بازدید 3650

فلاحیان: ائتلاف معنایی ندارد

کد خبر: ۳۰۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰ 08 March 2013
وزیر اسبق اطلاعات که برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده است، به ایسنا گفت: گفت: من می‌آیم، محکم هم هستم، عقب‌نشینی هم نمی‌کنم و به نفع هیچ کس هم کنار نمی‌روم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین علی فلاحیان افزود: از آن‌جا که من وزیر اطلاعات بودم، بیشترین آشنایی را با نیروهای کارآمد دارم، دولت من دولتی است که بر اساس کار کارشناسی و مدیریت کارآمد عمل می‌کند؛ چراکه از بهترین مدیران و کارشناسان استفاده خواهد کرد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما آقای هاشمی وارد عرصه کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری آینده خواهند شد؟ اظهار کرد: در حد اطلاعات من ایشان در این عرصه حضور پیدا نمی‌کنند.

وی همچنین درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو اظهارکرد: اصلاح‌طلبان در این عرصه حضور پیدا می‌کنند؛ چراکه اگر حضور نداشته باشند، دچار مرگ سیاسی خواهند شد.

خبرنگاری از فلاحیان پرسید به نظر شما آیا خاتمی می‌تواند در این عرصه شرکت کند که وی پاسخ داد: من در این مورد چیزی نمی‌دانم، ولی ایشان می‌گوید که شرکت نمی‌کند و به طور کلی اصلاح‌طلبان معتقدند که بیش از 20 درصد نیستند؛ بنابراین الان پیروزی قطعی ندارند.

وی تصریح کرد: بر اساس چینشی که اصلاح‌طلبان دارند، مشخص است که آن‌ها در حال وزن‌کشی هستند، مثلا می‌خواهند آقای عارف را برای دانشگاهیان، آقای کمالی را برای کارگران، آقای شریعتمداری را برای بازرگانان و آقای اسحاق جهانگیری را برای کارخانه‌دارها و صنعتگران به عرصه بیاورند، اما آن‌طور که خودشان می‌گویند شانسی برای پیروزی ندارند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شما اهل ائتلاف هستید؟ گفت: من اگر حزب اصولگرایان مترقی را فعال کنم، این حزب با احزاب دیگر ائتلاف خواهم کرد، اما هم‌اکنون ائتلاف معنایی ندارد. کسانی هم که می‌گویند ما ائتلاف می‌کنیم یک مقدار شوخی می‌کنند چون این‌که دو سه نفر دور هم جمع بشوند و بگویند ائتلاف می‌کنیم معنا ندارد. این‌ها لابد اصطلاحات سیاسی را بلد نیستند و دانش سیاسی‌شان یک مقدار ضعیف است؛ این‌که سه نفر دور هم جمع شوند و بگویند ما به نفع یکی کنار می‌رویم ائتلاف نیست.

فلاحیان درباره اظهاراتی مبنی بر این‌که تا 100 سال آینده انسان می‌تواند انسان خلق کند نیز گفت: انسان می‌تواند انسان دیگر را شبیه‌سازی کند، اما این موضوع از لحاظ حقوقی اشکال دارد و همه مجامع بین‌المللی و حقوقدانان دنیا و حتی کلیسا این موضوع را ممنوع کرده‌اند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره محتوای پیام تسلیت رییس‌جمهور برای درگذشت هوگو چاوز نسبت به برخی اصطلاحات به کار رفته در متن این پیام انتقاد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی