بازدید 25089

تغییر محل مراسم ختم عسل بدیعی

کد خبر: ۳۱۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷ 05 April 2013
رضا داودنژاد از تغییر محل مراسم ختم عسل بدیعی از مسجد بلال خبر داد و گفت، مراسم ختم این هنرمند سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه ساعت 18 تا 19:30 در مسجد «نور» واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

او همچنین از رفتار هیأت امنای مسجد جامع شهرک غرب که اجازه برگزاری مراسم ختم عسل بدیعی (بازیگر سینما و تلویزیون) را به دلیل شلوغی احتمالی این مراسم نداده‌اند، به شدت انتقاد کرد.

رضا داودنژاد که همسر خواهر عسل بدیعی است، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این موضوع توضیح داد: به دلیل اینکه منزل آقای بدیعی و خانواده ما در حوالی شهرک غرب قرار دارد و حال مادر آن مرحوم نیز چندان مساعد نیست، قصد داشتیم مسجد محل مراسم ختم عسل بدیعی را کمی نزدیک‌تر به منزل انتخاب کنیم. به همین دلیل با صدا و سیما تماس گرفتیم و از آن‌ها خواستیم مراسم در جایی غیر از مسجد «بلال» برگزار شود که آن‌ها نیز این موضوع را پذیرفته و تاکید کردند که آن مسجد در صورت نیاز در اختیار ماست.

او ادامه داد: ما سپس برای گرفتن مسجد جامع شهرک غرب که به منزل نزدیک‌ است، به این مکان مراجعه کردیم و آن‌ها اعلام کردند که ساعت 16 تا 17:30 می‌توان برنامه را ترتیب داد، اما تا فهمیدند که می‌خواهیم مراسم ختم عسل بدیعی را آنجا برگزار کنیم، مخالفت کردند و گفتند که ما به دلیل شلوغی در برگزاری مراسم مرحوم ناصر حجازی خیلی سختی کشیدیم و به همین دلیل از رزرو سالن برای ما امتناع کردند و جالب است که وقتی روی برگزاری مراسم در این مسجد پافشاری کردیم، علی‌رغم سخنان قبلی‌شان گفتند که آن‌ ساعت رزرو شده است!

داودنژاد ضمن انتقاد از هیات امنای مسجد جامع شهرک غرب خاطرنشان کرد: رفتار نامناسب هیات امنا با اعتراض‌های‌ ما روبه‌رو شد، چرا که آن‌ها حق دخالت در این‌گونه موارد را ندارند و نمی‌توانند به دلیل شلوغی، مسجد را به خانواده‌ای ندهند. پس از این اتفاق، به آقای کفاشیان (رییس فدراسیون فوتبال) که در همسایگی‌مان زندگی می‌کند و رابطه خوبی با هیات امنای مسجد دارد، موضوع را گفتیم، اما ایشان هم در کمال ناباوری نتوانستند کاری کنند و خودشان هم از این رفتار هیات‌امنا به‌شدت متاسف شدند. پس از این پیگیری‌ها، متوجه شدیم اگر برگزاری مراسم در مسجد «بلال» را لغو نمی‌کردیم و به نوعی یک مراسم عمومی در آن مکان برگزار می‌شد، می‌توانستیم مراسمی خصوصی و خانوادگی را در مسجد جامع برگزار کنیم.

این بازیگر سینما افزود: برای مدیریت مسجد جامع شهرک غرب متاسفم. واقعا باید ابراز تاسف شدیدم را از اینکه هیات امنایی به خودش اجازه دخالت در امور مسجد را داده و تصمیم می‌گیرد که آن مکان را در اختیار خانواده‌ای قرار ندهد، ابراز کنم. اگر واقعا آن‌ها به فکر این هستند که مراسم‌ ختم‌شان شلوغ نشود، نباید در شهرک غرب مسجد می‌زدند.

داودنژاد در پایان با تاکید بر اینکه هیچ مراسمی برای عسل بدیعی در مسجد جامع شهرک غرب برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: به عنوان کسی که این راه را رفته، به هنرمندان می‌گویم که یا برای برگزاری مراسم‌ به مسجد جامع شهرک غرب نیایند و یا اینکه نام خود و خانواده‌شان را به عنوان یک هنرمند اعلام نکنند و با دروغ مسجد را بگیرند!

او بلافاصله پس از این گفت‌وگو، اعلام کرد: با پیگیری‌های خانواده بدیعی و با مشورت همکاران، متوجه شدیم که مراسم‌ زیادی برای هنرمندان در مسجد «نور» تهران برگزار شده و ما نیز به دلیل فضای بزرگ و محل پارک مناسب خودرو، این مسجد را برای مراسم ختم زنده‌یاد عسل بدیعی انتخاب کردیم.

به گزارش ایسنا و بر اساس اعلام رضا داود‌نژاد، مراسم ختم زنده‌یاد عسل بدیعی روز سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه ساعت 18 تا 19:30 در مسجد «نور» واقع در میدان فاطمی برگزار می‌شود.

همچنین براساس اعلام خانواده‌ی عسل بدیعی، مراسم تشییع پیکر او، یکشنبه 18 فروردین‌ماه ساعت 9:30 از مقابل تالار وحدت برگزار می‌شود.

عسل بدیعی 12 فروردین‌ماه امسال به‌علت ایست تنفسی که به خونریزی مغزی منجر شد،‌ درگذشت و اعضای بدن او بنا به درخواست خودش به بیماران نیازمند اهدا شد.

بدیعی متولد سال 1356 در تهران بود. او سال 1375 به سینما راه یافت و با فیلم «بودن یا نبودن» به کارگردانی کیانوش عیاری فعالیت حرفه‌یی خود را آغاز کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان