بازدید 38903

اینجا اتاق تزریقات اورژانس بیمارستان است

در صورتی که دیدن اینچنین تصاویری از مراکز درمانی بخصوص «بیمارستان» به دور از ذهن بوده و می تواند یکی از عوامل مهم مراجعت بیماران به تهران باشد.
کد خبر: ۳۱۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷ 10 April 2013
سرویس بهداشتی، اتاق تزریقات اورژانس بیمارستان «ش.ر» استان البرز شد.

به گزارش «کمال مهر»، این تصویر توسط یک بیمار  در تاریخ 92/1/2 ساعت 2 بامداد که جهت درمان به اورژانس بیمارستان «ش. ر» مراجعه و پس از معاینات و سیرمراحل درمانی با مشاهده و ضعیت نامطلوب «اتاق تزریقات» از آن محل عکس گرفته و مراتب اعتراض خود را به کارکنان آنجا اطلاع داده ولی پاسخ مناسبی دریافت نکرده است.

در «رسالت بيمارستان «ش.ر» به عنوان تنها مرکز [...] کرج، با ارائه خدمات تشخيصی، درمانی، مراقبتی، آموزشی و پژوهشی به بيماران نيازمند در بالاترين سطح کيفيتی به منظور تأمين رضايت آنها در کوتاهترين زمان ممکن توسط کادر مجرب و مستعد و بکارگيری پيشرفته ترين تسهيلات و تجهيزات پزشکی می باشد، یاد می‌شود، اما مسئولین امر ازاین نکته غافل بوده اند که وجود کادر درمانی مجرب و پیشرفته ترین تسهیلات و تجهیزات در فضای نامطلوب هیچگونه برآیند مناسبی را دربر نداشته و مسلماً نارضایتی های بیماران را به ارمغان می آورد.

همچنین با دیدن این تصویرسوالات متعددی به ذهن متبادرمی گردد که دراین مجال فرصت بیان و تشریح  آن مقدور نیست؛ و فقط نکته قابل تأملی که یکی از مسئولین استان البرز در تاریخ 8بهمن سال 91 در افتتاح یکی از پروژه های بیمارستانی به آن نیز اشاره کردند اکتفا می کنیم.ایشان دلیل اصلی بیمار گریزی به (تهران) را فرهنگ اشتباهی بیان نموده اند!

«دکتر.ع : شهروندان عزیز ما باید از تمامی امکانات موجود بهره لازم را ببرند ولی متاسفانه فرهنگ اشتباهی دربین برخی از شهروندان غالب شده است که برای برخی درمان ها که امکاناتش در خوداستان وجود دارد به تهران مراجعه می‌کنند.»

در صورتی که دیدن اینچنین تصاویری از مراکز درمانی بخصوص «بیمارستان» به دور از ذهن بوده و می تواند یکی از عوامل مهم مراجعت بیماران به تهران باشد.

به گزارش کمال مهر، تاکنون موارد مختلفی از بیمارستان های دولتی و خصوصی استان البرز گزارش شده؛که بدلیل برخی مسائل به آن پرداخته نشده است.

و اکنون ضرورت بیان این نکته مهم، مشهوداست که باید مسئولین بیمارستان ها رسیدگی بیشتری نسبت به مجموعه های خود داشته باشند و دستگاه های نظارتی نیز به طور جدی این موارد را پیگیری نمایند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان