بازدید 56816
۴

دستور کار هفته اول اسفند کمیسیون‌ها

کد خبر: ۳۰۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹ 21 February 2013
کمیسیون‌های تخصصی مجلس و کارگروه‌های مربوطه آنها هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند.

بر اساس گزارش اعلامی، جلسات عمومی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی هفته آینده ( یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۶، ۷ و ۸ اسفند ) برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش اعلام شده، دستور کار کمیسیون‌های تخصصی مجلس به شرح زیر است:

وزیر کشور هفته آینده به کمیسیون شوراهای مجلس می‌آید

کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس در هفته آینده طی دو نوبت در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

در  جلسه روز یکشنبه (۶ اسفند) کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور مجلس، پس از بررسی اخبار و اطلاعات واصله به این کمیسیون، ادامه رسیدگی به طرح نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

همچنین دعوت از مصطفی محمد‌نجار، وزیر کشور جهت پاسخگویی به سؤالات نمایندگان مجلس آقایان سیدمهدی موسوی‌نژاد، علی‌محمد احمدی، سیدحسین دهدشتی، محمود نگهبان‌سلامی، روح‌اله بیگی، حبیب برومند، مهناز بهمنی، عبداله سامری، نادر قاضی‌پور، جلیل سرقلعه، مصطفی افضلی‌فرد، عبدالکریم رجبی در دستور کار جلسه روز سه‌شنبه (۸ اسفند) کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور قرار دارد.

بررسی قانون نظارت بر رفتار نمایندگان در کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس

کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، هفته آینده در روزهای دوشنبه و سه شنبه تشکیل جلسه خواهد داد.

بر این اساس در جلسات این هفته این کمیسیون، دستورالعمل اجرائی ماده(۱۲) قانون نظارت بر رفتار نمایندگان و موضوعات و پیشنهادات ارجاعی به کمیسیون درخصوص اصلاح آیین‌نامه داخلی مورد بررسی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی قرار می گیرد.

بررسی روند تشکیل دبیرخانه جنبش عدم‌تعهد در کمیسیون امنیت‌ملی

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

نخستین نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در هفته آینده، مربوط به جلسه اعضای هیأت رئیسه کمیسیون در صبح یک‌شنبه ششم اسفند ماه است و نشست بعدی نیز بعد از ظهر همان روز با حضور همه اعضای کمیسیون با موضوع بررسی روند تشکیل دبیرخانه جنبش عدم‌تعهد با حضور مسئولان مربوط خواهد بود.

همچنین کارگروه روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عصر یک‌شنبه با حضور اعضای این کمیته با موضوع‌های "ادامه بررسی وضعیت زندانیان ایرانی در خارج از کشور با حضور مسئولان مربوط" و "نیز بررسی لایحه مواففت‌نامه مربوط به همکاری در زمینه امنیت در دریای خزر" تشکیل جلسه خواهد داد.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بعد از ظهر سه‌شنبه هشتم اسفند ماه با موضوع‌های "بررسی آخرین اخبار و تحولات"و "بررسی طرح‌ها و لوایح ارجاعی به کمیسیون" نشست خود را برگزار خواهند کرد.

کارگروه دفاعی کمیسیون نیز عصر همان روز (سه‌شنبه هشتم اسفند ماه) با موضوع "بررسی بودجه نیروی انتظامی" نشست خود را برگزار خواهد کرد.

سرپرست وزارت ارتباطات میهمان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در هفته آینده طی سه نوبت در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یکشنبه (۶ اسفند) بعد از تبادل اخبار، از سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت کرده تا گزارشی را از عملکرد این وزارتخانه ارائه دهد.

همچنین در نوبت بعد از ظهر روز یکشنبه (۶ اسفند) این کمیسیون، بررسی طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور ادامه می‌یابد.

لازم به ذکر است کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در روز دوشنبه (۷ اسفند)، بعد از جلسه کارگروه آموزش و پرورش با موضوع ارتقاء رتبه شغلی معلمان، به ادامه بررسی طرح سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشورمی‌پردازد.

بنابراین گزارش در جلسه روز سه‌شنبه (۸ اسفند) کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس، بعد از تبادل اخبار از وزیر آموزش و پرورش دعوت شده تا جهت پاسخگویی به سؤالات جلیل جعفری نماینده خلخال، یعقوب جدگال نماینده چابهار، جواد سعدون‌زاده نماینده آبادان و ضرغام صادقی نماینده شیراز در این کمیسیون حضور یابد.

بر این اساس قرار است، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در نوبت بعد از ظهر روز سه‌شنبه (۸ اسفند) با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، به سوالات محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد، رحمت‌اله نوروزی نماینده علی‌آباد کتول به نمایندگی از ۱۲ نماینده مجلس و موسوی‌لارگانی نماینده فلاورجان پاسخ دهد.

 بررسی نحوه اجرای محکومیت‌های مالی در کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس

بر اساس دستور کار اعلامی کمیسیون‌های تخصصی مجلس، کمیسیون اجتماعی مجلس روزهای یکشنبه و سه شنبه ( ۶و ۸ اسفند) تشکیل جلسه می دهد.

بر همین اساس، کمیسیون قضائی و حقوقی در نوبت عصر روز یک‌شنبه (۶ اسفندماه) بررسی لایحه نحوه اجرای محکومیتهای مالی  را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

همچنین لوایح نحوه اجرای محکومیتهای مالی و قضازدایی و حذف برخی از عناوین مجرمانه از قوانین در روز سه‌شنبه ۸ اسفند بررسی می‌شود.

در ادامه در روز دوشنبه کارگروه‌ تخصصی حقوق خصوصی بررسی طرح کاداستر و کارگروه‌ تخصصی حقوق  بین‌الملل عمومی بررسی طرح پیشخوان قضائی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

در روز دوشنبه کارگروه‌ تخصصی حقوق جزا نیز لایحه قضازدایی و حذف برخی عناوین مجرمانه از قوانین را بررسی می‌کند.

 بازدید کمیسیون بهداشت از مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان دکتر شریعتی

بر اساس گزارش اعلامی کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه ۶، ۷ و ۸ اسفند ماه برگزار می‌شود.

بر این اساس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در روز یکشنبه (۶ اسفند) طرح انتزاع خدمات بیمه درمانی مددجویان روستایی و عشایری و شهرهای با جمعیت کمتر از بیست هزار نفر از سازمان بیمه سلامت ایران و الحاق آن به کمیته امداد امام خمینی(ره)، لایحه اصلاح قانون کار و طرح دایمی شدن قانون اصلاح قانون بیمه اجباری مسؤولیت مدنی دارندگان وسیله نقلیه موتوری در مقابل شخص ثالث را مورد بررسی قرار می‌دهد.

همچنین در روز دوشنبه (۷ اسفند) اعضای کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس از مرکز پیوند مغز استخوان بیمارستان دکتر شریعتی بازدید می‌کنند.

در نشست روز سه شنبه (۸ اسفند) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هم نقشه راه کمیسیون بررسی می‌شود.

 بررسی پیرامون اپراتور رایتل در کمیسیون فرهنگی

کمیسیون فرهنگی مجلس در هفته آینده طی سه نوبت در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

اعضای کمیسیون فرهنگی، در جلسه یکشنبه ششم اسفندماه پس از ارزیابی اخبار فرهنگی، ادامه بررسی طرح اداره صدا و سیما را پی می‌گیرند.

همچنین اعضای این کمیسیون، در جلسه دوشنبه هفتم اسفندماه به بحث و بررسی پیرامون اپراتور رایتل با حضور مسؤولان مربوطه  خواهند پرداخت.

در جلسه روز سه شنبه هشتم اسفندماه نیز پس از مروراخبار فرهنگی، ادامه بررسی طرح اداره صدا و سیما را پی خواهند گرفت.

گفتنی است کارگروه‌ هنر، رسانه و گردشگری در روز یکشنبه ششم اسفندماه در دو نوبت صبح و عصر تشکیل جلسه داده و در نوبت صبح نشست مشترکی با کارگروه‌های ارشاد و تبلیغات اسلامی و خانواده، ورزش و جوانان درخصوص امور ارجاعی کمیسیون به کارگروه‌های مذکور برگزار کرده و در جلسه نوبت عصر نیز گزارش عملکرد معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ارائه می‌دهد.

 حضور وزیر ارتباطات و فناوری در کمیسیون اجتماعی

بر اساس دستور کار اعلامی کمیسیون‌های تخصصی مجلس، کمیسیون اجتماعی مجلس روزهای یکشنبه و سه شنبه ( ۶ و ۸ اسفند) تشکیل جلسه می دهد.

بر اساس این گزارش عصر یک‌شنبه (۶ اسفند) بررسی طرح‌های خدمات‌رسانی به ایثارگران، الحاق یک تبصره به ماده(۱۹۰) قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی- مصوب ۱۳۷۰ در دستور کار کمیسیون اجتماعی قرار می‌گیرد و به موضوع بیمه کارگران نی‌بر نیشکر کارون و هفت‌تپه نیز در همین روز رسیدگی می‌شود.

همچنین در ادامه دستور کار روز یک‌شنبه سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کمیسیون اجتماعی حاضر شده و به بحث و تبادل و نظر با نمایندگان این کمیسیون می‌پردازد.

بر همین اساس در روز سه‌شنبه (۸ اسفند) در نوبت عصر طرح‌های‌ ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل(اعاده شده از شورای محترم نگهبان)، تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی تربیت بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(یک‌فوریتی) و تشکیل سازمان ملی مهارت و فناوری (چاپ۴۱۸) توسط اعضای کمیسیون اجتماعی بررسی می شود.

 همچنین در ادامه دستور کار روز سه‌شنبه طرح انتزاع بیمه درمانی روستاییان و عشایر و شهرهای زیر بیست هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از سازمان بیمه سلامت ایرانیان و الحاق به کمیته امداد(چاپ۴۵۸) توسط نمایندگان بررسی می شود.

در نوبت صبح  روز دوشنبه (۷ اسفند) کارگروه‌ اداری و استخدامی  ادامه بررسی طرح مدیریت خدمات کشوری را بررسی و کارگروه‌  ویژه، بررسی موضوع بیمه اجتماعی فراگیر را در نوبت عصر در دستور کار خود قرار می‌دهد.

همچنین در نوبت عصر روز سه‌شنبه کارگروه‌ کار و روابط کار، لایحه اصلاح قانون کار (چاپ ۳۴۳) را بررسی می‌کند.

بررسی نحوه تعیین قیمت خودروهای داخلی در کمیسیون صنایع و معادن

کمیسیون صنایع و معادن مجلس در هفته آینده طی سه نوبت در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

در جلسه روز یکشنبه هفته آینده ادامه بررسی طرح حمایت از تولید ملی و بررسی مشکلات اجرائی انجمن صنایع نساجی ایران باحضور هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی‌در دستور کار این کمیسیون قرار دارد.

روز یکشنبه هفته آینده نیز کارگروه صنعت نحوه تعیین قیمت تمام شده و قیمت فروش خودروهای تولید داخل را مورد بررسی قرار خواهد داد.

کمیسیون صنایع و معادن مجلس صبح روز دوشنبه‌هفته آینده نیز به منظور ادامه بررسی طرح حمایت از تولید ملی‌تشکیل جلسه می دهد.

ادامه طرح حمایت از تولید ملی در جلسه روز سه شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی می شود.

کارگروه بررسی مواد(۱۶) و (۲۰) طرح حمایت از تولید ملی‌نیز در روز سه شنبه هفته آینده مواد(۱۶) و(۲۰) ارجاعی از کمیسیون به کارگروه را بررسی خواهد کرد.

 وزیر نیرو میهمان کمیسیون اقتصادی مجلس

کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته آینده طی سه نوبت در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه هفته آینده  در روز یکشنبه ۶اسفند ، ادامه بررسی لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعاده شده از شورای نگهبان را در دستور کار خود دارد.

همچنین در همین روز نشستی با وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری داشته و نمایندگان استماع‌کنندگان برنامه‌های ایشانخواهند بود.

از دیگر برنامه‌های کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته آینده، در روز دو‌شنبه ۷ اسفند دعوت از وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سؤالات برخی از نمایندگان از جمله: محمدمهدی برومندی،‌ رحیم زارع و الیاس طاهری نمایندگان مرودشت، آباده و اقلید، جعفر قادری نماینده شیراز به نمایندگی از سوی تعدادی از نمایندگان است.

همچنین در همین روز از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس از وزیر نفت برای پاسخ‌گویی به سؤالات برخی از نمایندگان از جمله قاضی‌پور نماینده ارومیه و دو نماینده دیگر، علیرضا نوری نماینده بستان‌آباد به نمایندگی از سوی تعدادی از نمایندگان دعوت شده است.

از دیگر برنامه‌های این کمیسیون در دو‌شنبه ۷ اسفند دعوت از وزیر جهاد کشاورزی جهت پاسخگویی به سؤال جواد قوامی نماینده اسفراین به نمایندگی از سوی تعدادی از نمایندگان خواهد بود.

همچنین کمیسیون اقتصاد مجلس در روز سه شنبه ۸ اسفند نشست مشترکی با جمعی از اقتصاددانان کشور و بررسی و تبادل‌نظر در خصوص تحلیل و بررسی سیاستهای ارزی کشور و تحلیل بررسی سیاستهای بازار پول (نقدینگی و تورم) را در برنامه‌های خود خواهد داشت.

گفتنی است در کارگروه پولی و مالی کمیسیون فوق در روز دوشنبه ۷ اسفند جلسه کارگروه درخصوص ادامه رسیدگی به لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم و اصلاحات بعدی آن رسیدگی می‌شود.

 مقررات مالی دولت در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بررسی می‌شود

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در هفته آینده طی دو نوبت در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در هفته آینده در روز یک‌شنبه ۶ اسفند ادامه رسیدگی به طرح اصلاح تبصره(۱) ماده(۶۹) قانون تنظیم بخشی از مقررات‌مالی دولت، رسیدگی به طرح اصلاح تبصره(۱) ماده(۸۹) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و رسیدگی به طرح اصلاح ماده(۴) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و اصلاحات بعدی آن‌را در دستور کار خود دارد.

همچنین از دیگر برنامه‌های کمیسیون فوق درهفته آینده در روز سه‌شنبه ۸ اسفند رسیدگی به طرحهای از جمله طرح تنفیذ بند(۵۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور در قانون بودجه سال ۱۳۹۱،۲- طرح اصلاح بند(۸۸) قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشورخواهد بود.

گفتنی است دعوت از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جهت ارائه گزارش اقدامات و عملکرد اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارئیهای سرمایه‌ای‌از دیگر برنامه‌های کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در روز سه‌شنبه ۸ اسفند است.

همچنین در کارگروه اقتصادی کمیسیون فوق در روز یک‌شنبه ۶ اسفند طرح یک‌فوریتی تنفیذ بند(۵۱) قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور در قانون بودجه سال۱۳۹۱ و  رسیدگی به طرح اصلاح بند(۸۸) قانون بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور بررسی می‌شود.

گفتنی است کارگروه اجتماعی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در روز سه‌شنبه ۸ اسفند بررسی طرح یک‌فوریتی تعیین تکلیف دوره‌های آموزشی تربیت بهورز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکیرا در دستور کار خود دارد.

حضور وزیر راه ‌و‌شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس

کمیسیون عمران مجلس در هفته آینده طی سه نوبت در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

کمیسیون عمران مجلس در روز یکشنبه طرح دائمی شدن قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری را در دستور کار خود دارد.

جلسه معارفه و بررسی برنامه‌های محمدحسن نامی سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز یکشنبه هفته آینده در دستور کار کمیسیون عمران مجلس قرار دارد.

کارگروه کمیسیون عمران صبح روز دوشنبه ارجاعات به کارگروه را بررسی خواهد کرد.

کمیسیون عمران مجلس روز سه شنبه هفته آینده استماع گزارش علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در حوزه‌های حمل و نقل هوائی،‌ریلی، دریایی و جاده‌ای در راستای ارائه تمهیدات پیش‌بینی شده در تعطیلات نوروزی‌را در دستور کار خود دارد.

لازم به ذکر است دعوت از وزیر راه و شهرسازی در جلسه روز سه شنبه هفته آینده به منظور پاسخگویی به سوالات نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه، سیدمحمد بیاتیان نماینده بیجار به نمایندگی از سؤال‌کنندگان،جلیل سرقلعه نماینده لردگان، علی ایران‌پور نماینده مبارکه، حمیدرضا پشنگ نماینده خاش و میرجاوه، ابراهیم آقامحمدی نماینده خرم‌آباد به نمایندگی از سؤال‌کنندگان، ایرج عبدی نماینده خرم‌آباد و جعفر قادری نماینده شیراز  صورت می‌گیرد.

 نامجو به کمیسیون انرژی می‌رود

کمیسیون انرژی مجلس در هفته آینده طی سه نوبت در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

کمیسیون انرژی مجلس روز یکشنبه ششم اسفند ماه، به رصد آخرین اخبار مربوط به حوزه خود و همچنین بررسی طرح یک‌شوری حمایت از صنایع پیشرو در فناوری و  بررسی گزارش مسؤولین مرکز پژوهشهای مجلس درخصوص مدیریت منابع آب در کشور خواهد پرداخت.

همچنین کمیسیون انرژی مجلس در روز سه‌شنبه هفته آینده هشتم اسفند ماه، بررسی آخرین اخبار و دعوت از وزیر نیرو جهت پاسخگویی به سؤالات تعدادی از نمایندگان را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

گفتنی است محمد فیروزی نماینده مردم نطنز، عطاءاله حکیمی نماینده مردم رودبار، قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه، رضا محسن‌ثانی نماینده مردم سبزوار، قاسم عزیزی نماینده مردم شازند، سیدمحمدسادات ابراهیم نماینده مردم شوشتر، از جمله نمایندگانی هستند که سوالات خود را به وزیر نیرو ارائه خواهند کرد.

لازم به ذکر است در جلسه سه‌شنبه هفته آینده کمیسیون انرژی موضوع جمع‌بندی فروش نفت نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در روز یکشنبه هفته آینده مورخ ششم اسفند ماه، کارگروه انرژی‌های‌نو در کمیسیون انرژی مجلس با موضوع؛ بررسی مشکلات و رفع موانع موجود در تولید توربین‌های بادی تشکیل جلسه خواهد داد.

ازسوی دیگر کارگروه امور نیرو در روز سه شنبه هشتم اسفند ماه با موضوع، بررسی مشکلات مربوط به خرید تضمینی برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیز تشکیل خواهد شد.

 بررسی عملکرد وارداتی وزارت صنعت در کمیسیون کشاورزی

کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در هفته آینده طی دو نوبت در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در هفته جاری روز یک‌شنبه-۶ اسفند- جلسه مشترکی با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک کشاورزی ‌خواهد داشت.

همچنین در همین روز تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان  از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالاهابررسی خواهد شد.

گفتنی است کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در روز سه شنبه ۸ اسفند از وزیر جهاد کشاورزی، جهت پاسخگویی به سؤالات برخی از نمایندگان از جمله: محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان،  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت و سیدهادی حسینی نماینده قائم‌شهر، غلامرضا تاجگردون محترم گچساران، نصراله پژمانفر نماینده مشهد و کلات، عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه، مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب، سیدهادی حسینی نماینده سوادکوه، قائم‌شهر،‌ جویبار و سیمرغ، احمد شوهانی نماینده ایلام(دو مورد)، عبدالکریم رجبی نماینده مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش و ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل(دومورد)دعوت کرده است.

همچنین در همین روز نشست هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی نیز انجام می‌گیرد.

 بررسی طرح حمایت از تولید ملی در کمیسیون نظارت بر اصل چهل و چهارم قانون اساسی

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت براجرای سیاست‌های کلی‌اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی در هفته آینده در روز ‌دوشنبه تشکیل جلسه می‌دهد.

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت براجرای سیاست‌های کلی‌اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی روز دوشنبه هفته آینده تشکیل جلسه می دهد که بر اساس آن طرح اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران‌بررسی خواهد شد.

درادامه جلسه کمیسیون مذکور ادامه رسیدگی به طرح حمایت از تولید ملی(بخش‌های کشاورزی و بیمه) در دستور کار قرار خواهد گرفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۴
1
1
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار