بازدید 4711

مذاکره با آمریکا منوط به رفع تحریم‌ها و فشارها است

کد خبر: ۳۱۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۲ 26 March 2013
رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: آمریکا برای برقراری مذاکره با ایران باید دست از دشمنی‌های خود علیه نظام بردارد در غیر این صورت طرح این مسئله فریبی بیش نیست.

محمدعلی پورمختار با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره موضوع مذاکره با آمریکا به فارس، گفت: آمریکا برای برقراری مذاکره با ایران باید دست از دشمنی‌های خود علیه نظام بردارد در غیر این صورت طرح این مسئله فریبی بیش نیست.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، افزود:‌ برداشتن تحریم‌ها، از بین بردن توطئه‌ها و فشارها علیه ایران از دیگر موضوعاتی است که باید آمریکا برای برقراری ارتباط با ایران در دستور کار خود قرار دهد.

پورمختار افزود: وجود تهدید و اعمال فشار از یک سو و طرح مسئله مذاکره از سوی دیگر شرایط نابرابری است که نمی‌توان به آن اتکا کرد و هیچ منطق سیاسی حکم به این قضیه نمی‌کند.

وی با اشاره به استقلال ایران اسلامی تأکید کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه زیر بار تحمیل و زورگویی‌ها نمی‌رود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فرمایشات رهبر انقلاب باید فصل‌الخطاب همه موضع‌گیری‌ها باشد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب با اشرافیت بر مسائل داخلی و خارجی موضوعی را طرح می‌کنند و به همین منظور باید سخنان ایشان را با جان و دل پذیرا شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل