمعه‌ها ساعت ۱۶ تا ۲۰ باز است.



در کنار پیشنهادهای فوق، می‌توانید در گالری پاییزِ خانه هنرمندان‌، ‌آثار کم نظیری از عکس‌های نجوم با نام «مشق شب» را ببینید که برگزیده آثار عماد نعمت اللهی است؛ این نمایشگاه که جمعه پیشین گشایش یافته، فردا به پایان می‌رسد؛ بنابراین، اگر مشتاق چنین آثاری هستید، می‌توانید از آخرین فرصت ممکن بهره برداری کنید.

عیدی هایتان را در یک کتاب فروشی خرج کنید

اگر هنوز برای عیدی‌هایی که دریافت کرده‌اید، چاله‌ای نکنده‌اید، ما برای شما این کار را انجام می‌دهیم! «پیر پرنیان اندیش» کتابی ارزنده که پیرامون زندگی و همچنین با گردآوری مجموعه خاطرات هوشنگ ابتهاج یکی از معدود شاعران بزرگ در قید حیاتِ ایران زمین، منتشر شد و به شدت مورد توجه قرار گرفت، یکی از کتبی است که می‌توانید بخرید، بخوانید و به دیگران نیز برای مطالعه بدهید؛ البته اگر احتمال می‌دهید امانتی‌تان را بازمی‌گردانند، چرا که بهای کتاب ۷۵ هزار تومان است!

ابتهاج در این کتاب همزمان با پشت سر گذاشتن‌ دهه نهم عمرش، بسیاری از ناگفته‌هایش را بیان می‌کند تا پس از عمر طولانی که خواهد داشت، دیگر کمتر ابهامی درباره زوایای زندگی پرفراز و نشیبش وجود داشته باشد. در این کتاب هوشنگ ابتهاج به بیان عقاید و دیدگاه‌های خود درباره بسیاری از چهره‌های به نام موسیقی، شعر و سیاست در زمان خود می‌پردازد و برخی وقایعی که تاکنون شکل وقوعش در هاله‌ای از ابهام بود و تنها شایعاتی درباره‌اش شنیده می‌شد، ‌‌شفاف بیان شده و شاید همین سخنان خاص باعث شده کتاب به سرعت به چاپ سوم برسد.



با این حال، اگر از این پول‌ها ندارید، می‌توانید گزیده مقالات مجله مشهور سینمایی کایه دو سینما را بخوانید. این مقالات برای دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی ـ که موج نوی سینمای فرانسه ظهور کرده و در سراسر جهان گسترش یافت ـ است و چنین نشریاتی نیز که در توسعه این فضا نقش داشتند، نگاه‌های متفاوتی را در سلسله مقالاتی خاص پیرامون نئورئالیسم، موج نو و سینمای هالیوود عرضه می‌کردند که برای نخستین بار این کتب در زمستان ۹۱ در ایران نیز نشر یافت.

کتاب «گزیده مقالات اساسی کایه دو سینما» در دو جلد به ارائه مقامات مهم این مجله در دو دهه اخیر پرداخته و اگر اهل سینما هستید، خرید این کتاب پیشنهاد می‌شود، به ویژه آنکه تنها در ۱۱۰۰ نسخه چاپ شده است.

پنجاه شعر منتشر نشده شفیعی کدکنی را بخوانید

هرچند مجله بخارا ‌‌صفحات بالا و کیفت خاص خود را دارد، در عین حال قیمتش برای بسیاری چندان قابل هضم نیست؛ اما در شماره نوروزی این مجله، مجموعه شعرهایی است که این شماره را آنچنان خواندنی کرده که بتوان بهایش را نادیده گرفت و آن هم انتشار مجموعه پنجاه شعر منتشر نشده محمدرضا شفیعی کدکنی، شاعر توانمند و استاد مسلم ادبیات فارسی کشورمان است.

بی‌گمان، در این مقام نیستیم که درباره کیفیت این اشعار سخنوری کنیم و بر همین مبنا توصیه می‌کنیم یا بخریم یا از دیگران که خریده‌اند، بگیرید و بخوانید که اشعار شفیعی کدکنی همواره تازگی دارد. در لابلای صفحاتی که این اشعار نشر یافته و البته روی جلد این شماره عکس‌های منتشر نشده‌ای از استاد را نیز می‌‌بینید که بر جذابیت این مجموعه افزوده است.

اگر فضای عام‌تری را پی می‌گیرید، ماهنامه «۲۴» ویژه نامه نوروزی‌اش پیشنهاد می‌شود که حسین معززی نیا و کوثر آوینی به مانند همیشه، ‌مجموعه مناسبی را برای سینمادوستان با بهایی مناسب ارائه کرده‌اند و علاوه بر سلسله گفت‌و‌گوهایی با عوامل فیلم روز روی پرده از جمله یک گفت‌و‌گوی متفاوت با شهاب حساب، نیم نگاهی به سینمای روز جهان داشته‌اند که پیگیری‌اش بی‌حاصل نخواهد بود.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم در این آخر هفته، یکی از نواهای اجرا شده توسط استاد حسین علیزاده و مجید خلج را دیده و گوش کنید و درهم آمیزی صدای سه تار و تنبک را از دست ندهید.

دانلود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۳۹
سلام
کاش بازیگران خانم اجالتا کمی وضعیت ظاهریشان را کنترل کنند. چون به سلامتی الگوی برخی از جوانان این مملکت اسلامی اند دیگر......... .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
این همه مطلب در این صفحه بود. جالبه که جناب رهگذر فقط حجاب خانمها رو کنترل کرد.
ظاهرا شغل ایشان ممیزی است.
بابا جون اینقدر این استعدادی رو که خداوند به شما داده، بیخودی درگیر نکن. برادر. بعضی ها همیشه هواسشون به اونجاست!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
صرفا جهت اطلاع به این میگن امر به معروف و نهی از منکر . البته اگه به بعضیا بر نخوره !
ساکن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
راست می گه به خدا منم تا پایین صفحه به اندازه حجاب این خانما منو تحت تاثیر قرار نداد حتی باعث شد دیگه متن رو فراموش کنم اما در جواب شما کجا اینا الگوی جوانان این مملکت اسلامی اند؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
شما عزیزان یه دکتر برید بد نیست. کلا زیادی تو بعضی مسائل گیر کردین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
فوتبالیست و از قلم انداختی که هر روز با یه مدلی میان تو زمین.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
من هم موافقم با جناب رهگذر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
رهگذر عزیز !!فکر میکنم عجالتا درست است نه "اجالتا"
منم ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
چشم ها را باید را باید شست...آقا شما نگاه نکن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
آقای الگو شما موسیقی و ول کردی حجاب و دیدی ؟ من قول میرم اصن آهنگم گوش ندادی خیره عکس و نگاه کردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
ذهن آدمهایی مثل شما همیشه گیر این مسایل هست .شما رو چه به هنر. - - -
رضا تبریزی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
این که میبینی کنترل شدشه قربونت برم!!
دوست نسبتا عزیز
مگر حرف بدی زده اند
این خانمها الگوی جوانان ما هستند
طبق قانون هم باید در کشور اسلامی حجاب رعایت بشه ببینم این دعوت به قانون مداری نیست چرا همیشه دعوت به رعایت قانون عده ای رو اذیت میکنه ...قانونمند باش !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
آقای یاسر جوانها دارند فیلمهای ماهوارهای GEM و بقیه آشغاها و ترکیه ای را میبینند که به مردم راه انحرافات و کلاشی و کلاه برداری و برهنه شدن را به صورت تمام و کمال یاد میدهند من هم اینجا مثبت زدم و با مطلب سنگینی و وزین بودن پسر یا دخترها موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
قانوم همیشه طرز تفکر شما نیست دوست عزیز منفی ها نشان میدهد اکثز افرادی که نظر شمارو خواندند با شما محالفند پس آزاداندیش باشید و به سلیقه بقیه احترام بگذارید
واي شماها بهتره فكر آخرت خودت باشي تا ديگران افتاااااااااااااااااااااد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
تابنک خیلی جالب بود البته اگر بخاطر انتخابات نبوده باشد!
خیلی عالی بود. بیشترش کنید این بخش رو. چند وقته میشه یک جایی مراجعه کرد و برای این برنامه ها کلی این ور و اون ور نگشت
خیلی جالب بود
بسیار زیبا
واااااااااااااااااای نمایش آلت موسیقی ؟!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
وااااااااااااااااای...تابناک کی پشتته اینقدر آزادی داری؟
خیلی وقت بود از موسیقی خبری در سایتا نبو از استاد علیزاده هم خبری نبود ممنون . خیلی ممنون
اشتر به شعر عرب در حالت است و طرب.
گر ذوق نیست تو را کژطبع جانوری.
ممنون از پخش این موسیقی فاخر.لطفا بیشتر از آثار هنریه فاخر در سایتتون استفاده کنید
نوای سه تار و تنبک یکنواخت و کسل کننده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
شما میتونید برید موسیقی پاپ و رپ و دامبال و دیمبل گوش کنی که کسل کننده هم نبست !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
با گوشت گوش نکن با دلت گوش کن اونوقت میفهمیش
تابناک عزیز شما را بسیار سپاس
درود براستاد عليزاده و آقاي خلج

برام عجيب بود نشون دادن سازها
بهرحال دست مريزاد
با سلام در جواب عزیزی که گفته شما به عکس ها نگاه نکن آیا می توان وسط یک خیابان یک توالت بدون دیوار ساخت بعد هنگام قضای حاجت به مردم گفت شما نگاه نکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
کسی از شما انتظاری نداره... راحت باش.. هرجا خواستی کارتو بکن... اگه چیزی گفتن من می گم که شما داغونی... okeye برادر من!
ممنون تابناک.
ای کاش صدا و سیما ...، چنین برنامه های فرهنگی بارزش و فاخری رو به جای فیلم هندی و سریال های چینی و کره ای پخش می کرد!
جاوید باد فرهنگ و هنر این مرز و بوم ،دورود بر سرداران فرهنگی این کهن سرزمین همچون حسین علیزاده
خدا دلتونو شادکنه.. جیگرم حال اومد..
آقای حسین علیزاده ناز دستان هنرمندت..
خدا ذوالفنونو رحمت کنه..
سلام از انتخاب موسقی سنتی که گذاشتید بسیار ممنون امیدوارم باز هم از این موسقی ها بیشتراستفاده بکنید
سلام
خداوند سایه این اساتید را بر سر موسیقی ما نگه دارد. در غیر این صورت معلوم نیست موسیقی سنتی ما چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد
به هر حال خیلی ممنون .
درود بر استاد علیزاده و همکار محترمشان
دلشان شاد و زندگی به کامشان باد.
از تابناک هم به خاطر آپلود و پخش این اجرای زیبا سپاسگذارم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها