بازدید 54458
از کالبد شکافی بخشش یحیی تا حاشیه‌های داماش و کناره‌گیری عابدینی

هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت

محور اصلی برنامه دیشب ۹۰، پیرامون بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر فوتبال و حاشیه آن بود. پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که نتیجه دیدار استقلال و تراکتورسازی چیست؟ ۱ـ برد استقلال ۲ـ مساوی ۳ـ تراکتورسازی، در این نظرسنجی، نزدیک ۴۳ درصد به برد استقلال، نزدیک ۳۹ درصد به برد تراکتور رأی دادند و مابقی، گزینه‌ مساوی را برگزیدند.
کد خبر: ۳۰۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۲:۳۸ 05 March 2013
برنامه شب گذشته ۹۰ از ساعت ده و چهل دقیقه آغاز شد؛ این برنامه، همچون گذشته دوشنبه شب‌ از شبکه ۳ پخش شد و در ادامه به بررسی بازی‌های هفته بیستم و هشتم لیگ بر‌تر پرداخت.

به گزارش «تابناک»، در بخش نخست برنامه ۹۰ صحنه‌های کوتاهی از بازی‌های هفته ۲۸ ‌و گل‌های آن به تصویر کشیده شد.

خداداد افشاریان کار‌شناس داوری برنامه ۹۰ ‌اعتقاد داشت: در بازی گهر و سپاهان یکی از گل‌های سپاهان خطا بود، در ضمن داوری بازی پرسپولیس و سایپا مشکلی نداشت؛ افزون بر این که در بازی صبا و استقلال، پنالتی استقلال درست بود ولی خطای لک بیمورد اعلام شد و در صحنه دیگر، خطای عمران‌زاده روی لک گرفته نشد.

عادل فردوسی‌پور زمین خورد!

در لحظات اولیه برنامه ۹۰ دوشنبه شب، چیزی نمانده بود که ‌عادل فردوسی‌پور روی سن استودیوی خود نقش بر زمین شود. او که می‌رفت تا قرعه‌کشی نظرسنجی هفته قبل خود را با خداداد افشاریان انجام دهد، پایش به لبه دکور برنامه خورد و نزدیک بود نقش بر زمین شد.
خلاصه آن که دقایق‌ طولانی برای این اتفاق می‌خندید و خداداد افشاریان ‌هم از فرصت استفاده کرد و به او گفت: این آه داوران است که تو را گرفته! تو‌ سؤالت طوری بود تا همه رأی به تقصیر کار بودن داوران بدهند!» البته عادل تأکید کرد که خودش پیامک زده و به نفع داوران رأی داده اما نظر مردم چیز دیگری بود!

عابدینی: احتمالا من می‌روم و درخشان می‌ماند!

شهرام قویدل، مالک باشگاه داماش در برنامه ۹۰ درباره تغییرات این تیم گفت: «من بعد‌از‌ظهر دیروز شنیدم، صد نفر خیلی خودجوش رفتند جلوی رختکن و مانع تمرین شدند. این رفتار، رفتاری حرفه‌ای و طبیعی نیست. این از وظایف باشگاه است. من از عابدینی خواستم هر تصمیمی خواست بگیرد، اما برای ما زشت است که صد بیننده بیایند و برایمان تصمیم بگیرند. وقتی در شبکه اینترنتی هماهنگ کردند که بروند تمرین را به هم بریزند، چرا تیم را تمرینش را نمی‌بندند که این اتفاق نیفتد؟ من با قطعیت می‌گویم، مدیر رسانه‌ای می‌دانسته این اتفاق می‌افتد و به شما می‌گویم این اتفاق هماهنگ شده بوده است. چطور می‌شود صد نفر آدم بیایند یک جا و خودجوش شعار بدهند؟

پس از قویدل، عابدینی روی خط برنامه ۹۰ آمد و گفت: آنچه آقای قویدل می‌گوید، بنا به اخباری بوده که در اینترنت پخش شده بود. مدیر رسانه‌ای ما این خبر‌ها را در اینترنت دیده  اما عامل انجامش نبود. سراوانی قطعا در راستای سیاست‌های باشگاه کار کرده است. آنچه در تمرین اتفاق افتاده خوب نبوده. من تأییدش نمی‌کنم، ولی آن‌ها به درخشان توهینی نکردند.

او در ادامه گفت: «من درخشان را به عنوان یک مربی حمایت کردم‌ و اصلا ‌وی را اخراج نکردم. گفتم که این آقایان سر تمرین نروند تا بروم رشت و شرایط را بررسی کنم. گفتم این آقایان نروند سر تمرین. گفتم می‌روم همه چیز را می‌بینم و کنفرانس مطبوعاتی می‌گذاریم و بررسی می‌کنیم. ممکن است این وسط کسی هم مقصر باشد. شاید رفتار تماشاگران حرفه‌ای نباشد؛ اما اگر هوادار نباشد که فوتبال معنایی ندارد. هواداران روز یکشنبه هیچ اهانتی به حمید درخشان نکردند، فقط خواستند او سر تمرین نرود تا مدیرعامل نتیجه را مشخص کند. من تا فردا با قویدل حرف می‌زنم. احتمال اینکه بنده نباشم خیلی زیاد است. احتمالا من می‌روم، اگر ایشان به عنوان مالک بماند، با حمید درخشان کارشان را ادامه می‌دهند.

تفسیر مترجم سرمربی کروات مس!

در برنامه این هفته ۹۰ بخشی از مصاحبه خبرنگاران با لوکا بوناچیچ پخش شد که ‌نکته جالبی داشت.

مترجم لوکا بوناچیچ که دستیار وی نیز هست، به جای اظهارات سرمربی مس، شخصا به بیان نقطه نظرات خود می‌پرداخت و چهار کلمه صحبت لوکا را به چهار خط تبدیل می‌کرد.

وی همچنین در اقدامی نوآورانه در پاسخ به پرسش خبرنگار بدون اینکه از بوناچیچ بپرسد، شروع به جواب دادن کرد!

اتهام دوباره فردوسی‌پور به رویانیان در مورد بخشش گل محمدی!

در ادامه برنامه این هفته ۹۰ به بحث بخشش محرومیت یحیی گل محمدی پرداخته شد.

احمدرضا براتی، کار‌شناس حقوقی فوتبال به استناد قانون ۵ و ۷۷ قانون فوتبال و بخشنامه ۸۶۶، مدارک اعلام کرد با توجه به اینکه داور مسابقه ‌ کتبی اعلام نکرده و مسئولان دپارتمان داوری نیز کارکرد داور را تأیید کرده‌اند، بخشش سرمربی پرسپولیس کاری غیرقانونی است.

سپس اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی در پاسخ به اظهارات براتی گفت: دوستان نامه کتبی داور مبنی بر اشتباه را ندیده و اظهارنظر کرده‌اند. ما با توجه به گزارش دپارتمان داوری رأی صادر کرده‌ایم و کاملا قانونی است.

حسن‌زاده در پاسخ به این ‌که چطور ممکن است نامه دپارتمان داوری در تاریخ ششم اسفند به کمیته انضباطی ارائه شود، در حالی که عسکری رئیس دپارتمان در ایران حضور نداشته و سلیمانی، دبیر دپارتمان نیز روز هفتم اسفند بر صحت کارکرد داور تأکید کرده است، گفت: بهتر است این پرسش را از خود آقایان بپرسید. ما بر حسب نامه‌ای که به ما رسید، تصمیم‌گیری کردیم.

خداداد افشاریان کار‌شناس داوری برنامه نیز در این باره گفت: این نوع روش تصمیم گیری منسوخ شده است و قرار نیست اگر مسئولان دپارتمان به اشتباه یک داور اذعان کردند تصمیمات تغییر کند. به این شکل اقتدار داوران خود را زیر سوال می‌برند.

فردوسی‌پور نیز در این خصوص گفت: عجیب است که سلیمانی هفتم اسفند در برنامه ۹۰ عملکرد داور را تأیید می‌کند؛ اما یک روز پیش، نامه‌ای به دپارتمان می‌رود و به اشتباه داور تأکید می‌شود. این اتفاق موجب شده این شایبه پدید آید که همه چیز به دیدار رویانیان با کفاشیان مربوط است که بلافاصله نبی تأکید کرد اخراج گل محمدی اشتباه بوده و این مربی بخشیده می‌شود و بعد برای آرام شدن اوضاع، دستیار گل محمدی را دو جلسه محروم می‌کنند.

بازیکنان گهر پشت در هتل ماندند!

مدیر هتل پردیس کرج از ورود بازیکنان گهر دورود به هتل جلوگیری کرد. به اعتقاد وی باشگاه گهر ۲۴۰ میلیون بدهی دارد! باشگاه گهر بابت استفاده‌ای که در فصل جاری از این هتل داشته، به مدیر این هتل بدهکار است و به همین دلیل، مسئولان حراست از ورود بازیکنان به هتل جلوگیری کرد.
 
فتح الله‌زاده: درباره استعفا فعلا سکوت می‌کنم!

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: من درباره موضوع استعفا سکوت می‌کنم. مهم این است که ما در حال تلاش هستیم تا در لیگ و بازی‌های آسیایی موفق شویم.

فتح الله‌زاده درباره مسائل مالی باشگاه این گونه توضیح داد: برخی از دوستان به جای کمک کردن کاری می‌کنند که رابطه ما و وزیر دور‌تر شود. امیدواریم ‌همان بودجه‌ای که مجلس برای ما تعیین کرده به ما داده شود.

وی درباره مشکل مالیاتی جباری عنوان کرد: مشکل مالیاتی آقای جباری همچنان پابرجاست و احتمالا در همین هفته این مشکل حل شود.

سوکای: مهمان ویژه برنامه ۹۰

بازیکن گلزن خارجی تیم فوتبال سپاهان مهمان حضوری برنامه نود بود. جواهیر سوکای درباره بازی حساس هفته آینده بین استقلال و تراکتور گفت: بازی تراکتور و استقلال یک بازی خوب و قوی خواهد بود و من گمان می‌کنم بازی این دو تیم مساوی شود.

سوکای در پاسخ به این ‌که چه تیمی قهرمان می‌شود، گفت: هر تیمی قوی‌تر باشد، قهرمان می‌شود. من فکر می‌کنم سپاهان قهرمانی را به دست بیاورد چون سپاهان واقعا زیبا بازی می‌کند.

سوکای در بخش پایانی اظهارات درمورد درگیری‌اش با سید جلال حسینی در بازی با پرسپولیس اظهار داشت: قصد زدن سیدجلال را نداشتم. من با جلال دوست هستم و با او همبازی بودیم.

در بخش پایانی، در مورد قهرمانی در لیگ بر‌تر فوتسال بحث شد.

فاصله کوتاه بین جشن و عزا

بنا بر این گزارش، هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتسال، امسال هم با حواشی پررنگی همراه شد و با گذشت سه روز پس از پایان بازی‌های این فصل، حرف و حدیث‌ها درباره رخدادهای غیرقابل پیش‌بینی هفته آخر بر سر زبان‌ها افتاده است.

لیگ فوتسال در حالی به پایان رسید که تیم گیتی پسند به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شد و ارژن شیراز هم به خاطر تفاضل گل کمتر، به لیگ دسته اول سقوط کرد. پس از قهرمانی گیتی پسند، مسئولان باشگاه صبا، قهرمانی این تیم را ناپاک دانستند و شایبه تبانی تیم‌های منصوری و گیتی پسند و ماجرای پاداش پنج میلیونی مدیران باشگاه صبا به بازیکنان تیم شهید منصوری را مطرح کردند!

‌با این حال، گویا شایبه تبانی در میان تیم‌های انتهای جدول هم به شدت جریان دارد. ماجرا از این قرار است که ارژن فارس تا ده ثانیه پایانی بازی با نتیجه دو بر یک از فرش آرا پیش بود که داور یک پنالتی از نقطه دوم برای حریف اعلام کرد.

از سوی دیگر هلال‌احمر، دیگر تیم در معرض سقوط هم با نتیجه چهار بر سه از میثاق عقب ‌و کمتر از چهل ثانیه به پایان مسابقه آن‌ها باقی مانده بود. پس از آنکه پنالتی فرش آرا گل نشد و سوت پایان بازی به صدا درآمد، بازیکنان این تیم به تصور باخت هلال‌احمر به درون زمین مسابقه ریختند و پایکوبی کردند. دقایقی بعد خبر رسید که هلال‌احمر در ثانیه آخر بازی دروازه میثاق را باز کرده و به این ترتیب، طی چند ثانیه، جشن بازیکنان ارژن به عزا تبدیل شد!

حمید کمالی سرمربی ارژن فارس با مشکوک دانستن این رخدادها می‌گوید: «قبل از بازی ما با فرش آرا به من اطلاع دادند که مراقب باشم، چون نمایندگانی از تیم‌های گاز خوزستان و هلال‌احمر، دیگر تیم‌های در معرض سقوط در سالن حاضر می‌شوند تا دقیقه به دقیقه اتفاقات بازی را گزارش کنند و در صورتی که نتیجه بازی ما باب میل آن‌ها نباشد، اتفاقاتی در بازی هلال‌احمر با میثاق و گاز با دبیری رخ بدهد.

در همین گیرودار یکی از دوستان خبر آورد که بازی هلال‌احمر به خاطر پرتاب یک بطری آب به ‌زمین متوقف شده و بازی دیر‌تر از مسابقه ما به پایان رسیده است. بعد هم در کمال ناباوری دریافتیم که تیم میثاق در ثانیه آخر، گل تساوی را از هلال‌احمر دریافت کرده ‌و این اتفاق دقیقا پس از پرتاب بطری و توقف بازی رخ داده است.

پرسش و پاسخ نظرسنجی

پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که نتیجه دیدار استقلال و تراکتورسازی چیست؟

۱ـ برد استقلال ۲ـ مساوی ۳ـ تراکتورسازی در این نظرسنجی، نزدیک ۴۳ درصد به برد استقلال، نزدیک ۳۹ درصد به برد تراکتور رأی دادند و مابقی، گزینه‌ مساوی را برگزیدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۷۱
انتشار یافته: ۹۴
90 تکراری شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
آرش جان ساعت 3 صبحه.برای یه برنامه تکراری تا این موقع بیداری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
حتما باید سریال تکراری بخش شه ... ببینی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
فوتبال خودش تکراری نیست؟!!!
استقلال می بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
+اشتباهی دادم !
شرمنده !

.. جواب شما بود !
همون ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
تابناک جان !
این چه سانسوری بود که کردی ؟!
.... رو میگم !
الان فک می کنن ما هم بی ادبیم !
دست مریزاد !
زرشک کجاش بده ، خدا تومن قیمت داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
میبره ؟ !! یا میبروننش؟؟!!
به امید پیروزی تراکتور مقابل استقلال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
به امید مساوی شدن نتیجه بازی تراکتور و استقلال .
درود بر عادل.
حالا بازم میگن عادل پرسپولیسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
عادل تهرانی !!
برنامه نود هنوز تمام نشده.
شما زود خوابیدید!
پاسخ ها
footballebartar.ir
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
یه ربع آخرش دیگه اتفاق خاصی نیفتاد و موضوع مهمی هم به اون صورت نداشت.
traxtur
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
سپاهان
ح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
اگر چه تراکتور را دوست میداریم اما فقط صبای قم
تو بازی جلوی اس اس ، تراکتور می بره ، سپاهان هم می بره .
استقلال میشه سوم !
تیم م...همین حقشه .
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
امشب کی نشسته دفتر تابناک داره کامنتا رو دستکاری می کنه ؟!
م.... رو همه میدونن تو ایران !
"علی" هم کمکش می کنه تازه !!!
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
تایید میشه صددرصد
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
تراکتور
احمد زاده
| - |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
شانس یک بار درخونه تراکتور رو زد .ولی با اجازه ات جمعه از آزادی تهران تا آذربایجان آسمان آبیه آبی خواهد بود
مترجم مربی مس خیلی باحال بود!!

البته این رو هم بگم که مترجم لوکا بوناچیچ ایرانی نیست و کلا تو فاز و جو زدگی به سر میبره
تو بازی جلوی اس اس ، تراکتور می بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
اونوقت بازی جلو یعنی چی؟
صدیق
| - |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
آرش جان جوجه آخر پاییز میشمارند .بااجازه ات استقلال جمعه با3گل تراختور رو پنچر میکند . انشااله بعد نوبت سپاهان میشه .باور نمیکنی .؟ جمعه نزدیک است
تو بازی جلوی اس اس ، تراکتور می بره ، سپاهان هم می بره .
استقلال میشه سوم !
تیم ما...ی همین حقشه .
تراختور قهرمان میشه . . .
مترجم مربی مس خیلی باحال بود!!

البته این رو هم بگم که مترجم لوکا بوناچیچ ایرانی نیست و کلا تو فاز و جو زدگی به سر میبره
تراکتورسازی بزرگ
only Perspolis
فوتبال + پول ==> بی بندوباری
فقط قرمزته .
بازهم گيتي پسند با تباني قهرمان شد.واقعاً چرااااااااا؟؟؟؟؟؟؟
yashasin traxtor yashasin tabnak
yashasin traxtor yashasin tabnak be omid piruzi traxtor azarbaijan dar moghabele dodane payetakht
فــــــقـــط اســـــــــتـقـلال. پس لطفا هواداران سرخا که هم پیروزی اند و هم تیراخ، اینقدر حسادت نکنن نسبت به سرورشون(اصلا پیروزی ها اینجا چیکار میکنن که هی به استقلال منفی میدن؟! جای بچه ها نیست). استقلال قهرمان،صدر جدول بمان.
اگه اين پنالتي بود پس خطاهاي بازيكنان استقلال روي پرسپوليس تو دربي چي بود خنده داره
پاسخ ها
ح
| United States |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
جانم تازه از خواب بیدار شدی ما جملگی در زمان بازی به این قضاوت ها میخندیدیم
پیشاپیش سال نو همه مبارک
برنامه 90 برای کارمندها نیست برای بازاریهاست واقعا متاسفم برای فردوسیپور که ادعای حرفه ای بودن داره ولی نمیدونه با این ساعت پخش برنامه نیمی از بیننده هاشو از دست میده ما که نمیتونیم ساعت 11 شب بیدار بمونیم تازه برنامه بخواد شروع بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
ساعت پخش رو که عادل مشخص نمیکنه دوستم
به اميد روزي كه استقلال و تراختور يكي شان قهرمان و ديگري نايب قهرمان شود .
تراکتور به بردن استقلال عادت کرده
به....روزنامه ها و صدا و سیمای سرخابی قهرمان سپاهان یا تراکتور خواهد بود.
0444444444444444444444444
شک نکنید اس اس هم مقابل تراکتور میبره هم سپاهان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
اکبرجان؛ شک می کنیم !
این کارشناسای داوری خیلی باحالند واقعا مردم را بووووق فرض کردند. اون از کارشناسی مرادی بعد از بازی رئال و بارسا که گفت اون صحنه پنالتی نبود این هم از افاضه فضل جناب آقای افشاریان در خصوص پنالتی استقلال ....
پرسپوليسي ها تيم دومشان يعني تراكتور را تشويق ميكنند.
بنده خدا گل محمدی را داور بیخودی اخراج کرد این بیچاره به کسی کاری نداره بذارن کلا دور زمین بچرخه اصلا باشه یانباشه چه فرقی میکنه.
یاشاسین ترختور
تو بازی جلوی اس اس ، تراکتور می بره
استقلال قهرمانه و بريد دق كنيد . اس اس اس اس اس اس اس اس اس اس اس اس قهرمان
تراکتورسازی حقش قهرمانیه..
پاسخ ها
اشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
اره ولی سپاهان بیشتر حقش قهرماااانیه....سپاهان امسال هم مثل همیشه انشااله قهرمان میشی
تراکتورسازی
تراکتوریها میبره و قهرمانه
بوناچیچ مربی مس هست نه سپاهان. لطفاً تصحیح کنید.
عشق است تراختور
من قسم میخورم سپاهان اوله .هم لیگ هم جام حذفی
پاسخ ها
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
با احترام به نظر شما از سپاهان خيلي بدم مياد.
ناشناس
| United States |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
حتما اسپانسرش کارخانه آب معدنیه
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
قهرمانی سه دوره پیاپی سپاهان باعث سوختگی خیلی ها شده متاسفم که به جای اینکه هتریک قهرمانی سپاهان باعث بشه نگاه عدالت‌محور رو در فوتبال داشته باشیم از اینکه سپاهان سه بار پیاپی قهرمان شده از این تیم متنفر میشیم.
درود بر تیمهای شهرستانی
مرگ بر دردانه های پایتخت
اشنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
من عاشق سپاهانم...معلومه بدشون میاد چون همیشه قهرمانه و آرزوهاشونو به باد میده....با احترام به نظر امیر اونا هم از شما بدشون میاد
تراکتورسازی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
قسم نخور !
قسم تو هر جایی نمیشه !
تراکتورها خوابش را ببینن اس اس میبره چون امیر خان را داره
Yel Yatar Tufan Yatar Yatmaz TIREXTUR bayragi
@-o @-o @-o @-o
باش تا صبح دولتت بدمد!!!آرش جونم
عشق ما استقلال
استقلال هم شد تیم؟ چرا بعضی ها قرون وسطائی فکر می کنن؟ الان تیمی برنده است که بروز باشه منچستر و رئال هم می تونه ببازه که استقلال وپرسپولیس و تراکتور و امثالهم به گرد پاشون هم نمی رسند.لطفا فکر مردم رو به چیز های بهتر سوق بدین... این فردوسی پور هم مردم رو کرده پیشگو برای رسیدن به خواسته های نا حق و نا بجای خودش..........
به امید تساوی اس اس و تراختور و قهرمانی سپاهان
قرمزتهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شک نکنید اس اس مامیبره*******************************************
اس اس بهترین دفاع بهترین خط میانی بهترین فروارد ها رو داده پس قهرمانه چون حقشه
اگه م.. بزارن تراكتور ميبره-امان از دردانه هاي وزارت ورزش
البته که تراکتور میبره..
البته که تراکتور میبره...اما چی میبره ؟ کجا میبره؟
ممکنه هرچیزی ببره اما بازی رو به استقلال واگذار میکنه ...حالا شما هرچی به نظرم رای منفی بدید ....اما استقلال مثل همیشه....قهرمان پر افتخار آسیا....بوی قهرمانی داره میده .....وای وای وای ...ای استقلال حمله حمله حمله ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
استقلال تنها تیم 12 نفری دنیاس اینو همه میدونن. این جور بردن ها ننگه واللا
foolad salare irane
دیشب هر چی اس ام اس زدم نشد. انگار خط تبریز رو بسته بودن و الا تراختور بالای 50 درصد رای می آورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
همش توی توهمید
تراکنور خواب را در چشمان استقلال و گروهبان قندعلی آشفته خواهد کرد
بازيهاي استقلال بعد از بازي سپاهان و تراكتور شروع ميشه و ضمنا داور ها هم هواشو دارن (بازي با صبا ) پس قهرمان هم بشه ارزش نداره!
البته که تراکتور میبره...اما چی میبره ؟ کجا میبره؟
ممکنه هرچیزی ببره اما بازی رو به استقلال واگذار میکنه ...حالا شما هرچی به نظرم رای منفی بدید ....اما استقلال مثل همیشه....قهرمان پر افتخار آسیا....بوی قهرمانی داره میده .....وای وای وای ...ای استقلال حمله حمله حمله ....
البته که تراکتور میبره...اما چی میبره ؟ کجا میبره؟
ممکنه هرچیزی ببره اما بازی رو به استقلال واگذار میکنه ...حالا شما هرچی به نظرم رای منفی بدید ....اما استقلال مثل همیشه....قهرمان پر افتخار آسیا....بوی قهرمانی داره میده .....وای وای وای ...ای استقلال حمله حمله حمله ....
البته که تراکتور میبره...اما چی میبره ؟ کجا میبره؟
ممکنه هرچیزی ببره اما بازی رو به استقلال واگذار میکنه ...حالا شما هرچی به نظرم رای منفی بدید ....اما استقلال مثل همیشه....قهرمان پر افتخار آسیا....بوی قهرمانی داره میده .....وای وای وای ...ای استقلال حمله حمله حمله ....
سرور استقلاله
سلام
ميشه هر هفته گزارش اين برنمامه رو ننويسيد. من كه تا به حال يه قسمتش رو هم نديدم و مطمئنم كه چيزي از دست ندادم. شما با اين نوع خبر رساني تون اين برنامه رو بيش از اندازه اش بزرگش كرديد.
اگه بزارن تراكتور ميبره-امان از دردانه هاي وزارت ورزش
پرسپوليسي ها تيم دومشان يعني تراكتور را تشويق ميكنند.
سرورتمام تیمها فولاد شهراهواز*خوزستان برزیلته...
سرورتمام تیمها فولاد شهراهواز*خوزستان برزیلته...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر