بازدید 9245

سفر قريب‌الوقوع رهبر انقلاب به استان يزد

درخواست از رهبر انقلاب براي سفر به يزد، جزو درخواست‌هاي ثابت مسئولان اين استان، به ويژه نماينده ولي فقيه و استانداران اين استان در چند سال اخير بوده است. با اين حال آيت‌الله خامنه‌اي معمولا با توجه به وضعيت استان يزد از نظر شاخص‌هاي توسعه، اولويت سفرهاي خود را براي استان‌هاي محرومتر مي‌دانسته‌اند.
کد خبر: ۳۰۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۸۶ - ۱۱:۴۰ 11 December 2007
شنيده‌هاي خبرنگار «تابناك»، حاكي از آن است كه آيت‌الله خامنه‌اي، رهبر انقلاب، احتمالا حدود سه هفته آينده، به استان يزد سفر خواهند كرد.

يك سايت محلي اين استان نيز با اعلام اين خبر نوشت: «ايشان تنها در اوايل انقلاب يک سفر کوتاه به يزد داشته‌اند و تاکنون به استان سفر نکرده‌اند. چندي پيش حجت‌الاسلام صدوقي، امام جمعه يزد و فلاح‌زاده استاندار، در ديدار با آيت‌الله خامنه‌اي دعوت رسمي مردم يزد را براي سفر، به ايشان تقديم کرده بودند.»
 
آخرين سفر ايشان به يزد، در كسوت رياست جمهوري بود كه بيست سال پيش، در سال 1366 و به دعوت مرحوم آيت الله سيد روح الله خاتمي(ره) نماينده امام(ره) در استان يزد انجام شد.

درخواست از رهبر انقلاب براي سفر به يزد، جزو درخواست‌هاي ثابت مسئولان اين استان، به ويژه نماينده ولي فقيه و استانداران اين استان در چند سال اخير بوده است. با اين حال آيت‌الله خامنه‌اي معمولا با توجه به وضعيت استان يزد از نظر شاخص‌هاي توسعه، اولويت سفرهاي خود را براي استان‌هاي محرومتر مي‌دانسته‌اند.

گفتني است، هنوز هيچ مقام رسمي زمان سفر ايشان را تأييد نکرده است.
 
 آيت‌الله خامنه‌اي در دوران حدود 18 ساله رهبري، علاوه بر سفرهاي مكرر به خراسان براي زيارت حضرت رضا(ع) به استانهاي زيادي از جمله خوزستان، اصفهان، كرمان، سمنان، همدان، ايلام، مازندران، آذربايجان شرقي، سيستان‌وبلوچستان، قم، قزوين، چهارمحال و بختياري و... سفر كرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
کاش آقا به استان فارس هم سفر کنند. ما هم دل داریم بخدا
از مقام معظم رهبری می خواهیم به استان خوزستان از جمله شهرستان بهبهان سفر نامیند
استان بوشهر هم چشم براه آقا هستند
استان كرمانشاه هم چشم به راه آقاوپيشواي خويش است
من یکی از دانشجویان دانشگاه یزدم
امید وارم که هر چه زودتر این اتفاق مهم و مبارک بیافتد و دل ما رو شاد کند
کاش سری به مردم بافت کرمان می زدیدواز نزدیک می دیدید
کاش اقا به مازندران هم سفر می کردند و شاهد گم شدن فقر این استان در طبیعت ان بودند.
حداقل گزارشات درست در مورد از بین رفتن زمینهای کشاورزی و تبدیل زمینهای کشاورزی به ویلاهای ان چنانی به ایشان بدهند.
اگر گویم زبون سوزد
اگر نگویم مغز استخون سوزد
متاسفانه مردم استان محروم كرمانشاه هم از ديدار معظم له بي بهره بوده‌اند.آخرين سفر ايشان هم به سال 1366 برميگردد.
هر چند آقا سال 75به استان ما استان آذربایجان غربی سفر کرده اند وفکر نکنم تا 5 یا 6 سال دیگه دوباره نوبت به ما برسه اما بازم میگیم که دلمون برا قدومشون خیلی تنگ شده فارغ از گروه بندی و جریانات رایج در بطن جامعه و در این آشفته بازار سیاست آدم به وجود رهبری آگاه و همه جانبه نگر و مدبر افتخار میکنه.خوش به حال یزدی ها
قدم سبزتان بر روی دیدگان ما یزدیهای چشم انتظار.
به عنوان یک یزدی ضمن اعلان شعف از اطلاع این خبر به نیابت از همه اهالی کویر بی صبری خویش را برای رویت جمال دوست و شنیدن رایحه خوش یاس اعلام می کنم.
عزیزا کاسه چشمم سرایت
میون هر دو چشمم جای پایت
از اون ترسم که غافل پانهی و
نشینه خار مژگونم به پایت
رهبرا ما ايلامي ها سالهاست چشم به راهيم . . .
حيف كه آقا مشغله فكري زيادي دارند.وگرنه ماهم كه توي شهر كوچكي مثل نظرآباد زندگي مي كنيم لياقت قدوم مبارك ايشان را داشتيم.
از تابناک درخواست می شود این پیام ها را به دفتر ایشان منتقل کنند تا برای سفر به استا نها به طور جدی و منظم برنامه ریزی صورت گیرد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی