بازدید 2549

نمایشگاه‌های عیدانه عاملی برای مهار قیمت‌ها

کد خبر: ۳۰۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵ 17 February 2013
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها برای شب عید گفت: بر‌گزاری نمایشگا‌ه‌ و فروشگاه‌های عرضه محصولات و کالا‌ها، عاملی مؤثر برای مهار قیمت ها است.

سید ناصر موسوی، با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های عیدانه می‌تواند به مهار قیمت‌ها منجر شود گفت: عرضه کالا‌ها و محصولات مورد نیاز مردم در این نمایشگاه‌ها می‌تواند با قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به سایر مکان‌ها صورت بگیرد.

نماینده مردم فلاورجان درمجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه مهارقیمت‌ها درشب عید با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره ممکن می‌شود افزود: در صورتی که تعداد این نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌ها در سطح شهر‌ها بیشتر شود می‌توان به کنترل بیش از پیش قیمت‌ها امیدوار بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها برای شب عید گفت: بر‌گزاری نمایشگا‌ه‌ و فروشگاه‌هایی عرضه محصولات و کالا‌ها، عاملی مؤثر برای مهار قیمت است.

وی با بیان این مطلب که تعداد نمایشگاه‌ها در کشور قابل توجه نیست و عموم مردم به این مراکز دسترسی ندارند تصریح کرد: جلوگیری از تورم و گرانی شب عید در صورتی ممکن می‌شود که مکان‌هایی چون نمایشگاه‌های بهاره بیش از پیش در استان‌های مختلف کشور بر‌پا شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه متأسفانه کم بودن فروشگاه‌های عرضه کالا‌های بهاره و دور بودن مکان آن‌ها به برخی از افراد زمینه مهار قیمت‌ها را از این نمایشگاه‌های عیدانه سلب کرده است افزود: در صورتی که نمایش‌گاه‌های بهاره در سر‌تا سر کشور وجود داشته باشند می‌توان به کاهش قیمت‌ها و رضایت بیشتر مشتریان امیدوار بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با تأکید براینکه قیمت‌ کالا‌ها که در هر مغازه ساز گوناگونی می‌زند در نمایشگاه‌های بهاره با نظارت مسئولان با بهای واحد عرضه می‌شود گفت: نیاز است برای کنترل بازار شب عید تعداد فروشگاه‌های موجود در کشور افزایش یابد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: بیشتر شدن فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا‌ها در کشور و تعمیم آن‌ها به تعاونی‌ها و مراکز فروش زنجیر‌ه‌ای می‌تواند در کنترل و مهار قیمت‌ها نقش به سزایی ایفا کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار