بازدید 53180

خداحافظی مهدوی کیا با چشمانی آشک آلود در برنامه نود + فیلم

مهدوی کیا در این برنامه راجع به خداحافظی اش سخن گفت و در حین سخن گفتن آقای اخلاق فوتبال ایران، اشک از جشمانش سرازیر شد و همه مردم و از جمله عوامل برنامه نود را تحت تاثیر خود قرار داد.خداحافظی مهدوی کیا با فوتبال،شاید خداحافظی آخرین بازمانده از نسل نوستالژیک فوتبال ایران باشد، اما بیشتر از آن،خداحافظی فردی در فوتبال این کشور است که مظهر حیاء، نجابت و اخلاق مداری است.
کد خبر: ۳۰۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۶ 19 March 2013
برنامه شب گذشته نود که اتفاقا آخرین برنامه سال نود یک این برنامه بود، با حضور مهدی مهدوی کیا، به یکی از برنامه های تلخ و شیرین آن تبدیل شد.

به گزارش تابناک، مهدوی کیا در این برنامه راجع به خداحافظی اش سخن گفت و در حین سخن گفتن آقای اخلاق فوتبال ایران، اشک از جشمانش سرازیر شد و همه مردم و از جمله عوامل برنامه نود را تحت تاثیر خود قرار داد.

خداحافظی مهدوی کیا با فوتبال،شاید خداحافظی آخرین بازمانده از نسل نوستالژیک فوتبال ایران باشد، اما بیشتر از آن،خداحافظی فردی در فوتبال این کشور است که مظهر حیاء، نجابت و اخلاق مداری است. وی که در ابتدای جوانی به فوتبال آلمان کوچ کرد، چنان اخلاقی زیست که همگان را به تحسین خود وا داشت. پشتکار مهدی مهدوی کیا در فوتبال آلمان برای باقی ماندن در سطح اول فوتبال جهان، همه ایرانیان را به حیرت وا داشته بود. زمانی که همگان تصور می کردند، مربی هامبورگ، کیای فوتبال ایران را به فراموشی سپرده ، او آنقدر بی حاشیه و با متانت پشتکار به خرج داد که خود را به مربی و تیم از لحاظ فنی تحمیل کرد و دوباره به اوج بازگشت.

مهدوی کیا در بازگشتش به فوتبال ایران،هم اخلاقی رفتار کرد و با پشتکارش مربیان مختلف را مشتاق استفاده به خود کرد و برای جوانان تصویری از یک فوتبالیست اخلاقی ایرانی را به نمایش گذاشت و هیچگاه اسیر حاشیه های مخرب فوتبال ایرانی نشد. مهدوی کیای فوتبال ایرانی وداعش با فوتبال،وداعی کاملا ایرانی بود، ایرانی به تمام معنای آن که در آن احساس ، حیاء و صداقت حرف اول را می زند.

آقای اخلاق فوتبال ایران، تازه اول شکوفایی اش برای فوتبا دوستان ایرانی در عرصه های دیگر است. عرصه هایی که همچون دیگر عرصه ها کیای فوتبال ایران می تواند حرف اول را از حیث فنی و اخلاقی در آن بزند.



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار