بازدید 50369
سناریوی جدید رژیم صهیونیستی و نومحافظه‌کاران آمریکایی:

طرح جمهوری‌خواهان آمریکایی برای تسهیل جنگ علیه ایران

در حالی که تنها چند روز از پایان مذاکرات ایران و ۵ + ۱ در قزاقستان می‌گذرد و در حالی که روز قبل از مذاکرات، سنا، طرح فشار بر ایران را در دستور کار داشت، گویا پس از مذاکرات نیز سنای آمریکا بی‌کار ننشسته و دست به کار تدوین طرحی برای چراغ سبز به اسرائیل برای حمله به ایران زده است.
کد خبر: ۳۰۵۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵ 01 March 2013

در حالی که تنها چند روز از پایان مذاکرات ایران و ۵ + ۱ در قزاقستان می‌گذرد و در حالی که روز قبل از مذاکرات، سنا، طرح فشار بر ایران را در دستور کار داشت، گویا پس از مذاکرات نیز سنای آمریکا بی‌کار ننشسته و دست به کار تدوین طرحی برای چراغ سبز به اسرائیل برای حمله به ایران زده است.

به گزارش «تابناک»، نشریه «اوپن زایان» در مطلبی نوشته است که سناتورهای آمریکایی، مشغول تهیه تصویب‌نامه‌ای هستند که بر پایه آن، بر حمایت آمریکا از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به تأسیسات هسته‌ای ایران تأکید شده است. این تصویب‌نامه که توسط سناتور رابرت منندز‌ جمهوری خواه و لیندسی گراهام دمکرات‌‌ تهیه و تنظیم شده، قرار است به امضای نمایندگان آیپک ـ که کنفرانس سالانه آن‌ها، این هفته در کنگره ایالتی در واشنگتن برگزار می‌شود ـ نیز برسد.

در همین حال و به نوشته این نشریه، نمایندگان آیپک (لابی صهیونیستی آمریکا) نیز قرار است طرحی را برای تعهد آمریکا به حمایت از حمله رژیم اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران ارائه کنند؛ حمله‌ای که به باور بسیاری از کار‌شناسان، به برهم خوردن کامل ثبات منطقه، وخامت بیشتر اوضاع اقتصاد جهانی و پیچیده‌تر شدن مسأله هسته‌ای ایران منجر می‌شود.

بنا بر این گزارش، بر پایه نسخه‌ای که از این تصویب‌نامه به دست نشریه اوپن زایان رسیده،‌ در آن آمده که ایالات متحده باید به افزایش تحریم‌های شکننده بر ایران ادامه دهد و همچنین آمریکا را «وادار» کرده ‌در صورتی که رژیم اسرائیل قصد حمله یک‌جانبه به ایران را داشته باشد، ایالات متحده بایستی در کنار این رژیم قرار گرفته و حمایت‌های اقتصادی، دیپلماتیک و نظامی را از این رژیم انجام دهد.

هرچند تهیه کنندگان این تصویب‌نامه در آن یادآور شده‌اند که این طرح نباید به معنی اجبار آمریکا به اعلان جنگ ‌علیه ایران تفسیر شود، ‌مفاد آن به گونه‌ای تنظیم شده ‌که بر پایه آن، ایالات متحده به محض ورود اسرائیل به جنگ با ایران، اجبار به اعلان جنگ با ایران می‌شود.

این گزارش می‌افزاید، «‌گری سیک»، استاد دانشگاه کلمبیا و از مقامات سابق کاخ سفید و متخصص در امور ایران درباره این طرح، ‌گفته است: آغاز جنگ خطرناک‌ترین کاری است که یک ملت می‌تواند به آن دست یازد. این طرح به این معناست که اختیار شروع جنگ عملاً به  کشور دیگر واگذار می‌شود. یک چنین تصمیمی مسئولیت مستقیم برای آمریکا دارد.

هرچند این‌گونه تصویب نامه‌ها به خودی خود، منجر به ‌در پیش گرفتن سیاست نمی‌شود، ‌تداوم یک رویکرد خصمانه نسبت به ایران در میان مقامات آمریکایی و افکار عمومی را در بر دارد که در نوع خود و در زمانی که مذاکرات ۱+۵ با ایران، حاکی از نشانه‌های خوبی بوده، کمی شگفت‌انگیز است.

این در حالی است که سال گذشته نیز یک طرح مشابه از سوی ۷۴ سناتور جمهوری خواه در سنای آمریکا مطرح شده بود. با این تفاوت که در آن تنها بر حمایت از «حق اسرائیل» برای اقدام به هرگونه عمل لازمی تاکید شده بود.

گفته می‌شود که تاکنون هیچ سناتور دمکراتی این لایحه را امضا‌ نکرده و یکی از سناتورهای دمکرات در ایمیلی به کنایه نوشته است: دمکرات‌ها این طرح را به عنوان طرح جنگ ‌علیه عراق... (ببخشید منظورم طرح جنگ علیه ایران است) امضا نخواهند کرد!

از سوی دیگر، یکی از مقامات سابق سی‌آی‌ای، که نخواسته نامش فاش شود، در رابطه با این طرح و با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با غرب گفته است: من فکر نمی‌کنم که این تصویب‌نامه اثری بر پیام‌ها و تصمیماتی داشته باشد که از کاخ سفید بیرون می‌آید. تصمیمات و مذاکرات بین دولت اوباما و رژیم اسرائیل بر سر حمله احتمالی به ایران، هیچ ارتباطی با یک چنین طرح‌هایی ندارد.

این در حالی است که بی‌گمان، هرچند این طرح بدون امضای کاخ سفید و تصویب سنا منجر به ایجاد تعهدی برای ایالات متحده نمی‌شود، ‌حاکی از یک جریان جنگ‌طلب در سنای آمریکاست که نکته جالب آن در این است که این طرح حتی پیش از آن که به سنای آمریکا معرفی شود، ‌ابتکار عمل آیپک معرفی شده است!

نکته دیگر آن که در جریان مراسم سوگند چاک هیگل، به عنوان وزیر جدید دفاع آمریکا، یک سناتور جمهوری خواه از وی خواسته بود که یک نمونه از کارهایی را که آمریکا به خواست و اراده لابی اسرائیلی یهودی مجبور به انجام آن شده است، نام ببرد؛ اگر چندی تحمل می‌کرد امروز سناتور منندز نمونه بارزی از آن را به وی نشان می‌داد!

به هر حال، این کار بار دیگر نشان می‌دهد که جریان تندرو و جنگ طلب آمریکایی که به طور خاص در قالب سناتورهای جمهوری‌خواه این کشور نمود می‌یابد، به هیچ وجه خواهان حل و فصل موضوع هسته‌ای ایران و یا عادی سازی روابط تهران و واشنگتن نیست و تلاش دارد هر طور شده، آتش بحران بر سر مسأله هسته‌ای را شعله‌ور نگه دارد.

البته این موضوع به سرعت پس از پایان مذاکرات آلماتی خود را نشان داد، زیرا با وجود اینکه مقامات همه کشورهای غربی، از جمله خود دولتمردان آمریکایی نسبت به روند و نتیجه مذاکرات ابراز امیدواری کردند، مقامات رژیم صهیونیستی ضمن ابراز نگرانی نسبت به این مذاکرات، به تکرار ادعاهای پیشین خود درباره برنامه هسته‌ای ایران روی آوردند.

طبیعی است، در چنین شرایطی، این رژیم درصدد برخواهد آمد با جلب پشتیبانی حامیان آمریکایی خود (جمهوری خواهان و آیپک)، زمینه را برای بر هم زدن جو به وجود آورند تا با افزایش فشار بر دولت اوباما، دست‌کم وضع موجود را حفظ کرده و مانع ‌‌توافق هسته‌ای با ایران شوند.

به هر حال، اکنون این وظیفه دولت اوباماست که نشان دهد تا چه اندازه به تغییر ادبیات اخیر مقامات خود پایبند است و آیا واقعاً با نادیده گرفتن فشارهای صهیونیست‌ها و جمهوری‌خواهان به ادعای خود مبنی بر تلاش برای عادی سازی روابط با تهران پایبند است یا خیر!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۳۴
انتشار یافته: ۸۱
امیدوارم جنگ نشه ولی بشه همین آمریکا به چیز خودن میوفته ولی اون موقع دیگه دیره چون ایران وارد جنگ بشه تا خوده تلاویو میره
پاسخ ها
طهمورث رادمرد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
ما مرد جنگیم.مردانه می جنگیم
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
هیچ احدی از جنگ خوشش نمی آید. واگر هم جنگی صورت بگیرد کسی نمی تواند مانع شود وتعجب این است که انهای که منفی دادند می خواهند جلو جنگ را بگیرند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
جنگ خوب نیست
باید تا حد ممکن از وقوعش جلوگیری کرد
ولی وقتی جنگ شد، دیگه کاریش نمیشه کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
ای بابا جدی نگیرید اونا 30 سال پیشم جرات حمله به ایرانو نداشتن وای به حال الان که قدرت ایران خیلی بیشتر شده
بهترین کار اینه که اسرائیل رو سر جاش بشونید این بهترین کاره اگر اسرائیل ببینه که در خطره اونوقت دستاش به این حماقت هاشو پایان میدن از توضیح معذورم خودتون در یابید
بر دولتمردان ایرانیست که با هوشیاری یکبار و برای همیشه به این مسئله فیصله دهند و محض رضای خدا به منافع ملی این کشور بیاندیشند و باز مثل گذشته ما را به افسوس اوقات طلایی از دست رفته مبتلا نکنند
حالا متوجه شدین که مشکل از اونهاست؟ اونها به دنبال سازش نیستند.
غلط های زیادی .اینهافکر کردند ایران هم افغانستان و عراق و پاکستان و کویته که حمله کنند و بزنند بکوبند و بدزدند و ببرند.هنوز صابون غیرت ایرانی به تن کثیفشون نخورده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
عزیزم جنگ ویرانگر است هر قدر هم قوی باشی زخمی می شوی اگر التیام هم پیدا کنی جای آن می ماند و لنگیدنش . این هم بدون آمریکا از لحاظ نظامی خیلی قویتر از اونی هستش که بنده وجنابعالی فکر می کنیم .
هه هه
ما منتظریم که حمله کنین
فقط ساعت چند حمله میکنین بگین من تخمه بیارم:|
امریکا و سگ نگهبانش اسراییل بدانید هیچ غلطی نمی توانید بکنید
تمام ذره ذره خون و وجود من فدای
وطن و مردم و ناموسم
مرگ بر شما خونخواران کثیف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
شجاعت یک حرف است و عقلانیت چیز دیگر .
بعد از گذشت 25 سال عنوز جراخات جنگ با عراق برتنمان مانده ، در تمام این مملکت به هر سو که نگاه می کنی نام یک شهید می بینی .
انسان عاقل هیچگاه طالب جنگ نیست .
تا می توانیم باید حماقت امریکایی ها را به تعویق بیاندازیم
امیر
| United Kingdom |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
مریکا و سگ نگهبانش اسراییل بدانید هیچ غلطی نمی توانید بکنید
هر کس در مخیلش فکر تجاوز به کشورمونو بکنه سیلی محکمی از ما میخوره شک نکنید
ما ایرانی با غیرت شیعه علی
چماق و هویجها داره دائما تغییر میکنه.
حالا سنا و مجلس آمریکا شدن چماق
دولت آمریکا شده هویج.
ولی نشانه ها داره میگه که کار داره به جاهای باریک میکشه.
خدا بخیر بگذرونه
حمله کنند تا ایران اسلامی چراغ سبزشون را برا همیشه کور کور کند
به نظر می رسد اين حاوی پيامی به ايران است که فرصت پيش آمده را جدی بگيرد و بدنبال امتياز گيری (به زعم آنها) و دريافت تمام حقوق خود نباشد!!! همين جا ما هم اعلام می کنيم اينها طبل تو خالی است گمان نمی رود با وجود اينکه اسرائيل در نزديکی ما است اينها جرات چنين حماقتی را بکنند. ما امام خود و اسلام عزيز را تنها نخواهيم گذاشت. به اميد رضایت خدواند باريتعالی
کاش همین فردا حمله کنه

ببینن یه من ماست چقدر کره داره
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
بذارید ببینیم میتونه با حزب الله کنار بیاد!
حمله به ایران که حتی خوابش هم براشون کابوسه
این طرحهای مسخره فقط برای تقویت روحیه تضعیف شده صهیونیستاست ، کیه که ندونه حماقت صهیونیستا در مقابل ایران موجب محو و نابودی اونا خواهد بود ، این حمایتها در شرایطی از سوی آمریکائیها شکل میگیره که میبینند فرزند نا مشروعشون تو منطقه از تغییرات بوجود آمده و تضعیفشون در مقابل جبهه مقاومت به رهبری ایران از ترس خودشو خیس کرده !!
این اقدامات موید این است که هدف از تحریم ها موضوع هسته ای ایران نیست.بلکه هدف رژیم و پیشرفت مردم ایران است.وگرنه چرا همزمان با روند مثبت مداکرات 5+1 دم از حمله به ایران میزنند؟نباید بهانه به دست این رژیم منحوس داد.
اشکالی نداره 100 تا از اینا تصویب کنن وقتی ما میگیم (الله اکبر) ما پیروزیم
هیچ سلاحی قدرت (الله اکبر) رو نداره
اسرائیل حرف زیاد میزنه خیلی مهم نیست.
مرگ يه بار شيون يه بار
شیطنت امریکایی ها ذاتی وبقول رهبر عزیزمون ساده لوح نباشید و فکر نکنید هیچوقت امریکا با ما دوست میشه .ولی (یانکیا)اگه خواستین از مرزهای ایران عبور کنید به اندازه کافی کیسه جسد با خودتون بیارید چون خاک شهیدان حتی جسد های شما رو هم تحویل نمیگیره .
حرف زدن که مالیات نداره...همینطور چرت و پرت میگن
"لیندسی گراهام دموکرات"
لیندسی گراهام از حزب جمهوری خواه هست نه دموکرات.
اینا همش جنگ رسانه ای است
خود امریکا هم بعد از جنگ 8ساله فهمید که جنگ با سلاح نظامی علیه ایران کارساز نیست وبعد از اون تصمیم گرفت با جنگ نرم و تحریم مردمو جلوی نظام قرار بده و یه جورایی جنگ داخلی راه بیاندازه.
چون زحمت و هزینه کمتری هم براش داره...
آولا این استراتژی دروغ مصلحت آمیز نوع آمریییکان است البته حمله آنهاازتوع دیگراست کهتاحال ج.اب نداده ونمی دهد آنها فکر میکنند باجنس خودشون طرفندغافلند! درذهی دورباطل که خودشون بوجود آوردند دورمیزنند خودشون گیج میشند فکرمیکنند طرف مقابل .... میشه !!!
یکبار برای همیشه باید رژیم منفور صهیونیستی را از روی زمین محو کنیم
لیندسی گراهام دموکرات نیست.یکی از جمهوری خواهان دیوونس که حتی تو خود امریکا هم به خاطر مواضع عجیبش سوژه خنده خیلی از برنامه های تلویزیونه.
این فقط یک بازی برای ترساندن ایرانی هاست. آمریکا اگر بهانه ای برای حمله به ایران و جود داشته باشد حمله می کند و نیازی به اسراییل ندارد. اگر این طرح در مجلس اسراییل تصویب می شد منطقی تر بود تا اینکه در مجلس آمریکا تصویب شود زیرا اسراییل موجودیت خود را مدیون آمریکاست و نه بالعکس.
از این یانکی ها هیمن برمیاد که دنیا را تخت و تاج خودشون می دونند چه زمانی اینا می فهمند میدونم اون روز میاد ولی آیا اون روز را می بینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با سلام
همانطور که مستحضرید طبق اعتقادات دینی ما خداوند به شیطان رجیم قدرت فراوانی عطا فرموده (امکاناتی از قبیل از جنس آتش بودن که محدودیت فراوان خاکی بودن را ندارد)تا انسانهای نادان و بی ایمان را فریب داده و به اصحاب خود ملحق کند و به خیال خام خودش سودای محقق نشدن وعده خداوند را به سر دارد (این وعده که صالحین زمین را به ارث خواهند برد) اما کاش شیطان هم یک جو عقل داشت دست از این کاراش بر میداشت ،توجه کنید که هر موجود مختاری یک ظرفیتی داره یعنی تا یه حدی عقلانی عمل می کنه حالا ملت ما داره مقاومت میکنه تا یه روزی که کاسه صبر شیطان لبریز بشه و دست به اشتباه و نابودی اصحاب خودش بزنه ولی به نظر من هنوز زوده و شیطان هنوز کاملا عصبانی نشده ولی یک روزی این اشتباه رو میکنه و جالب اونه که باز هم به نفع مومنان کار میکنه یعنی توفیق کشتن کافران یا شهید شدن رو به اونها میده به هر حال عزیزان مومن حزب خدا همیشه پیروز است موفق باشید
پاسخ ها
مختار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
برادر عزیز یاران شیطان به نظر تو منفی دادند
اخه جمهوری خواها نونشون از جنگ بدست میارن
مرگ بر امريکاي ظالم
اسراییل بدبخت و ذلیل و خوار شده است

دارد خودش را به زمین و زمان می کوبد

در صورتی که اسراییل به ایران حمله کند

نیروهای مسلح ایران این رژیم جنایتکار را
شخم خواهند زد که جنایتکاران ای رژیم
از شدت شکست دست به خودکشی بزنند
هیتلر حق داشت که شما ها را به درک واصل

کند ای اسراییل جوجه با تو هستم

جوجه جه چیز است که کله و پاچه ان چه باشد
با تمام سلیقه های مختلف سیاسی در چنین مسائلی همه مردم پشت هم هستند پاش بیفته جلو همه زورگوها وایمیسیم
ما طرفدار جنگ نیستیم اما برای دفاع از شرافت و ناموس سر زمین خویش اماده ایم
مکروا ومکرالله والله خیرالماکرین
اسرائيل معني جنگ ايراني رو نمي فهمه بايد فهموند
بابا اینا بد جوگیر میشن . اینها بعد 10 سال هنوز نتونستن 1وجب از لبنان که بغل دستشونه و 10% امکانات لوجستیکی و جنگی فو ق پیشرفته اسرائیل رو هم نداره رو بگیرن! میدونی چرا؟ چون ایمان به خدا و آخرت ندارن. از قدیم گفتن سنگ بزرگ علامت نزدن است.
اسرایئل و آمریکا خوب میدونن نتیجه جنگ با ایران چیه.!
تازه این جنگ مانند جنگ عراق و افغانستان طولانی نمیشه . چرا؟ به همون دلیل که وقتی 4-5 مو شک حماس رسید به تلاویو سریع گفتن ما شکر خوردیم آتش بس.
اما ایران دنبال یه بهانه خوب میگرده که اسرائیل رو شخم بزنه.
جنگ=100سال به عقب
اگه آمریکا یا اسرائیل 1درصد مطمئن بودند که با حمله به ایران پیروز میدان هستند حتی یک لحظه هم صبر نمی کردند و همین الان حمله را شروع می کردند.
خوب می دونند که حریف ایران نمی شوند.
ایارن نه عراقه نه لیبی و نه افغانستان
من با شرایط کنونی کشورم موافق نیستم اما اصلاً خوش ندارم پای بیگانه به کشورم باز بشه
کوچکترین تعدی به ایران = حذف کامل اسرائیل .اینو من نمیگم .اینو کل جوانان ایران میگن
با سلام
دو تا مورد قابل توجه هست؟
اول جمهوری خواهان حماقت دارن و با لابی صهیونیست کار میکنن و تحت نفوذ انها هستن
دوم شاید با مطرح کردن این مورد میخوان از ایران امتیاز بگیرن و استفاده از چماق و هویج خیالی خودشون
سوم قصد ندارن دموکراتها تو مسئله هسته ای با ایران در صلح و ارامش به نتیجه برسن
میخوان مذاکرات رو تحت تاثیر قرار بدن
لذا عرصه دیپلماتیک اران مثل همیشه فعال و بر اساس منافع و تحلیل سیاسی دقیق خط مشی مناسب را در نظرذ بگیرن
و اسرائییل و امریکا هیچ غلطی نمیکنن.
اصلا در حدی نیستن که ذهنش رو ادم به این مسائل جنگ مشغول کند
ا
فکر نکنم امریکا کله خر باشه به ایران حمله کنه چون ایران افغانستان عراق نیست
انقدر هم کودن نیستند که حمله نظامی کنند
امکانات دفاعی ایران رو دست کم نمیگیرند
از طرفی حزب الله با موشک های ما آماده پذیرایی از تلاویو هست
از طرفی خود ایران کلی موشک نوش جان تلاویو میکند
ترسو بودن صهیونیستی ها رو همه میدونند
یه موشک اصابت کنه تو شهرشون همه مهاجرت میکنند از ترس جونه عزیزشون
آقا بی زحمت بگید بهشون که میخوان حمله کنن سر راه چند تا نونم بگیرن بیان..دستشون درد نکنه... :-)
نتانیاهو بدبخت تو لیاقت تشکیل یک دولت را نداری
ما ایرانیها نیازی به سلاح اتمی نداریم

کاری نکن که صبر نیروهای مسلح ایران تمام شود ان وقت همه شما تحت عنوان افساد فی الارض به درک واصل خواهید شد

ارباب شما که امریکا باشد شما را نمی تواند
نجات دهد امیدوارم که حماقت را رها کنید
يه بيشنهاد دارم :لامب جراغ سبز از نوع كم مصرف باشه بخاطر اينكه قراره خيلي روشن بمونه و وضع اقتصادي امريكا هم خرابه
طرف اومده میگه جانم فدای ایران و ناموسم
یکی اومده بهش منفی داده.
اینهایی که منفی میدن جدایی طلب هستند یا صهیونیست؟
فکر میکنید جوانهای دیروز همون آدمهای باغیرت همون عاشقان واقعی که تا الان با همت والای آنها داریم نفس میکشم باز هم هستند یا اینکه ... من که شک دارم بتوانیم مثل شهید همت وباکری و...باشیم ای کاش بتوانیم اندک غیرتی همچون آنان داشته باشیم واز خاکمون دفاع میکنیم
ایران با کردو ترک وبلوچ وفارس وعرب و... ایران است وخواهد بود ومن به عنوان یک کرد ایرانی باایرانم زنده ام و زنده باد ایران
مطمئن باشید اگر همچین حمله ای از طرف اسراییل صورت بگیره مردم ایران چه موافق و چه مخالف حکومت همه در یک صف علیه حمله اسراییل قرار میگیرند.این را تاریخ اثبات کرده
اخه اسرائل كه با چندتا موشك فجر ايران به غلط كردن افتادچطور جرات جنگ با ايران داره؟
متاسفم واسه امریکا که هنوز نفهمیده ایرانیها مثل اعراب نیستند.اینجا در ایران ما اعتقاد داریم که اگه در این جور جنگها بمیریم میریم بهشت.1400سال پیش نوه پیامبرمونو کشتند. و ما هنوز هرسال واسش 10روز عزاداری میکنیم.با همچین ملت با غیرت و با تعصبی نمیشه جنگید.خوشحالم که در مملکتی زندگی میکنم که هر روز واسه سرگرمی ما ایرانیها یه همچین اراجیفی تدوین میشه که حوصلمون سر نره.
اگر ایران کشور ضعیفی بود الان اونها هزار بار حمله کرده بودند وای خوب میدانند که با این اوضاع امریکا و اسراییل نمیتوانند از پس ایران بربیایند و بهتر میدانند که در جنگ 8 ساله ایران با همه آنها جنگید نه فقط با عراق!!! ولی امیدوارم که اسراییل بزودی با خاک یکسان یشه
امریکابدانداگراسراییل یاامریکابه ایران حمله کنندملت ایران تاپنجاه سال یقه انهارارهانخواهدکردالبته اسراییل که نابودخواهدشدوتمام سیاستمدارانی که این طرحهاراتصویب وامضاکردنددرتیررس سربازان اسلام قرار خواهندگرفت وحتی یک کارخانه سالم نخواهندماندوتمام سرمایه داران صهیونیستی واعضای ایپک انشاالله نابودخواهندشدواین حق قانونی ملت ایران میباشدچون اعلان جنگ ازطرف انهابوده ومامجبوربه دفاع هستیم خدایا تواگاهی که ماجزازتوامیدیاری نداریم وهرچه داریم ازقدرت لایزال توست
اینا اگه عرضه داشتن تاحالا این کارو کرده بودن نیاز به مصوبه هم نداره.سگ وقتی کاری ازش نمیاد پارس میکنه محلشون نذارین.
اگه امریکادراین حمله از اسراییل حمایت کند یعنی حمایت برای نابوذی اسراییل چراکه این حکومت غاصب در برابرکشورمان برای همیشه از نقشه روزگار پاک خواهد شدبه امید نابودی ظالمانه زمانه وارزوی پیروزی برای کشور عزیزمان ایران اسلامی
من نمیدونم کیا هستن که منفی میدن..خب البته شاید وطن فروش یا اسرائیلی هستن..
ب کوریه چشمشون زنده با ایران زنده باد ایرانی.زتده باد وطنم
امیدوارم هیچ وقت جنگ نشه، جنگ جز ویرانی چیز دیگه‌ای در بر نداره؛ اما اگر قرار باشه به کشور و زندگی ما حمله بکنند ما هرگز مثل دیگران نیستیم که بیان و غارتمون بکنند و ساکت بنشینیم و نگاه کنیم، اینو همین 8 سال جنگی که به ما تحمیل شد و با دست خالی و با چنگ و دندان کشور رو حفظ کردیم و تا جاییکه تونستیم جلوی تقریبا همه‌ی دنیای تا دندان مسلح وقاومت کردیم بخوبی نشون میده، اونا هم خودشون خوب اینو میدونند اما به هر حال همیشه حماقت باعث خودبزرگبینی و دردسر زیادی برای هر دو طرف میشه.
.احتمالا تاریخ مصرف اسرائیل تموم شده چون بعضی از کشورهای منطقه خیلی موثرتر از اسراییل دارند تیشه به ریشه اسلام میزنند.در ثانی اسرائیل دیگه داره برای اروپاییان شاخ میشه پس چه بهتر برای همیشه از شر اسرائیل راحت بشند.پس بعید نیست بزودی این اتفاق بیفته.انشاا... که مثل سوریه غافلگیر نشیم.
اولین قدم اسراییل برای جنگ نابودی و یکسان شدن کامل روی زمین و محو کامل فقط تنها با شهاب3 خودش حساب دستش امده فقط صداش در میاره کاری دیگه نمی تونه کنه
هیچ خبری از جنگ نیست، از این بابت مطمئن باشید اگر قراره اسرائیل به ایران حمله کنه، خب می کنه دیگه گفتن نداره. اگه عرضه داشت زودتر از اینا حمله می کرد. مگه امریکا به عراق حمله کرد قبلش مثل حالا به عراق اطلاعیه داد؟
اینا عرضه حمله کردن ندارن. به گفته امام (ره) امریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند ؛ مهم این است که ما ایرانیان چقدر بر سر آرمان های دین مان ثابت قدم باشیم و وحدت مان را برمحور دین و ولایت جدی بگیریم .
اگر جمهوری خواهان آمریکا بخواهند جنگی بر علیه ایران تحمیل کنند ایران باید باتمام قوا وقدرت اسراییل را نابود کند وداغ سوزناک برجگر جمهوری خواهان صهیونیستی آمریکا بگذارد
ما هميشه براي دفاع از وطنمون اماده ايم تا اخرين نفر
تا اونجایی که من یادمه اسراییلی ها و امریکاییها توی این 3 سال اخیر هزاران هزار بار تهدید حرفی برای حمله کرده اند . اینها اگه جرأت حمله کردن داشتند تا حالا کرده بودن . نه جرأتشو دارن نه عرضه شو !
بنده به عنوان یک جوان بختیاری می خواهم اعلام کنم که ماهم درکناردیگراقوام سلحشورایران زمین آماده ی ورودمقتدرانه به سرزمین قدس هستیم .به امیدجنگ ونابودی کامل اسراءیل .
اميدوارم هيچ جاي دنيا جنگ نشه.
ولي اگر قراره بخاطر حقي كه مال ماست و خيلي كشورهاي ضعيف ديگه مي تونن داشته باشنش ما رو تهديد به جنگ كنن، بهتره از حقوقمون دفاع كنيم. زورگويي شاخ و دم نداره! آمريكا فط مي خواد قدرتش به دولتهاي ديگه منتقل نشه.
حالا هم وقتي اسرائيل نمي تونه 33 روز جلوي حزب الله مقاومت كنه، نمي تونه 8 روز مقاومت كنه، ادعاهاش تبديل به افسانه مركاوا ميشه، نمي تونه پاسخ موشكي كه تازگي تو كشورشون خورد بده، نمي تونه جنگنده هاي مبدل سوري رو شناسايي كنه، مي تونه با ما در بيفته و پيروز شه؟!
بعيد به نظر مياد. بعيده كه حتي خودشون هم احتمال موفقيت بدن! ضمن اينكه قدرتهاي منطقه هم موافق درگيري نيستند و آمريكا رو تحت فشار قرار مي دن
حالا این سناتورهای تحقیر شده نسخه جنگ را می پیچند خودشان دل و جرات دارند موقع جنگ در منطقه حضور داشته باشند یا اینکه سربازان بدبخت وفلکه زده خودرا اعزام میکنند تا خودکشی کنند
اگه جنگ بشه بین ما هیچ تفاوتی برای دفاع از مرز و وطنمون نیست.
همه برای وطن
چانه امپریالیسم را با خون خود به زمین خواهیم مالید.
به نظر من برای اینکه دشمن رو سرجاش بشونیم بهتره یه چشمه قدرتمون رو براش نشون بدیم و پیش دستی کنیم اونا حتی حریف سید حسن هم نشدند و حریف ما هم نخواهند شد فقط میخواهند آتیش جنگو روشن کنند و بعد آمریکا رو بندازند جلو
فقط و فقط دشمن جرات کنه پاشو یک وجب واسه تجاوز به خاک ایران بزاره، همونجا لحظه مرگش میشه
انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا وَجَاهِدُواْ بِأَمْوَالِكُمْ وَأَنفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللّهِ ذَلِكُمْ خَيْرٌ
لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ (توبه/41﴾
(در هر شرايطی برای جهاد حركت كنيد) چه امكانات كم داشته باشيد،چه زياد (سبك بار وسنگين بار) با مال وجانتان در راه الله جهاد كنيد وبدانيد كه اين برايتان بهتر است.

و

آيات51 تا 54 مائده:
هان اى كسانى كه ايمان آورديد، يهود و نصارا را دوستان خود مگيريد كه آنان دوست يكديگرند و كسى كه (از شما) آنان را دوست بدارد خود او نيز از ايشان است ، چون خدا مردم ستمكار را به سوى حق هدايت نمى كند.(51)

نشانه اينكه بعضى از مدعيان ايمان از سنخ همان كافرانند اين است كه مى بينى اين بيماردلان به سوى يهود و نصارا مى شتابند و مى گويند: ما بيم آن داريم كه بلا بر سر ما آيد غافل از اينكه چه بسا خداى تعالى از ناحيه خود فتحى آورده و امرى ديگر كه خودش ‍ مى داند پيش بياورد، آن وقت است كه اين بيماردلان نسبت به آنچه در دل پنهان مى داشتند پشيمان شوند(52).

و آن وقت است كه مؤ منين واقعى به اين بيماردلان خواهند گفت : آيا اين يهود و نصارا بودند كه سوگندهاى غليظ ياد كردند بر اينكه همواره با شما و يار و ياور شما خواهند بود؟ پس چرا امروز كه عذاب الهى شما را گرفت ياريتان نكردند؟ آرى آن وقت بيماردلان مى فهمند كه تلاشهايشان بى نتيجه مانده ، در نتيجه شكست خورده و زيانكار مى شوند(53).

هان اى كسانى كه ايمان آورده ايد اگر كسى از شما از دينش برگردد، بدانيد كه خدا بزودى مردمى را براى گرايش به اين دين مى آورد كه دوستشان دارد و آنان نيز وى را دوست دارند، كه اينان مردمى هستند در برابر مؤ منين افتاده حال و در برابر كافران مقتدر، مردمى كه در راه خدا جهاد مى كنند و از ملامت هيچ ملامتگرى پروا ندارند و اين خود فضلى است از خدا، فضلى كه به هر كس ‍ صلاح بداند مى دهد و خدا داراى فضلى وسيع و علمى وصف ناپذير است (54).
این طرح ، طرح تسهیل جنگ نیست طرح تسهیل نابودی اسرائیل است.امریکاهم از اسرائیل خسته شده.
بخدا منتظريم منتظريم چنين روزي بيايد تااسرائيل توسط ملت ايران از بين برود اين جنگ راخيلي زود به نفع خودمان تمام مي كنيم چونكه آنهامسلمان نيستند به كسي هم رحم نخواهيم كرد
من چند بار خواب جنگ رو دیدم. کابوس بدی بود. امیدوارم جنگ نشه.
البته ایران نمی تواند و نباید بمب اتمی بسازد اما باید موشکهایی درست کند که اولا رادار گریز باشد و ثانیا آمریکا را بزند .حالا که آمریکا جنگ می خواد بسم الله .
اسرائیل عددی نیست که بخواهد به ایران حمله کند. امان از وقتی که غیرت ایرانی به جوش بیاید.
فقط باید مسولان به قول مقام معظم رهبری با هم متحد و قدر این مردم را بدانند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی