بازدید 4119

احداث چاه‌های فسیلی برای رفع مشکل آب یزد

کد خبر: ۳۰۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰ 09 March 2013
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به کیفیت و کمیت بد آب شرب و سفره‌های آب زیرزمینی در استان یزد، خواستار مطالعات کارشناسی جهت تامین آب این استان و احداث چاه‌های فسیلی برای رفع مشکل شد.

محمدرضا تابش در جلسه‌ای که به منظور بررسی مسائل و مشکلات آب شهرستان اردکان و منطقهبرگزار شد، با تشریح کامل اتفاقات رخ‌داده برای خط انتقال آب به استان یزد و مجموعه پیگیری‌های مسئولان و نمایندگان مردم، گفت: با تلاشهای انجام گرفته و جلسات برگزار شده در سطوح عالی و تصمیمات خوبی که اتخاذ شده، امیدواریم شاهد وصل مجدد خط انتقال آب به استان یزد طی چند روز آینده باشیم.

‌نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کیفیت و کمیت بسیار نامطلوب سفره‌های آب زیرزمینی در اردکان و خشک شدن قنواتی که آب را از ۷۰ کیلومتری به اردکان انتقال می‌دادند و آب‌دهی کم چاه‌های موجود، خواستار بررسی کارشناسانه و تامین آب شرب با کیفیت، خارج از حوزه شهرستان و حفر چاه‌های فسیلی شد.

وی بر ضرورت خرید چند دستگاه آب شیرین‌کن برای تامین آب شرب مردم در مواقع اضطرار و پیش‌بینی افزایش ظرفیت مخازن ذخیره آب موجود برای مقابله با بحران‌های احتمالی تاکید کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم از صبوری و بردباری مردم استان یزد مخصوصا حوزه انتخابیه خود که از لحاظ کمیت و کیفیت آب شرب، بدترین شرایط را در بین شهرستان‌های استان دارد، ‌تشکر کرد و افزود: مردم با درک وضعیت خاص کشور از هرگونه تنش و تشنجی که اسباب سوء استفاده بدخواهان نظام را فراهم آورد، خودداری کردند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تلاش مجموعه مسئولان استان و شهرستان در زمینه تامین و توزیع آب شرب قدردانی کرد و خواستار ارائه برنامه‌ها و راهنمایی‌های عملی برای فائق آمدن بر مشکل کم‌آبی در استان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها