بازدید 4712
بنگر 8 سال برای سپاهان بدون هیچ چشم‌داشتی زحمت کشیده

نمی‌گذارم شأن بنگر را زیر سؤال ببرند

کد خبر: ۳۰۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۲ 19 February 2013
 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مخلص تمام اصفهانی‌ها هستم اما اجازه نمی‌دهم شأن بنگر زیر سؤال برود.
 
محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، پس از مدتی سکوت در خصوص پرونده محسن بنگر و اتفاقات در خصوص این بازیکن در بازی برابر سپاهان و شکایت زردپوشان اظهار داشت: اگر سپاهانی‌ها احساس می‌کنند که بنگر با آمدن به پرسپولیس به آنها بی‌احترامی کرده من از آنها عذرخواهی می‌کنم، از اصفهانی‌های خونگرم و فوتبال‌دوست توقع دارم که هوای بازیکنان خود را در مواقعی که در این تیم هستند مثل الان و حتی زمانی که از این تیم می‌روند، داشته باشد.
 
وی افزود: در رسانه‌ها متوجه شدم که برخی دوستان اصفهانی ما فحاشی‌های بدی به بنگر بازیکن با تعصب و با غیرتی که 8 سال در سپاهان درخشید و حتی گزینه بهترین بازیکن آسیا شد، داشتند.
 
رویانیان ادامه داد: ما هرگز فحاشی به هیچ بازیکنی را مخصوصاً تیم حریف تأیید نمی‌کنیم و از سپاهانی‌ها نیز انتظار دارم که زیاد به این موضوع دامن نزنند، من مخلص همه اصفهانی‌ها و تیم خوب و باتکنیک سپاهان هستم اما شرایط روحی و روانی بنگر پس از اتفاقات بازی طوری بود که این مسائل پیش آمده است. آن هم به دلیل اینکه به خانواده این بنده خدا بی‌احترامی شده.
 
وی خاطرنشان کرد: انتظارم از سپاهانی‌ها این است که دنبال جوسازی و این حرف‌ها نباشند، اگر می‌خواهند شکایت کنند و آن را پیگیری کنند حتماً بنگر و باشگاه پرسپولیس نیز در این پرونده ورود خواهند کرد. نباید با یک عکس و برخی مسائل به بنگری که بسیار خونگرم و با تعصب است تهمت زد. امیدوارم سپاهانی‌ها خویشتن‌داری کنند، اگر می‌خواهند این پرونده را با شکایت پیگیری کنند، آن را در مراجع خود پیگیری کنند که سپس ما هم آن را پیگیری می‌کنیم و از حق خود و بنگر که به او بی‌احترامی‌های بدی شده دفاع می‌کنیم اما ان‌شاءلله اینطور نیست و امیدوارم با وجود مسئولین فهیم سپاهان و هواداران خوبش این پرونده بسته شود تا مدافع حال حاضر پرسپولیس نیز در آرامش فوتبال خود و خدمتش را به پرسپولیس مثل همیشه و مانند همه بازیکنان با تعصب ما دنبال کند. همه بازیکنان ایرانی خانواده خود را دوست دارند و امیدوارم هرگز در ورزشگاه‌ها شاهد اتفاقات تلخ و ناخوشایند و بی‌احترامی به هیچ بازیکنی نباشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان