بازدید 2631
برنامه كامل رقابتهاى باشگاهى

دربى دلامدونينا و عطش میلانی ها

کد خبر: ۳۰۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰ 24 February 2013
امروز يكشنبه حساسيت رقابتهاى باشگاهى با جدال منچسترسيتى - چلسى آغاز و با ديدار اينتر - ميلان به پايان مى رسد. با هم برنامه كليه مسابقات امروز و امشب را مرور مى كنيم.
سيتى - چلسى در اتحاد!
از هفته بيست وهفتم ليگ برتر انگليس منچسترسيتى ميزبان چلسى است. تيم دوم جدول كه سايه تيم چلسى را كاملا پشت سرش احساس مى كند براى فرار از دست اين تيم با يك برد خانگى به هدف خواهد رسيد. سيتى به قول مانچينى اگر مهاجمانش را هميشه سرحال و گلزن ببيند هرحريفى حتى چلسى را خواهد برد اما آبى ها كه گويى تازه با انديشه هاى بنيتز خو گرفته و از باختن بيزارى مى جويند حالا دنبال پيروزى مقابل سيتى و نزديك تر شدن به سكوى دوم هستند.

ابرار : چلسى پنج شنبه شب در ليگ اروپا بازى سنگينى مقابل اسپارتاپراگ داشت كه كسب نتيجه در لحاظات پايانى شايد يكى از دلايلش همين ديدار با سيتى باشد لذا بنظر مى رسد امرو زتيمى متفاوت از ديدار ليگ اروپا را در ورزشگاه الاتحاد شاهد باشيم كه به سركردگى لمپارد و بازيسازى ماتا و هازارد بتوانند مشكلاتى را براى ميزبان فراهم كنند اين آرزوى يونايتد در ميدان رقابت با سايريين در ليگ برتر است. نيوكاسل كه خود را به يك هشتم نهايى ليگ اروپا رسانده بايد در خانه به مصاف ساوتهمپتون برود تا حالا به اوضاع خود در جدول سروسامان بهترى بدهد. نيوكاسل اگر غالب اصلى و تهاجمى خود باشد امروز راحت تر از سد حريف گذشته و ۳ امتياز را از آن خود خواهد كرد.
دربى مدونينا و ميلان با روحيه
كمتر كسى تصور مى كرد دور برگشت سرىA و ديدار اينتر - ميلان در شرايطى برگزار شود كه ميلان موقعيت بهترى در جدول داشته باشد اما حالا روسونرى ها سوم جدول كالچو هستند و حتى چشم به رتبه دومى دوخته و در ليگ قهرمانان اروپا هم با بردن بارسا آنهم با اختلاف ۲گل حالا روحيه گرفتند و سعى دارند به كمك بالوتلى مهاجمى كه ۴گل در ۳ ديدار اخير زده نفس اينتر را گرفته و خود را در جايگاه سومى تثبيت كنند. اينتر در نيم فصل دوم سرىA خيلى بد نتيجه گرفته و در عوض ليگ اروپا را با اقتدار دنبال مى كند و بى گمان در مسابقه امشب مقابل تيم ميلان بازى سختى دارد هرچند كه در چند فصل اخير ثابت كرده داربى مدونينا روحيه و جسارت بيشترى دارد البته فراموش نكنيد مصدوميت ميليتو و رفتن اشنايدر از اين تيم كه هميشه در داربى جزو چهره هاى برتر بودند كار استراماچيونى و مردانش را سخت خواهد كرد. در همين روز و ساعاتى قبل از داربى ميلان ، يوونتوس صدرنشين رقابتها به مصاف سيه نا مى رود كه هفته قبل ناباورانه با ۳گل گل از سد لاتزيو گذشت حالا تيم سابقه كونته بى ميل نيست در تورين هم با يك گل زمين مسابقه را ترك كند. يووه در صورت پيروزى مى تواند اميدوار به ايجاد فاصله با ناپولى باشد. آتالانتا اين هفته پذيراى رم است تيمى كاملا غيرقابل پيش بينى كه پس ا زبردن صدرنشين دوباره قصد تداوم پيروزى در سرىA را دارد. بولونا ديگر ميزبان اين هفته است كه در خانه به سراغ فيورنتينا مى رود و جدال مهاجمان قديمى و كاركشته ايتاليايى در تركيب ۲ تيم چشم نواز است.
رقابت بر سر عنوان چهارم
در هفته بيست وپنجم لاليگا ۴ مسابقه برگزار مى شود كه ۲ ديدار نسبت به سايرين اهميت بيشترى دارد. ابتدا بازى اتلتيكومادريد و اسپانول كه تيم پايتخت پس از حذف ناباورانه از گردونه رقابتهاى ليگ اروپا به لاليگا برگشته تا جايگاه دومى را حفظ كند اما يك رقيب متحول شده به نام اسپانول را مقابل خود مى بيند كه از زمان روى كا ر آمدن آگيره به سختى شكست مى خورد و درنيم فصل دوم بهترين نتايج را داشته لذا اين بازى شايد يكى از حساسترين ديدارهاى سالهاى اخير بين تيم دوم پايتخت و تيم دوم ايالت كاتالونيا باشد كه پيش درآمدى است بر بازى ال كلاسيكو سه شنبه شب. در دومين ديدار حساس اين شب بتيس براى رسيدن به رتبه چهارم مقابل مالاگا قرا رمى گيرد كه خيال ندارد براحتى از اين رتبه دست بردارد. در اين فصل رقابت براى سهميه ليگ قهرمانان دشوار شده و هردو تيم با قابلتيهاى فنى بازيكنان و اتكا به انديشه مربيان سعى دارند به اين مهم دست يابند.
دورتموند و بازى نسبتا سخت
گلادباخ اين هفته از ليگ اروپا هم حذف شد تا در ادامه سريال ناكامى ها به بوندس ليگا برگشته و اجازه ندهد دورتموند براحتى هرسه  امتياز را بگيرد و به خانه برگردد. رئوس كه اين روزها در تركيب دورتموند آقايى مى كند فصل قبل مرد محبوب هواداران گلادباخ بود و حالا آنها بايد سيماى او را در تركيب رقيب ببينند. گروترفورت هم پذيراى لوركوزن تيم دوم جدول است كه خيال ندارد براحتى دست از تعقيب تيم دورتموند بردارد و باتوجه به اينكه در ليگ اروپا هم حذف شد حالا اين تيم تمركز بيشترى براى تداوم پيروزى هايش در بوندس ليگا خواهد داشت.
برنامه كامل مسابقات
يكشنبه ۶ اسفند
هفته بيست وهفتم ليگ برتر
منچسترسيتى - چلسى
نيوكاسل - ساوتهمپتون
هفته بيست وسوم بوندس ليگا
مونشن گلادباخ - دورتموند
گروترفورت - لوركوزن
هفته بيست وپنجم لاليگا
واله كانو - وايادوليد
اتلتيكومادريد - اسپانول
سلتاويه گو - گرانادا
بتيس - مالاگا
هفته بيست وششم سرىA
سامپدوريا - كيه وو
يوونتوس - سيه نا
بولونا - فيورنتينا
اينتر - ميلان
آتالانتا - رم
كاليارى - تورينو
پارما - كاتانيا
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار