بازدید 4288
متهم و مقتول به خاطر دختری جوان با هم اختلاف داشتند

قتل در خانه شیشه‌ای

کد خبر: ۳۰۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵ 06 March 2013
پرونده قتل جوانی که به خاطر درگیری بر سر دختری جوان در مرکز استعمال ماده مخدر شیشه کشته شد، در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرارگرفت.

به گزارش شرق، صالحی نماینده دادستان در ابتدای جلسه محاکمه که در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد گفت: ماموران پلیس اول فروردین سال گذشته از طریق امدادگران آتش‌نشانی در جریان قتل جوانی قرار گرفتند. وقتی ماموران در بیمارستان حاضر شدند فهمیدند چند مرد، سعید را تحویل ماموران آتش‌نشانی داده و متواری شده‌اند.

ماموری که این جوان را به بیمارستان منتقل کرده‌بود گفت: داشتیم از عملیات برمی‌گشتیم که دو مرد جلو آمدند و این جوان را تحویل ما دادند، گفتند او زخمی شده و حالش بد است و جسم نیمه‌جان جوان را جلوی ما گذاشتند و رفتند، ما هم بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردیم. تحقیقات بیشتر ماموران نشان داد سعید توسط دو جوان به نام‌های حمید و آرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته و دعوای این دو به خاطر زنی به نام راحله و دخترش مهناز بود که آنها به خانه‌شان رفت‌و‌آمد داشتند.

نماینده دادستان تهران ادامه داد: بازجویی از شاهدان پرونده نشان داد سعید محافظ راحله است و این زن و دخترش خانه‌شان را به محل استعمال مواد مخدر تبدیل کرده‌بودند و مردان زیادی به منزل مادر و فرزند رفت‌و‌آمد داشتند. همچنین مشخص شد، حمید و آرش بارها به خاطر مهناز در خانه راحله با سعید درگیر شده‌بودند. با بازداشت حمید و آرش تحقیقات ماموران پلیس از آنها آغاز شد.

حمید اتهام قتل را قبول کرد و گفت: سعید بارها از من خواسته بود به آن خانه رفت‌و‌آمد نکنم. این موضوع بین ما درگیری ایجاد کرد و سعید با قمه من را زد. نمی‌توانستم از خودم دفاع کنم، او زورش بیشتر از من بود، به همین‌دلیل سعی می‌کردم با وی روبه‌رو نشوم تا اینکه با آرش به خانه راحله رفتم. آرش از من پرسید چه کسی تو را زده‌است. وقتی جواب دادم دوباره درگیری شروع شد و سعید به سمت من حمله کرد. من هم با قمه ضربه‌ای به او زدم و بعد هم او را به خیابان بردیم که به سمت بیمارستان حرکت کنیم، در همان موقع ماموران آتش‌نشانی را دیدیم و او را به ماموران سپردیم. نماینده دادستان ادامه داد: آرش نیز مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: حمید و دوستانش بارها به خاطر دختر راحله با هم درگیر شده‌بودند. او دختری بود که جوانان زیادی در موردش حرف می‌زدند و به خاطرش درگیر می‌شدند. سعید هم به همین دلیل با حمید درگیر شده‌بود.

نماینده دادستان ادامه‌داد: با توجه به آنچه در کیفرخواست آمده و شواهد و مدارکی که در پرونده بازتاب داده‌شده‌است به عنوان نماینده دادستان تهران درخواست صدور حکم قانونی در این خصوص را دارم. در ادامه اولیای‌دم مقتول در جایگاه حاضر شدند و درخواست قصاص کردند. سپس حمید به عنوان متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد.

او گفت: مدتی بود که به خانه راحله رفت‌و‌آمد می‌کردم. در خانه او شیشه می‌کشیدم، یک هفته قبل از این قتل، سعید به من گفت دیگر نباید به آن خانه بروم. 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر