بازدید 55687
۳

بررسی عملکرد وزارت صنعت، در کمیسیون کشاورزی

کد خبر: ۳۰۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۱ 21 February 2013
کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس در هفته جاری تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالاها بررسی می‌شود.

کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس در هفته جاری روز یک‌شنبه-۶ اسفند- جلسه مشترکی با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بانک کشاورزی‌خواهد داشت.

همچنین در همین روز تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان  از عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص واردات کالاهای استراتژیک و تنظیم بازار این کالاهابررسی خواهد شد.

گفتنی است کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در روز سه شنبه ۸ اسفند از وزیر جهاد کشاورزی، جهت پاسخگویی به سؤالات برخی از نمایندگان از جمله: محمدحسن آصفری نماینده اراک و کمیجان،  غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده رشت و سیدهادی حسینی نماینده قائم‌شهر، غلامرضا تاجگردون محترم گچساران، نصراله پژمانفر نماینده مشهد و کلات، عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه، مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب، سیدهادی حسینی نماینده سوادکوه، قائم‌شهر،‌ جویبار و سیمرغ، احمد شوهانی نماینده ایلام(دو مورد)، عبدالکریم رجبی نماینده مینودشت، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش و ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل(دومورد)دعوت کرده است.

همچنین در همین روز نشست هیأت رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی نیز انجام می‌گیرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۳
1
1
1
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر