بازدید 32984
در جمع مردم دیواندره کردستان صورت گرفت:

اعلام رسمی نامزدی دکتر محسن رضایی

پیشنهاد شده بود در تهران کاندیداتوری خود را اعلام نمایم‌ تا از امکانات وسیع رسانه‌ای استفاده کنم، ولی با اعلام کاندیداتوری در این شهر، بر رویکردم نسبت به پیشرفت ‌همه‌جانبه کشور و حل مشکلات مردم تأکید می‌کنم.
کد خبر: ۳۰۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴ 04 March 2013

دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رسما کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مرزبانان غیور استان کردستان، ضمن اعلام کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برخی از دلایل حضورش در این عرصه را اعلام نمود.

دکتر رضایی در جمع مردم دیواندره اظهار داشت: پیشنهاد شده بود در تهران کاندیداتوری خود را اعلام نمایم‌ تا از امکانات وسیع رسانه‌ای استفاده کنم، ولی با اعلام کاندیداتوری در این شهر، بر رویکردم نسبت به پیشرفت ‌همه‌جانبه کشور و حل مشکلات مردم تأکید می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: امام جماعت مسجد صلاح‌الدین ایوبی سنندج، دیروز پس از برگزاری نماز جماعت مغرب، قرآنی را به من هدیه کرد که امروز در مسیر سنندج به دیواندره آن را باز کردم و قرآن اجازه حضور در این انتخابات را به من داد‌.

رضایی در ادامه به وضعیت زندگی مردم، اقتصاد و مسائل و مشکلات جامعه پرداخت و با اشاره به این که زمانی آب را سرچشمه زندگی می‌دانستند، گفت: اما امروز «درآمد» اساس زندگی مردم است که باید با برنامه‌هایی، هزینه‌های زندگی را کاهش دهیم و سطح درآمدی آنان را بالا ببریم.

وی افزود: پتانسیل بسیار بالای کشور در بخش کشاورزی، زمینه را برای فعالیت برنامه‌ریزی شده در این بخش حیاتی آماده کرده و لازم است برنامه‌ای جامع برای بخش کشاورزی تدوین و اجرایی شود.

رضایی در پایان ضمن اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم توجه جدی به بهبود وضعیت اقتصادی و زندگی مردم گفت: هم‌اکنون مشکل اصلی مردم بحث اقتصادی است و باید در زمینه توسعه اقتصادی همانند توسعه سیاسی در کشور کار انجام شود.

گفتنی است، دکتر رضایی در بیانیه‌ای رسمی، مواضع خود را اعلام ‌و در یک جمع رسانه‌ای با حضور خبرنگاران، برنامه‌های خود برای دولت آینده را تشریح خواهد کرد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی