بازدید 16713

سفر رضایی به سیتان و بلوچستان + تصاویر

کد خبر: ۳۰۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱ 22 February 2013
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ مسئولان لازم است به جای تخریب و اهانت به یکدیگر، ‌برای رسیدن به اهداف و سرافرازی ایران بزرگ با هم سیاست‌های کشور را به پیش ببرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در فرودگاه بین‌المللی زاهدان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ‌پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه دیدگاه شما در مورد صبحت اخیرتان که گفته بودید «نفوذ اقتصادی بدون نفوذ سیاسی امکان‌پذیر نیست باید حتما تولید ثروت کرد» اظهار داشت: بله شما درست می‌گویید، سیاست خارجی ما صرفاً با پشتوانه سیاسی و امنیتی به جایی نمی‌رسد بلکه باید در زمینه اقتصاد با پشتوانه تولید ثروت، سیاست خارجی خود را به پیش برده تا بتوانیم از نفوذ سیاسی توأم با نفوذ اقتصادی در منطقه برخوردار باشیم تا از این طریق به امنیت پایدار برسیم.

وی افزود: در شرایط کنونی جامعه بنا به دعوت دانشگاه سیستان و بلوچستان، نخبگان و همایش دانشجویی برای بحث چشم‌انداز ایران 1404 دعوت شدم.

رضایی بیان کرد: در عین حال با سران عشایر و روحانیون و اقشار مختلف مردم نیز جلساتی خواهم داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در مورد رویکرد الهام‌بخشی و تعامل به خبرنگار فارس گفت: در شرایط کنونی کشور به شدت نیازمند تعامل و گفت‌وگو و تحمل‌پذیری است بدون بصیرت، گفت‌وگو و تعامل نمی‌توانیم گام‌های بلند در پیشرفت و پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی برداریم.

رضایی این سه عنصر را، پایه و اساس رسیدن به کشوری سرافراز، بزرگ و تمدن‌ساز عنوان کرد و افزود: لازم است به جای تخریب و اهانت در کنار یکدیگر و با همدیگر نکته نظرات مطرح و همان‌طور که تاکنون در همه شرایط با هم مساعدت کردیم از این به بعد نیز برای رسیدن به اهداف و سرافرازی ایران بزرگ با هم سیاست‌های کشور را به پیش ببریم.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر