بازدید 12043
۹

هفت خوان خرید اینترنتی بلیت قطار!

کد خبر: ۳۰۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴ 24 February 2013
هفت خوان خرید اینترنتی بلیت قطار به ماجرایی تبدیل شده است به طوریکه مشکلات فنی سایت پیش فروش اینترنتی گاه موجب هدر رفت وقت و همچنین اعصاب خردی متقاضیان می شود.

به گزارش مهر، برای خریداری بلیت اینترنتی قطار همه چیز را فراهم می کنیم، کارتهای ملی، کارت بانکی و هر آنچه برای رزرو کردن بلیت نیاز است، آماده عملیات می شویم تا عقربه های ساعت عدد 10 صبح را نشان دهد و به محض آغاز پیش فروش وارد سایت می شویم.

برای ورود به سایت کلی زحمت می کشیم تا پس از چندین بار تلاش وارد سایت پیش فروش اینترنتی بلیت شرکت رجا می شویم. برای رزرو کردن بلیت قطار مشهد چند گزینه را امتحان می کنیم، برای هیچ کدام از مسیرهای اهواز، اندیمشک و دورود قطار وجود ندارد، به سراغ قطارهای اراک و تهران به سمت مشهد می رویم و بالاخره تهران - مشهد و اراک - مشهد را که می زنیم سر و کله قطارها پیدا می شود.

بلیت رفت و برگشتمان را انتخاب می کنیم و منتظر اعلام ظرفیت قطار می مانیم. این انتظار دقایقی طولانی ادامه می یابد و مدام صفحه زیر جلوی چشممان رژه می رود.

بعد از کلی معطلی صفحه باز می شود و ما اجازه انتخاب پیدا می کنیم. چندین بار کار انتخاب قطارها را انجام می دهیم، تاریخ ها را عوض می کنیم بلکه طلسم این سایت باز شود و یک تاریخ را برای تهران- مشهد ثبت کند.

پس از چندین بار تلاش بی سرانجام پیغام می دهد که باید دوباره وارد سیستم شویم. همین صفحه ای که پایین می بینید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۸
انتشار یافته: ۹
از دیشب مثل رستم آماده نبرد شدم و پس از 3 ساعت جنگ ، تونستم 2 تا کوپه رفت و برگشت بگیرم . یعنی از لحاظ امکانات سروری و برنامه نویسی این سایت رجا قشنگ تکنولوژی 20 سال پیش رو داره نشون میده . البته داره از ASP.NET نسخه 4 استفاده میکنه ،ولی مدل طراحی و برنامه نویسیش دقیقا از روی صفحات ERROR که میداد مشخص شد . بسیار آشفته و ضعیف .
البته که ما صفحه‌ای را که میگید نمی‌بینیم ولی واقعا مسافرت ریلی در ایران بسیار پر دردسر هست و البته غیر قابل دسترس
آقا ما که سه نفره، هر کدوم 2 سیستم و با استفاده از اینترنت پرسرعت حتی نتونستیم وارد سایت بشیم. کلاتو بنداز بالا که حداقل سایت رو واست باز کرده. پسرخاله ها شما یه چی بگین.
احسنت بر تابناک ، بنده نیز چند سال است سعی می کنم شب عید در اولین لحظات ثبت نام ، بلیط اصفهان مشهد خریداری کنم ولی متاسفانه چند ساعتی وقتم هدر رفته ، اعصابم خرد شده و اخرش هم مجبور شدم با اتومبیل شخصی سفر نمایم.
با عرض سلام.من چند ساله اين روش اينترنتي و در واستن صف از روز قبل فروش نام نويسي و گذراندن شب در جلوي در مراكز فروش بليط در حالي كه نفر 7 بودم موفق به تهيه بليط براي روز مورد نظر نشدم
افرین افرین درود بر شما که همواره کنار مردم قشر متوسط هستید من امروز از ساعت 10 تا 1 بلیط برای اهواز میخواستم یا سایت باز نمیشد یا مرتب خطا پیش بینی نشده میداد یا با هر بدبختی این ها رو رد کردم این دفعه پرتال بانک جواب نمی داد خلاصه ما فقط تبلیغات میکنیم و به کیفیت کار اصلا کاری نداریم و امیدوارم رسانه هایی مثل شما این ها به نحو احسنت منعکس کنید
پریشب برای سایت جوپار و امروز برای سایت رجا هرچه جان کندم نشد که نشد
ما که خیلی راحت از طریق سایت بلیط تهیه کردیم.
به خدا هر وقت میخواهیم بلیط اینترنتی قطار بخریم دور از جون پدرمون در میاد
آخر سرهم میبینیم قطاری که ما میخوایم تموم شده
الان هم که تمام قطارهای رجا بجز 3 قطار گرون قیمت ، اتوبوسی است که دمار از پدر آدم در میاره
چرا رجا قطار ارزون و کوپه ای مناسب نداره
چرا قطار اتوبوسی از خارج میارن ؟
قطار اتوبوسی مال سفرهای کوتاهه نه تهران تا مشهد
ما زن و بچه داریم آخه
سه چهار سال پیش کلی قطار کوپه ای ارزون بود که همه رو دادن بخش خصوصی و قیمتشو 10 برابر کردن
الان هم قطارای چوپار رو خودش میفروشه و بقیه رو هم معلوم نیست اینترنتیشوچرا برداشتن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس