بازدید 3499

امدادرسانی به مصدومان با پاراموتور

کد خبر: ۳۱۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۱ 30 March 2013
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از تحقق امدادرسانی به مصدومان تصادفات با پاراموتور برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم، مجتبی اکبری با  اشاره به ایجاد تیم‌های امداد و نجات پاراموتور در استان گلستان که از 6 ماه پیش مقدمات آن صورت پذیرفته است، اظهار داشت: در این زمینه تاکنون عملیات‌های متعدد امدادی در سوانح تصادفات انجام شده به‌طوری‌که دیروز (9 فروردین) نیز یک امدادرسانی با پاراموتور در یک صحنه واژگونی خودرو و نجات 5 سرنشین آن صورت پذیرفت.

وی افزود: حادثه‌ای در روز 9 فروردین به‌دلیل واژگونی خودروی پراید در محور آزادشهر ــ مینودشت رخ داد که تیم امداد و نجات پاراموتور جمعیت هلال احمر استان گلستان در سریع‌ترین زمان ممکن سر صحنه حادثه حضور پیدا کرد و اقدامات اولیه احیا و امدادرسانی مصدومان صورت پذیرفت.


تیمهای امداد و نجات پاراموتور هلال احمر

اکبری با بیان اینکه در حال حاضر 4 تیم 28نفره امداد و نجات پاراموتور در جمعیت هلال احمر استان گلستان برای نخستین بار در کشور ایجاد شده است، اظهار داشت: استفاده از فضای آسمان و بهره‌گیری از پاراموتور برای نجات مصدومان در مناطق پرترافیک به‌دلیل افزایش سرعت رسیدن تیم‌های امدادی سر صحنه حوادث نقش بسیار مؤثری در نجات جان مجروحان در تصادفات خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به انجام مانورها و عملیات‌های متعدد امدادی تیم‌های امداد و نجات پاراموتور هلال احمر خاطرنشان کرد: درصددیم تا به‌زودی حمل مصدوم با پاراموتور نیز محقق شود و در مجموع استفاده از پاراموتور در امدادرسانی در شهرهایی مانند تهران و جاده‌های پرترافیک کشور می‌تواند تأثیر شگرفی در نجات جان مصدومان در تصادفات داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها