بازدید 32884

گلایه دکتر محسن رضایی از خبرسازی‌های هدفمند

از برخی خبرسازی‌های سیاسی و هدفمند که نسبت به من صورت می‌گیرد، تعجب می‌کنم و پرسش این است که منظور و هدف کسانی که اخبار و موضع‌گیری چند سال پیش را در شرایط امروز مطرح می‌کنند، چیست؟ من نسبت به فتنه سال ۸۸ هیچ مصاحبه و گفت‌وگوی قابل انتشار جدیدی نداشتم.
کد خبر: ۳۰۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۰ 14 March 2013
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران استان گیلان در شهر رشت، از نحوه بازتاب برخی‌ اخبار مربوط به خود در رسانه‌های کشوری گلایه کرد و گفت: از برخی خبرسازی‌های سیاسی و هدفمند که نسبت به من صورت می‌گیرد، من تعجب می‌کنم و پرسش این است که منظور و هدف کسانی که اخبار و موضع‌گیری چند سال پیش را در شرایط امروز مطرح می‌کنند چیست؟

وی افزود: من نسبت به فتنه سال ۸۸ هیچ مصاحبه و گفت‌وگوی قابل انتشار جدیدی نداشتم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سفر به گیلان با حضور در بیت آیت‌الله حاج صادق احسان بخش، یاد و خاطره نماینده فقید ولی فقیه در گیلان را گرامی داشت.

دکتر رضایی در ادامه با حضور در مسجد انقلاب رشت، ‌وضعیت اقتصادی کشور و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را تبیین کرد و اظهار داشت: بیکاری و گرانی در جامعه با کارهای علمی، کار‌شناسانه و برنامه‌ریزی هدفمند رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: مردمی که توانسته‌‌اند جنگ را مدیریت کنند، می‌‌توانند اقتصاد، صنعت و زندگی خود را نیز مدیریت کنند.

وی همچنین به بحث گرانی‌‌ها در جامعه اشاره کرد و گفت: تنها ۳۰ درصد از این گرانی‌‌ها مربوط به تحریم‌‌ها و ۷۰ درصد به دلیل سوء مدیریت است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نباید بیشتر از این فشار روی مردم بیاید، زیرا وقتی تورم با بیکاری جمع شود، شاخص فلاکت پدید می‌آید.

وی در ادامه پدیده بیکاری را ‌معضل مهم جامعه دانست و افزود: مسئولان به جای شعار باید مشکل بیکاری را رفع کنند، چرا که معیشت بدون کار معنا پیدا نخواهد کرد.

رضایی همچنین به مزیت‌های سرمایه‌گذاری گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: این خطه از شمال ایران، بستر‌های مناسبی برای جذب توریسم، توسعه کشاورزی، آبزی پروری و ... دارد که باید در این زمینه‌ها، برنامه‌های راهبردی تدوین شود و به مرحله اجرا درآید.

وی در ادامه با بیان اینکه پیروزی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده صداقت بر قدرت و ثروت است، اظهار داشت: این انتخابات یک فرصت تاریخی برای کشور است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه دولت آینده باید رفع مشکلات اقتصادی کشور را سرلوحه امور خود قرار دهد، افزود: نهادینه کردن خواسته‌‌های مقام معظم رهبری در راستای تولید ملی و اقتصاد مقاومتی در کشور از دیگر اولویت‌هاست.

وی با اشاره به این که انتخابات آینده در زمینه‌های داخلی و خارجی از اهمیت بسیاری برخوردار است، اظهار داشت: داشتن طرح و برنامه‌های هدفمند و اصولی از الزامات ورود به این عرصه سرنوشت‌ساز است.

رضایی همچنین بیان داشت: با مدیریت خوب و کارآمد می‌توان تحریم‌های اقتصادی را به یک فرصت بزرگ تبدیل کرد؛ یعنی نه تنها تحریم‌های اقتصادی را خنثی بلکه اقتصاد ایران را به شکوفایی رساند.

وی یادآورشد: هر چه مدیریت کشور به سمت مدیریت کارآمد، متعهد و پاسخگو نزدیک شود، فشار تحریم‌ها روی زندگی مردم کمتر شده و می‌تواند به بهبود وضع زندگی مردم حتی بهتر از قبل تحریم‌ها منجر شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر